Capitolul 12

1.4K 67 11
                                    

-Usor frumoaso , ca ma darami nu ca ar fii prima data .
-Scuze , nu a fost cu intentie .
-Si data trecuta a fost .
-Scuze pentru aia , cred ca a durut .
-Nici o problema frumoaso , a meritat sa il vad pe fratemiu alergand prin padure a fost epic .
-Esti un tip dragut, si chiar imi pare rau ca te-am lovit . Dar pe bune , e stupid ce mi se intampla , toata viata mea e aiurea , o bataie de joc a celor cu bani . Nu sunt de vanzare , dar se vede ca nu e asa , am fost tradata si inselata de mult prea multe ori sa mai am incredere in cineva.
-Hei , in mine poti avea , stiu ca idiotul de fratemiu se poarta ca in grota , dar spre apararea lui nu a prea avut relatii , si nu stie cum sa se poarte .
-Am vazut .
-Deci, uitam incidentul acela si o luam de la capat ?
-Nu stiu ce sa zic ,
-Haide sunt un tip dragut , si oricum nu ai cu cine vorbii pe aici , te ajut sa ii faci farse lu fratemiu, si in plus imi place de tine esti simpatica si nu iti e frica de marele Mattias Feres.
-Mersi . Cred ca o sa accept , dar nu te astepta la prea mult credit ok?
-Cum spuneti sefa .

Ma indrept spre camera mea care nu stiu unde e sincer , sunt multe usi pe aici si chiar nu am idee pe unde sa o iau . Incerc cateva si dau de incaperea din care am iesit azidimineata . E ok si asta macar o stiu chiar daca imi aduce aminte de idiotul din bucatarie. Si asta imi da o idee ma indrept spre sifonier si gasesc cateva camasi frumos aranjate , cred ca au costat o avere , ma duc dupa foarfeca din baie si le fac cate o gaura la fiecare , o sa vada el viata cu mine o sa fie dulce sau nu .

Termin opera de arta si acum ma plictisesc groaznic, ies din camera si ma duc sa vad ce mai e interesant pe aici macar daca o sa stau aici cu sau fara voia mea ,sa stiu iesirile de pe aici .
Colind de ceva vreme si am obosit , lenevesc pe canapeaua deosebit de scumpa din sufragerie , si astept nu stiu eventual sa treaca ziua . Cand se aude o usa trantita si tresar putin , dar nu ma uit sa vad sunt asa plictisita in palatu asta , si da e palat , si casa unde am stat inainte era mare dar doamne asta e uriasa . Ma trezesc din starea mea de letargie direct cu o mana in gat .
-Iti place sa te joci asai iubito ?
-Ce tot vorbesti si da-mi drumul ca ma doare idiotule.
-Serios nici nu am sesizat , ca am ranit printesa . Ai vrut sa te distrezi asai .
-Ce tot vorbesti acolo , fii mai explicit .
-Nu te mai face ca nu stii ,
-Chiar nu stiu .
-Fie , sa zicem ca nu stii . Dute si imbracate iti arat eu distractie , te-ai simtit mai bine dupa ce mi-ai taiat toate camasile , si sa nu mai vorbim de tricoul din baie .
-Aaa de alea vorbeai , poate le-am inbunatatit unpic.
-Te joci cu focu Evelyn , si nu mai dureaza mult si o sa arzi .
-Da bine , inafara de amenintari ce mai stii sa faci .
-Multe , foarte multe.
-Am inteles , esti smecher felicitari , vrei si o medalie ?
-Bine Evelyn ,ai cerut viata palpitanta o sa o si primesti . Acum urca dracului si i-ati ceva pe tine si ai grija sa arati prezentabil si sa fie rosu.
-Nu mai urla ca un descreerat , ca nu sunt sclava ta .
-Aa nu. Bine maine avem petrecerea de logodna si poimaine nunta . Pregateste-te frumoasa Evelyn o sa iti si implinesti visul si eu chiar ma tin de promisiune nu ca idiotul ala sa te minta un an si ceva pana sa se hotarasca daca te vrea, in doua zile o sa imi fii sotie .
-Nu fac asta , nu imi pasa ce vrei , nu ma marit cu un monstru .
-Dar cu un cel care te-a tradat voiai sa te mariti nu?
-Stii ce, nu mai vorbesc despre asta , si nu uita ca si tu esti vinovat . Eu nu sunt o nenorocita de moneda de schimb.
-Ce ai fi vrut sa fac ha , de unde sa stiu ca e atat de idiot sa faca asta. Nu uita printesa ca e pot sa fac ce vreau si tu nu esti o exceptie.
-Esti asa un nenorocit .
-Nu ma cunosti iubito , asa ca nu iti mai da cu presupusul. Si acum miscati fundul sus o sa ai parte de noaptea vietii tale.
-Si daca nu vreau, ce imi faci.
-Crede-ma nu vrei sa stii , am si alte metode de convingere destul de eficiente.
-Nu poti folosi tortura de cate ori nu vreau sa fac ce vrei tu . Esti un maniac al controlului , si eu nu sunt jucaria ta.
-Ba da pot si o sa o fac . Acum daca nu mai ai si alte probleme existentiale te rog sa executi ce am zis. Acum .

Omul asta e sinistru , e atat de autoritar si rau , de iti e frica sa stai langa el.
Nu o sa fac in veci ce zice el , sau cel putin nu pana nu ii sec nervii.
-Ce mai astepti ziua de maine?

Ma intorc sa plec , nu vreau sa ma aleg cu vre-o palma , nu stiu de ce e in stare individul deci trebuie sa plec cumva de aici si se pare ca repede. Dupa ce sunt la o distanta destul de mare de capcaun, urlu la el nu stiu daca ma auzit , dar nu imi pasa.
-De asta nu te iubeste nimeni , pentru ca esti un capcaun nenorocit, afla ca banii nu afecteaza pe toata lumea . Idiot infumurat , si obesdat de control ce esti.
-Atata poti ? Sau mai ai ? Grabeste-te si nu te mai juca cu nervii mei .

Intru in camera si nu am de gand sa imbrac nimic rosu , e cretin daca crede ca o sa ii ascult ordinele idioate. Caut in dulap si gasesc o rochie de un verde smarald , pantofii negrii de lac si parul il las pe spate bucle . Ies din camera relativ repede dupa cam 15 minute .
Cobor scarile in ritm foarte lent si ma uit fix in ochii lui .
-Iti place al naibi de mult sa ma sfidezi nu e asa ?
-Dar ce am facut?
-Nimic printesa , doar ca o sa pierzi nimeni nu imi incalca ordinele si scapa.
-Luci , vii azi sau si tu tr-ai gandit sa ma enervezi astazi.
-Acum frate , nu te razbuna pe mine ca nu te asculta iubita.
-O sa ii bag eu mintile in cap cat de curand .
-Sa stii ca sunt aici , nu mai vorbi de mine , cu mine de fata , e nepoliticos .
-Evelyn tine-ti dracu gura aia inchisa 10 minute.
-Hei Eve cum mai merge?
-Cum sa ii mearga se poarta ca la gradinita , imi taie camasi nu respecta nici macar o amarata de cerinta,
-Pot vorbii si eu , si chiar ma inteleg bine cu el , suntem prieteni , nu e asa Luci?
-Exact , apropo esti bestiala , arati foarte bine , o sa innebunesti cativa mafioti in seara asta.
-Da scopul vietii mele e sa atrag privirile idiotilor cu pistoale si fete de puscariasi .
-O descriere ,excelenta . Imi place de tine. Cum de nu te-am gasit eu primul ?
-In doua zile e sotia mea , deci cumnata ta , idiotule nu ii mai face ochii dulci , ca poate ramai fara ei.
-Usor frate , cei cu gelozia asta ca nu ti-o rapii.
-Puteti sa nu va mai certati pe mine , pe bune e enervant , si Luci esti dragut dar nu ma mai intereseaza rasa masculina , dar esti simpatic ca prieten. Poate o sa tinem legatura. Si tu matahala, poti sa visezi la nunta mai bine mor decat sa fiu sotia ta.
-Prea mult tupeu, si miscati-va odata ca imi facurati creeri varza si sar putea sa va impusc pe unu din voi .

Merg in fata si nu mai deschid gura cred ca e destul de nervos sa faca ce a zis . Dar e ciudat ca mie nu imi e frica de el . Intra in masina si tranteste usa , se uita la mine , si vrea sa zica ceva dar se abtine . Baga viteza si cred ca o sa fac infart.
-Punteti nenorocita aia de centura sau esti atat de incompetenta de nici de asta nu esti in stare. Sau poate preferi sa zbori prin parbriz .
-Sa stii ca ai putea sa nu te mai enervezi asa si sa conduci ca un maniac , nu vreau sa mor inca .
-Nu vrei sa iti tii gura aia inchisa deloc .
-Nu , ce o sa faci, ma omori ?
-Sa stii , ca daca nu iti tii gura inchisa chiar o sa o fac, scap de un stres.
-Crezi ca daca esti mai puternic ca mine si ai un pistol , poti sa ma domini , ei afla ca nu .
Masina se opreste brusc si sper sa nu fii intrat in ceva sau cineva , dar in fata noastra se afla o masina neagra.
-Rahat , e fix ce imi trebuia acum.
-Ce e, cine sunt?
-Lasa-ti pretiosul tau cap jos , si tine-ti gura daca nu vrei sa te alegi cu un glont in frunte .
O doamne e de rau , e de foarte rau.




Rochia lui Eve la media

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum