Capitolul 29

1.3K 66 43
                                    

Imbrac repede salopeta, are gusturi si chiar imi sta bestial in ea , parul il prind intr-o coada de cal , putin rimel si un ruj rosu , e de ajuns sa ii invart rotile creerasului, sunt o noua Evelyn , mai indrazneata mai senzuala si cu mult mai multa incredere in ea. Termin cu niste pantofi stiletto nergri de lac si sunt gata sa cobor ,acum o sa vedem care pe care dragul meu sot , care e un mare magar de altfel , si o sa isi doreasca nu se fii insurat cu mine . Inainte sa cobor ultimele trepte il gasesc pe Matt tolanit pe canapea, ma indrept spre el si ii pun mana pe umar , se intoarce si se uita la mine ca la vedetele de cinema.
-Doamne ce sotie frumoasa am . Vin-o sa stai cu mine poate mai avem timp de vreo demonstratie ceva.
-Mda , mai usor Romeo , nu stiu o sa vad daca imi fac timp in agenda , o sa te caut eu.
-Te potrivesti cu atitudinea asta de scorpie ,exact ca nuca in perete, dar ai un punct ca ai incercat.
-Esti un idiot.
-Scuze iubire ,dar atitudinea asta de bad girl nu te prinde , corpul tau e demential se potriveste cu incercarea asta , dar fata ta e de ingeras , nu se potriveste in ansamblu.
-Roberta unde e?
-Am inteles ca si-a gasit alta victima, dupa parerea ta cine ar putea sa fie , sa iti dau un indiciu, e blond si plin de muschi.
-Dylan , a venit aici, o fii avut ceva sa imi zica .
-Sunt sigur de asta , dar ma bucur ca a plecat inainte , pentru ca nu imi place de el.
-Esti asa un gelos , si chiar o sa il sun , poate ne vedem in alta parte.
Inainte sa apelez , imi smulge telefonul din mana , ma uit la el furioasa si ma intind dupa el.
-Nu asa repede ingeras stiu ce urmaresti , nu o sa mearga , renunta .
-Ce urmaresc ?
-Iubire nu's prost vrei sa te razbuni pe mine , si te folosesti de gelozia mea pe blond ca sa iti iasa . Dar vezi tu , tot timpul o sa fiu un pas in fata ta.
-Asa o fii .
-Acum ca am lamurit asta , eu plec ne vedem deseara , pa ingeras.
-Deci m-ai pus sa ma imbrac asa ca sa pleci , ma gandeam ca iesim undeva .
-Da , planuri anulate , blondul e de vina , si am vrut sa iti vad fundul , l-am vazut si e bestial o sa ma infrupt in curand din el. Acum am ceva de facut, gasesti tu ce sa faci pana deseara , ca e pranzul.
-Ok.
Vreau sa plec si ma prinde de mana si ma trage peste el , ma uit in ochii lui , si chiar nu stiu cum am ajuns sa il iubesc , e atat de schimbator , acum e dulce si iubitor in urmatorul moment , e distant sau rautacios , dar il plac in toate formele.
-Dar inainte de asta , vreau un sarut ,
-Da, nu prea cred, asta.
-Iubire , de ce te complici mereu , stii ca o sa te sarut oricum .
-Acum ce mai ai , de esti asa ciudat ?
-Nu sunt .
-Nu te cred , ai trecut de la glumet la asta dominator , ce ai?
-Nu am nimic .
-Stii de cate ori cineva zice ca nu are nimic , defapt are?
-Esti imposibila vrei sa stii ce am ?
-Da sunt foarte curioasa.
-Tu , asta e motivul.
-Eu. Ce am mai facut .
-Nimic asta e problema, ce pot sa fac sa ma placi , pe bune pe tine trebuie sa te amenint sau orice alt siretlic sa ma saruti sau orice altceva.
-Despre asta e vorba,
-Da fix de asta.

Ma da jos de pe el si se ridica in fund si eu fac acelasi lucru dar nu stiu ce sa ii zic , il iubesc , dar nu stiu cum sa ii zic asta. Am fost tradata de foarte multe ori si nu mai am incredere in mine si mai ales in altii , cu toate ca in Matt am , atat de multa incat as putea sa ma pun in fata glontului atata incredere am in el , nu stiu cum sa i-o spun , si nici nu am curaj.
-Faci asa ca nu m-am aruncat in patul tau ca ultima taratura , nu ? Asta voiai .
-Nu , dar ma astept sa nu iti bati joc de sentimentele mele , la naiba ma faci vulnerabil si toate astea din cauza ca nu zici nimic . Nici ca ma placi nici ca nu o faci .
-Ce conteaza asta , doar m-am casatorit cu tine nu ?
-Esti fenomenala, daca voiam ma casatoream cu oricine gasit la vreo petrecere , doar sa fiu insurat, dar simt ca ma iubesti , da-ti voie sa iubesti cu adevarat , lasa in urma teama ca o sa fii tradata din nou nu se va intampla .
-Vrei sa zici ca ai fost sincer de la inceput cu mine.
-Da , in mare parte.
-Vezi , despre asta vorbesc , cum sa am incredere in altii cand nici in mine nu am .
-Daca m-ai lasa sa te ajut probabil ar fii mai simplu dar tu preferi sa te inchizi in tine .
-Stii ce , vorbim deseara , du-te unde ziceai ca ai treaba.
-Nu o sa poti fugi mereu de iubire , si tu sti asta. Doar lasa-ma sa ma apropii te rog , o sa vezi ca nu o sa regreti.
-O sa ma gandesc , ok .
-Bine iubire , eu plec.

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum