Capitolul 7

1.4K 62 12
                                    

Si cand vede ca nu reactionez ma apuca de incheietura deja vatamata si ma ridica in sus , se uita in ochii mei cu ai lui asa reci si cu ura .
-Niciodata dar niciodata sa nu indraznesti sa ma mai sfidezi , eu nu sunt papagalul de Erik , as putea sa te impusc chiar acum decat sa imi bat capul cu o rasfatata ca tine .
-Si nu mai plange nu ma impresionezi cu absolut nimic . Esti doar patetica .

Ma trage afara din dus si ma infofoleste cu un prosop , apoi iese . Nu inainte sa imi zica inca o replica de a lui.
-Imbracate si nu mai boci atat ca nu ti-am facut nimic. Cadourile procurate sunt doar din cauza incapatanarii tale . Deci termina cu teatru asta ieftin de maicuta .

Si dus a fost , liniste o doamne cata nevoie aveam de ea , trebuie sa ies din casa asta si sa scap din mainile acestui demon. Acum il cred cat de periculos e si ar trebuii sa imi tin gura cate o data. Corect ar trebuii numai ca nu prea pot .
Ies din baie si caut ceva de imbracat , deschid dulapul urias si ce sa vezi e plin cu haine , in principal rochii . Nu vreau sa ma imbrac in rochie , asa ca scotocesc prin dulap si pana la urma gasesc o pereche de blugi si un tricou, caut in sertar si dau peste o multitudine de lenjerii de dantela , idiotul sa pregatit, inseamna ca stia de mult . Apuc o lenjerie din dulap si intamplarea face sa pun mana tocmai pe cea rosie. Nu ma mai complic sunt prea speriata , obosita si depasita de situatie ca sa imi mai pese de ceva in momentul asta.
Dupa ce ma imbrac cu hainele alese ma asez in pat. Nu apuc sa imi trag rasuflarea ca se aude usa , na uit terifiata la ea si el nu intra in camera doar se uita la mine , eu pe de alta parte ma uit oriunde numai la el nu.
-Cauta o rochie in dulap ca asta seara trebuie sa ies si toti vor sa imi cunoasca sotia deci imediat o sa vina cineva sa te aranjeze putin , nu arati tocmai Ok. Deci daca mai continui cu incapatanarea asta puerila si ma vei face de ras in vreun fel , o sa regreti , pedeapsa o sa fie pe masura.
-Ok.
-Ma bucur ca ne-am inteles, vad ca "tratamentul aplicat " ti-a oprit gurita aia mare.
-Chiar crezi ca daca iti folosesti mustii aia pe mine te voi asculta , nici in visele tale matahala.
-Mda mai avem de lucrat la asta , dar un lucru foarte important nu ai vrea sa iti pui o sala de mafioti in cap , deci iti sugerez sa iti tii gura daca nu vrei sa te cadoneze cu vreun glont in capul asta frumos.
-Aaa uitai sa iti zic rochia sa fie neaparat rosie , si parul ridicat in sus .
-Daca tot ti-ai impus decizia caut-o chiar tu , oricum nu imi pasa .
-Daca fac asta o sa ma asigur ca o sa o dau si jos la sfarsitul serii. Bafta printesa si vezi ca pe masuta ai un colier poarta-l.
Si a iesit , dupa ce a inchis usa am tipat un idiotule , sper sa il fii auzit . Procesul meu de aranjare a durat mai mult de 30 de minute , dar in final sunt indesata intr-o rochie mulata sangerie cu o crapatura pe picior si un coc sofisticat , ordinele sefului machiajul nu a fost unul complicat chiar simplu dar frumos , imi scoate ochii in evidenta , am incaltat poantofii negri cu tocuri imense si gata sunt pregatita . Usa se deschide si pe ea intra insusi diavolul .

Ma masoara din cap pana in picioare si se apropie de mine , ma uit sfidatoare in ochii lui si pare ca ii apare o urma de zambet intr-un colt al gurii sau poate mi se pare.
-In sfarsit ai terminat , acum arati putin mai prezentabil , nu o sa ma fac de ras asa de rau . Unde e colierul , de ce nu l-ai pus ?
-Am uitat.
-Ai uitat sau nu ai vrut ?
-Conteaza ?
-Foarte mult ?
-Nu am vrut .
-Iti place sa ma sfidezi iubito , asai ? Te incanta asta .
-Nu , doar nu sunt un catelus sa iti ascult ordinele.
-Ai dreptate , nu e esti catelus , esti catea . E o diferenta .
-Esti un diavol.
-Mersi , si tu o sa intri in lumea lui , si nu ai cum sa impiedici asta . Asa acum daca tot am stabilit asta , o sa iti pun eu colierul ca un cavaler ce sunt, si sa iti expun regulile .
-Reguli , doar nu vorbesti serios.
-Ba da printesa si daca indraznesti sa incalci vreuna , nu te vad bine , o sa faci cunostinta cu una din camerele mele de tortura .
-Nu imi e frica de tine monstrule .
-Serios si atunci de ce tremuri . Oricum considera ca ai fost avertizata si termina jocul asta de sfidare nu o sa reusesti .
-Zii repede ce vrei sa fac sau sa nu fac , si sa terminam odata cu mascarada asta de cacat.
-Esti nerabdatoare iubito?
-Termina cu apelativele astea , ma zgarie pe timpan .
-Iubito, ce iti mai fac ranile , te mai dor ?
-Zici o data ce ai de zis sau dispari .
-Daca ai fii asa nerabdatoare si in pat ar fii o partida buna ,dar ma rog nu primesti tot ce iti doresti. Asa deci sa incepem .
Prima regula , daca te intreaba cineva, nunta va avea loc intr-o luna .
-Ceee , nu ma marit nici moarta cu tine .
-Printeso cine a zis ca ai de ales , acum taci si incearca sa fii atenta ca nu mai repet.
A doua regula , nu ai voie sa vorbesti decat daca te intreaba cineva de vorba . Nu dai detalii doar raspunsuri scurte .
A treia regula , nu pleci din raza mea de actiune , daca ma uit si nu te ma vad ai dat de dracu ai priceput.
A patra regula , nu ma sfidezi , nu incerci sa vorbesti peste mine sau sa nu imi respecti cuvantul .
A cincea si ultima , nu incerca sa fugi, nu o sa reusesti doar ma enervezi si nu iasa nimic bun din asta . Ai inteles , sunt simple , acum zambeste si prefate fericita.
-Esti un ipocrit. Si un dominator.
-Da imi place sa conduc si tu nu esti nici o exceptie. Mergem.
-Am de ales.
-Mai intrebi , parca am fost destul de clar.

Rochia lui Eve

Astazi am avut inspiratie poate ma scriu unul pana deseara 😁😁

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum