Capitol 18 +
Oficial sunt atat de speriata incat nici nu realizez ce se petrece in jurul meu , ma trezesc brusc cand ii simt buzele pe abdomenul meu , si tresar .
-Usor printesa , nu ti-am facut nimic , esti asa fina si nu ma pot abtine . Iti e frica , de mine ?
Ma uit in ochii lui si nu vad nimic , omul asta nu exprima absolut nimic , raspunsul ar fii stai tu legata cu catuse si tije care se maresc la fiecare miscare si un psihopat deasupra ta , mai are si tupeu . Aleg sa nu raspund , imi intorc capul si inchid ochii , fie ce o fii.
-Deci alegi sa ma ignori .
-Ce raspuns , vrei sa iti dau sa te multumeasca?
- Sincer , nu stiu dar curajul si incapatanarea ta ma aprind la maxim .
Uite sa nu zici ca sunt baiat rau , iti propun un targ ?
-Din care presupun ca tot tu iesi in avantaj, nu e asa?
-Ai ghicit, dar tu scapi de pedeapsa .
-Uimeste-ma .
-Daca accepti sa mi te daruiesti , te dezleg , si uitam de pedeapsa.
-Nu sunt curva , bag bine la cap .
-Esti sotia mea , asta ar fii obligatia ta , deci ce alegi .
-Mai bine mor.
-Cum doresti iubito.Si bine inteles ca monstru a inceput procesul de tortura a mea , in prima faza mi-a rup lenjeria , apoi a inceput sa suga si sa muste fiecare particica din pielea mea , dupa fiecare muscatura o alinta cu un sarut , e oribil ma doare fiecare atom din corp si cred ca are o satisfactie majora , la ce face .
-Iubito , uite ce frumoasa esti , si fiecare particica din tine poarta numele meu , asta ca sa nu ma uiti , dar acum o sa vina partea interesanta .
-Esti un monstru , ma scarbesti in toate modurile posibile .
-Si tu o sa il saruti pe acest monstru ,
-In alta viata poate ?
-Am atatea variante sa te oblig dar prefer sa te aud cum imi tipi numele in climax.
- Nu face asta , te rog .
-Ce sa fac , sa iti provoc placere , am mai vorbit despre asta iubito . Acum fii fetita cuminte si lasa-ma sa ma bucur de trupul tau de zeita. Stii chiar ma bucur ca ai incalcat orice regula impusa , asa am ocazia sa iti explorez corpul.
-Nu iti fie frica iubire , nu iti mai provoc durere , acum vine placerea .Si nu mai apuc sa zic ceva sau sa ma intorc ca imi acapareaza gura , incerc sa ma opun dar imi musca violent buza de jos cea ce ma face sa imi deschid gura , imi exploreaza cavitatea bucala , atat de violent incat simt ca imi pica , mainile lui imi cerceteaza fiecare curba si ma atinge peste tot , daca nu m-ar durea tot corpul as murii de rusine . Termina sarutul salbatic si apoi urmeaza gatul , ii acorda si lui atentia necesara apoi coboara cu saruturile spre sani si eu ma crispez , suge si saruta fiecare san in parte , de zici ca sunt opere de arta , mana lui coboara tot mai jos in zona mea sensibila si ma blochez incerc sa imi aproprii picioarele dar uit de nenorocita aia de tija , imi atinge cu grija clitorisul si face cerculete , in acelasi timp continua cu saruturile peste tot . Miscarile lui atat de ordonate ceea ce scoate scancete de la mine si jur ca imi vine sa ma urc pe pereti . Imi vede starea de agitatie si repeta aceleasi miscari , numai ca mai rapide si mai neordonate . Picioarele incep sa imi tremure si nu stiu cat mai rezist fara sa le misc.
-Asta e pedeapsa ta iubito , bucura-te de ea.
-Esti.. un idiot .
-Aa in caz ca ai uitat , Matt ma cheama .
Exact cand imi spune numele isi introduce un deget brutal in mine , ceea ce imi scoate un tipat de toata frumusetea , bazinul mi se incordeaza si odata cu el vine alt val de tremurat , se vede ca stie ce face , ca imi creeaza cele mai contradictorii stari, efectiv nu pot sa ma opresc din a scoate sunete pe care nu vreau sa le scot .
-Matt, te rog opreste-te,
-De ce printesa , nu iti place .Nu a apuc sa ii raspund ca mai introduce un deget , acest gest ma ia cu totul prin surprindere si urlu cat ma tin plamani .
Miscarile lui plus saruturile , toate astea ma epuizeaza si nu ma mai pot controla .
-De ce iti place sa ma torturezi.
-Am alergat o ora dupa tine prin padure noaptea , crede-ma e cea mai dulce pedeapsa pe care o pot da , acum ciocu mic si bucura-te de moment .
Dupa vreo inca 5 minute de tortura vine si momentul in care explodez la propriu , nu imi mai pot controla nici o parte a corpului si se poate observa ca lui chiar ii face placere.
-Cum e sa nu iti poti controla nici propriul corp . E frumos asai?Imi da drumul din catuse si mainile imi cad pe langa corp, la fel procedeaza si cu picioarele si imediat ce mi le elibereaza le strang la piept . Se da jos din pat si cauta un tricou prin dulap , se mai intoarce si cu o crema . Imi apuca mana si vreau sa ma opun si sa imi trag mana doar ca nu mai am forta de nimic . Dupa ce imi da cu crema pe incheieturi , imi baga tricoul pe cap , ma saruta pe frunte si sopteste,
-Imi pare rau ingeras.Oficial e cel mai indecent capitol scris de mine , deci nu stiu cat de bine am evidentiat unele lucruri . E scurt vreo 900 de cuvinte. E primul de acest gen . As dorii sa stiu ce parere aveti , sa mai fac cate unul asa sau nu . Ma ajuta mult parerile deoarece , imi e foarte greu sa scriu genul asta . 🙂😑
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomansaCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...