Ma trezesc si capul ma doare sunt intr-o camera tot din aceasta camera e alb , dau sa ma ridic si ma ia ameteala , incerc sa o indepartez si ma ridic in capul oaselor , cine ar putea sa ma rapeasca si de ce , bine ar putea sa se razbune pe Matt dar totusi din fata casei.
Ma indrept spre usa si apas pe cleanta , suspect e deschisa . Ies usor si dau de un hol , merg pe el si cobor cele cateva trepte , cred ca o cabana ceva. In fata pe canapea sta cineva , si nu pot vedea ca e cu spatele, pasesc usor si deschid gura cu greu , sper totusi sa nu mor.
-Cine esti si ce vrei de la mine.
-Ooo printesa sa trezit.
-Matt tu esti ?
-Cine altcineva iubire, te asteptai sa fiu altcineva?
-Ma asteptam sa mor , tu nu esti normal , cum ti-a trecut prin cap sa ma rapesti .
-Cu mana.
-Esti idiot nu stii sa stai de vorba ca oamenii normali, care e motivul de data asta ?
-Ce dracu ai cautat la Erik, ti sa facut dor de el si ai fost sa il mai multumesti o data .
-Esti nebun , cum doamne iarta-ma ai ajuns la concluzia asta. Si de ce ai baut ?
-Oare ,Evelyn da-o dracului de treaba , nu suport sa fiu mintit si bataia de joc a nimanui . Deci, ce dracului cautai la ala in birou?
Se apropie de mine si pare ranit , doamne nu am facut nimic, si totusi am reusit sa il infrang , ma apuca de maini, si ma tranteste de peretele din spatele meu , se uita fix la mine si mie, imi e chiar frica , stiu ca nu mi-ar face nimic ,dar tot am o urma de teama.
-Zii.
Inchid ochii si incerc sa nu plang , e furios si eu nu stiu cum sa il calmez, cum sa ii zic ca nu am nimic nu nemernicul ala.
-Matt , ma doare ,
-Si pe mine , al dracului de tare , deci ascult.
Fara sa vreau imi cad cateva lacrimi pe obraz si inchid ochii cu speranta ca o sa se opreasca , dar continua.
-Te-am sunat sa iti zic sau sa vii cu mine dar nu m-ai raspuns.
-Si nu puteai sa astepti , asa nerabdatoare sa te arunci iar in bratele lui, pe el de ce il iubesti si pe mine nu .
- Nu il iubesc ,opreste-te si asculta-ma dracului si da-mi drumul ca ma doare.
-Zii ce sa fac sa ma iubesti , macar putin. Zi-mi , ce sa mai fac. Il simt ca se inmoaie putin cate putin si acum e momentul sa ii zic ceea ce simt pentru el.
-Nu trebuie sa faci nimic , idiotule ca deja te iubesc mai mult decat viata mea . De ce te porti ca un interlop, ma rapesti ca esti tu gelos , ma surprinzi de fiecare data , sunt orice Matt dar nu tradez , am fost tradata de multe ori , eu nu o sa o fac niciodata ,pricepi.
Parca isi revine , din transa imi da drumul si ma strange in brate.
-Ma iubesti .
-Atat ai inteles tu , din tot ce am zis.
-Imi pare rau iubire , m-am lasat manat de gelozie , iti jur ca nu o sa o mai fac ,
-Asta mi-a demontrat ca nu ai incredere in mine .
-Ba am , enorm de mult.
-Cum Matt , cum rapindu-ma si acuzandu-ma de cine stie cate , fara sa stii adevarul . Asta nu e incredere.
-Stiu iubire imi pare rau , iti jur ca nu o sa o mai fac , doar ca doamne mi-ai zis ca ma iubesti inca nu imi vine sa cred ca am auzit-o din gura ta.
-Nu mai vrei sa stii ce faceam , la Erik la firma.
-Nu conteaza , am incredere, in tine . Ma iubesti pe mine .
-Esti imposibil. Ai facut atata caz pentru ce ?
-Esti a mea Eve iubito si nu m-am putut abtine.
-Stii , Matt prin ce ai facut m-ai dezamagit, nu ma asteptam la asta din partea ta .Vreau sa plec in camera din care am venit dar mana lui Matt ma opreste.
-Iarta-ma iubire , iti jur ca nu mai fac asta , uite ma pun si in genunchi numai iarta-ma .
-Mattias opreste-te, nu sunt diabolica sa ma bucur de suferinta altuia , cum ti-a trecut prin cap ca am fost acolo sa ma intalnesc cu el . Idiotul ma chemat sa imi ceara sa ii vand actiunile mele din firma. La el totul se rezuma la bani. Asa ca inceteaza cu asta.
-Si ce ai facut ?
-Nimic. I-am zis sa imi elibereze biroul ca o sa imi iau postul de director executiv.
-Si stii ce sa faci acolo , nu e ca nu am incredere in tine , dar sunt curios.
-Mda stiu cat de mare e increderea ta in mine , nu mai deschidem subiectul .Logic ca stiu , am facut o facultate in domeniul ala , am lucrat in firma ceva timp. O sa ii strivesc nenorocitului , si ultima urma de mandrie.
-Asa iubire fii dura.
-Abtine-te bine.
-Ce vrei sa fac sa ma ierti ?
-Nu stiu , m-ai suparat, si ..
-Si mi-ai zis ca ma iubesti , nu stii cat de fericit sunt .
-Zici ca esti copil pe bune.
-Nu , sunt , bine poate Eve a mea ma iubeste .
Ma ia si ma invarteste , e asa dulce ,ce spuneam eu de schimbarile astea bruste ale sale.
-Matt ametesc , apropo unde suntem ?
-La cabana mea . E o priveliste superba e pusa pe o stanca , si peisajul e minunat.
-Super cat mai tinut inconstienta ?
-Vreo 7 ore e cam 11 :10.
-Matt.
-Stii cat de mult te iubesc asai?
-Nu scapi cu asta sa stii ,
-Imi imaginez .Pot sa vin si eu sa il vad pe idiot ce fata face.
-Daca raspundeai veneai si azi cu mine.
-Stiu , eu sunt vinovat , dar eu chiar te iubesc .
-Nu mai esti tipul dur ha?
-Vrei tu asta ?
-Depinde .
-Evelyn, sa stii ca daca ma mai provoci nu o sa pot sa ma mai opresc .
-Cine a zis ca vreau sa te opresti?
-Esti sigura de asta?
-Da sunt sigura , imi doresc sa fac asta.
-Asteapta aici , revin in cinci minute .
-Unde fugi.
-Vin acum ingeras.
Pleaca si revine in 5 minute dar sa ma lege la ochii, e plin de surprize .
-Pe bune , chiar era nevoie.
-Shhh, incerc sa fiu romantic , nu vezi.
-Dar tu nu ai legatura cu romantismul.
-Intocmai , vezi cat imi dau interesul.
-Esti fenomen.
-Si tu ma iubesti .
-Ai de gand sa repeti asta din 5 in 5 minute .
-Daaa, Haide .
Ma ia de mana si ma scoate din cabana , aerul cald ma loveste in fata , cu toate ca e aproape miezul noptii , e cald nu asa sufocant dar e ok. Mergem cativa pasi si ma ridica in brate. Ma aseaza pe ceva moale si apoi imi da jos esarfa de la ochi. Sunt pe un fel de sezlong din acela ca la mare , cu baldachin , e moale si confortabil. Ridic ochii si peisajul din fata mea , si ce vad ma lasa fara suflare suntem pe o stanca si suntem la inaltime destul de mare , sau aia e o prapastie. Ma uit la Matt si el zambeste.
-Iti place iubire.
-E minunat, cum ai gasit locul asta.
-E secret.
Ma mai uit in jur sa observ cat mai bine ce e in jurul meu si il aud pe nebun urland. Ma sperii si imi mut privirea spre el.
-Evelyn Feres ma iubeste , si eu sunt nebun dupa ea, o iubesc mai mult decat orice altceva.
Ecoul repeta dupa el si mie mi se ridica sangele in obraji si chiar imi creste inima cand il vad asa copilaros, adica imi plac absolut toate schimbarile lui si simt ca nu as putea sa mai traiesc fara el.
Se apropie si se uita la mine de parca ar fii la vanatoare si eu as fii prada.
-Hopa sus iubire , sa iti arat un loc frumos .
Ma ridic si pornesc dupa el , la nici 5 minute de mers , se opreste brusc , si eu intru cu capul in el.
-Unde iti e mintea printesa, daca te loveai sau ceva.
-Da, chiar unde imi e mintea.
-Priveste printesa , e minunat nu .
Ma uit in directia in care se uita su el si ce vad mai ca imi pica fata, un fel de plasa , legata de un cadru de lemn , pusa deasupra prapastiei , o doamne. E frumos aranjata cu o lenjerie alba si cu lumini in jurul ei. E superb daca nu mi-ar fi asa groaza la ce inaltime e pusa.
-E superba , dar e deasupra prapastiei, imi e groaznic de frica sa ma urc acolo.
-Haide ingeras , ai incredere in mine, nu o sa patesti nimic.
-Tie chiar iti plac foarte mult inaltimile.
-Ce pot sa zic iubesc sa fiu la inaltime. Si te iubesc pe tine , sunteti combinatia perfecta .
Deci ce zici imi faci onoarea de a te conduce in patul matrimonial?
-Esti fenomenal , Dar , da am incredere in tine , sunt gata sa te las sa ma conduci oriunde o sa doresti .
-Doamne , de cand astept asta!
-Zici?
-Vin-o aici sa vedem stelele , si sa ne bucuram de noaptea asta magica.Cam asa e dar nu am gasit deasupra prapastiei, oricum e superb , si mai jos e cabana . Pareri , ?????
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...