Capitolul 6

1.4K 67 16
                                    

Ma trezesc si cand deschid mai bine ochii vad alb , si stau pe un pat dar nu pare a fii de spital , totusi imi ridic privirea si observ detaliile din camera , un dulap alb pe tot peretele , apoi in fata geamului care e urias , si tine loc si de perete , incadrat cu niste draperii sangerii . In fata geamului , se afla doua fotolii negre , de altfel singurele inchise din toata camera , care e alba , patul in care stau e urias , si are si baldachin deasupra , intr-o parte si in alta se afla doua noptiere de aceeasi culoare . Dau cu ochii de doua usi , una cred ca e iesirea si cea doua baia. Cand tremin de analizat incaperea , dau sa ma ridic , dar o ameteala crunta ma loveste si cad din nou intre perne . Atunci vad usa deschizandu-se.
-Te-ai trezit printesa ?
Nu ii raspund , si nici macar nu ma uit spre el . Imi ridic privirea spre el abia cand ajunge in fata patului . Incerc iar sa ma ridic dar fara succes.
-Nu te mai agita asa , ca iar o sa lesini. Uite ti-am adus micul dejun.
-Nu multumesc.
-Cum poti fii asa incapatanata cu sanatatea ta , nu vezi ca nu te poti ridica nici din pat .
-Nu imi pasa , de ce m-ai adus aici . Vreau la mama.
-Oo micuta printesa , sa pierdut de mamica , si a picat in ghiarele demonului.
-Esti un idiot si eu plec de aici .
-Sunt curios cum o sa o faci, cand nici din pat nu te poti ridica .
-Nu are rost sa ma cert cu tine, pur si simplu nu are rost.
-Asta inseamna ca eu am castigat .
-In visele tale .
-Bine , acum ca am stabilit asta , ia si mananca , ca nu stau sa ma rog de tine , am si altceva mai bun de facut .
-Nu vreau , ce nu e clar nu mananc nimic de la tine . Unde imi e telefonul sa o sun pe mama.
-La mine .
-Dami-l?
-Nu vreau .

Nu pot sa cred ca am ajuns iar in aceeasi situatie, zici ca sunt blestemata .

-Si ia zi-mi tu ce ai castigat din afacerea asta , ca eu sa fii sigur ca nu o sa fac ce vrei tu .
-Sincer nu a fost o afacere profitabila , nici nu ma asteptam ca idiotul de Erik sa renunte la tine , dar na acum m-am ales cu tine pe cap.
-Mersi , acum pot pleca , nu sunt un obiect in lumea voastra condusa de bani .
-Ce nu intelegi ca nu pleci de aici, esti proasta sau ce.
-Ironic nu am mai trecut prin asta , si am sfarsit sa iubesc un dobitoc care mi-a distrus viata .
-Da , viata nu e dreapta , asta e .
-Ai haine in dulap daca te poti ridica . Daca nu asta e o sa trimit pe cineva la tine mai tarziu.
-Asta in caz ca o sa mai fiu aici , dar bafta cu asta.
-Asa l-ai cucerit si pe idiotul care te-a dat la schimb , sa isi pastreze afacerile.
-Ai putea sa incetezi , te amuza lucru asta asai ?
-Da chiar ma amuza , cum poti sa faci asta si sa sti ca buletinul tau e la mine . Cand o sa iti treaca nervii sa ma cauti .
-Cum ai zis ca te cheama ?
-Acum te intereseaza?
-Sincer nu , dar nu stiu cum sa te strig , inca sunt in dubii , Matahala sau cum ziceai ca te cheama?
-Ai o limba asa ascutita ,ar trebuii sa stii sa faci si alte lucruri cu ea .
-Zici , stii am visat ceva de genul asta .
-O mititica are vise erotice deja cu mine.
-Ohh da si inca cum , vrei sa iti spun .
-Vad ca te simti mai bine . Pastreaza-le pentru tine draguto.
-Matahala idioata , doamne da-mi rabdare , ca daca imi dai putere ii crap capu.

Vad ca se intoarce , din drum si se apropie de mine , si chiar cred ca am enervat matahala .
-Ce ai de gand , ti-am ranit orgoliu .
-Nu , vreau sa te trezesc la realitate , imi pare ca inca visezi la cai verzi . Stii as face o gramada de bani dupa tine .
-C..cum .
-Te-am speriat ?
-Nici vorba , sunt doar curioasa.
-Aaa , serios ?
-Da .
-Acum o sa iti facem un dus sa iti revii la realitate , si apoi ma gsndesc ce fac cu tine.
-Tuu chiar nu esti sanatos , i-ati mainile de pe mine .
-Nu vreau , practic esti a mea , pot sa fac ce vreau cu tine si crede-ma, ca nu sunt unele cuminti. Apoi cand o sa ma plictisesc o sa duc la vreun bordel de al meu .
-Glumesti nu?
-Par tipul de om care glumeste? Si tu mi-ai cam calcat pe toti nervii posibili. Deci.

Si idiotul ma ridicat din pat , si nici nu am sesizat cu ce sunt imbracata.
-Lasa-ma idiotule , si cum ti-ai permis sa ma dezbraci .
-Aia a fost o priveliste minunata , de care am de gand sa profit ceva vreme.
-Deci ai de gand sa ma violezi?
-Nu se numeste viol daca si ei ii place.
-Aaaaa.
-Ce, e printesa e rece .
-Esti un tampit da-mi drumul ?
-Esti sigura .
-Da i-ati labele de pe mine .
-Ok.
Si nu cred matahala mi-a dat drumul si am picat in fund de o distanta destul de mare , si am mai dat si cu capul de cabina de dus.
-Mai traiesti.
-Nu cred ca ai facut asta .
-Nu tu ai zis sa iti dau drumul . Haide sa te ajut ?
-Nu am nevoie , pleaca dracu de langa mine
-O pisicuta si-a scos ghearele. O sa ti le retez eu cat de curand.
-Nu mai zici nimic , ai mutit?
-Te urasc , asa de mult.
-Super acum hai sus ca racesti acolo.
-Si iti pasa?
-Nu dar am chef de o partida , si mi-e lene sa caut, si nici nu mai am de ce , doar sunt insurat nu ?
-N.. nu indraz..ni sa tt..e atingi de min..e.
-Oo iti e frig , cam tremuri .

Si chiar ma tras de jos , a rupt tricoul de pe mine , o doamne a rupt trocoul , acum chiar imi e frica si rusine in acelasi timp , daca nu as fii atat de inghetata . Dar se apleaca spre mine si eu imi gasesc puterea sa imi acopar sanii cu mainile , se uita cu o spranceana ridicata , si apuca robinetul si apoi simt cum picaturile fierbinti imi ataca pielea . Apoi isi foloseste mana uriasa si imi da mainile la o parte , incerc sa ma impotrivesc , dar nu prea am sanse , e urias pe langa mine . Imi ridica mainile deasupra capului si cu cealalta mana imi mangaie obrazul.
- Stii printesa , esti superba si ai un corp de zeita , poate o sa te pastrez pana la urma , cum a putut idiotul ala sa renunte la tine .
-Esti un monstru ,
-Da , dar acest monstru o sa iti provoace cel mai intens orgasm avut vreo data.
-Esti nebun , da-mi drum...
Si nu am mai apucat idiotul mi-a acaparat buzele. Chiar crede ca o sa ii si raspund , se inseala . Stransoarea sa se mareste cand vede ca nu misc nici un muschi , si chiar cand durerea devine insuportabila , deschid gura sa ii zic idiotului ca ma doare. Dar nu am reusit sa scot vreun sunet ca si-a bagat limba in gura mea in mod miseleste , sarutul lui este asa rapid si ametitor ca nu stiu cum sa scap , cand vede ca nu prea mai am aer , imi lasa gura si imi ataca gatul , aburii din cabina imi incetoseaza vederea si aproape ma inneaca. Cu greu ma abtin sa nu tip cand simt o durere acuta pe gat , si apoi alta si alta . Pana nu mai rezist si tip . Lacrimile imi curg fara sa vreau pe fata si imi vine sa intru in pamant .
Nici nu stiu ce ma doare mai mult , mainile sau muscaturile acestui demon.

-Te rog lasa-ma , ma doare
-Ai renuntat asa repede la incapatanare .
-Te rog , da-mi drumul .
Si chiar inceteaza , opreste apa si iese din dus , cand nu mai simt nici o presiune pe incheieturile mele , ma preling pe perete in jos . Intra in cabina si cand ma vede se racneste .
-Ridica-te,
Nu zic nimic , nu misc nimic practic sunt paralizata nici nu stiu de ce , groaza fata de montru din fata mea , sau ca nu stiu ce are de gand sa imi mai faca.
-Am zis sa te ridici .
Oficial mi-a inghetat sangele in vene.







Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum