Capitolul 17

1.3K 68 17
                                    

Restul petrecerii a fost relaxata , Am cunoscut cateva persoane , dragute dar nu genul meu , va puteti gandi ca oamenii astia nu se gandesc decat la bani , doamne in ce lume traiesc . Acum stau in pat si nu imi e somn, adica ma gandesc la multe lucruri , ca de exemplu Erik cat de nenorocit poate sa fie, cum a putut sa zica asa ceva de fata cu toata lumea . Si mai e si Matt , care sincera sa fiu nu stiu ce sa mai cred despre el, inainte credeam ca toti mafiotii sunt criminali si atat , dar nu stiu ce sa mai cred , cred ca e un om bun chiar daca face pe durul in majoritatea timpului , si mie chiar imi place sa il enervez in mare parte a sederii mele aici.

Deci pentru mine ramane o enigma , si nu stiu ce sa fac in legatura cu nunta nu ca as avea prea mult de ales , dar tot ma bantuie gandul asta , de ce o face . Pur si simplu nu il inteleg. Mi se face sete si chiar daca imi e groaznic de lene , tot cobor sa beau un pahar de apa , trebuie sa imi iau in camera de acum in colo. Ies , si inchid usor , usa camerei pasesc cu grija sa nu trezesc pe cineva in toiul noptii , nu ca m-ar auzii e urias la naiba si infricosator . Inainte sa cobor prima treapta intra cineva in mine si nu apuc sa ma invartesc ca titirezul pana jos ca o mana mare ma prinde.
-Ce avem noi aici , un ingeras vrea sa evadeze din rai .
-Inainte sa ma acuzi de orice iti trece prin cap , am iesit sa beau un pahar cu apa .
-Super , si vrei sa cred asta .
-Poti sa crezi ce vrei daca tot voiam sa plec nu o faceam in camasa de noapte si papauci de casa.
-Iubito la tine ma astept la orice.
-Am stabilit , nu ai incredere in mine am inteles ideea , poti sa imi dai drumul sa ma duc sa beau apa , sa ma intorc inapoi la mine in camera, chiar nu am vrut sa deranjez pe nimeni . Si daca nu ma crezi poti sa vii cu mine , eventual sa ma legi , stiu ca iti place asta.
-Esti amuzanta stiai ?
-Acum nu intentionez sa fiu .
- Nu ai somn printesa . Si ce te-ai gandit daca tot dorm toti , ia sa plec si daca ma prinde cineva , bag scuza cu apa.
-Esti penibil , chiar crezi ca as face asta .
Stii ce nu mai conteaza , deja iti stiu raspunsul , pot sa ma usuc pana dimineata si nu mai ies din nenorocita aia de camera , si chiar te rog vino sa o si incui, sa fii sigur ca nu fug , nu ca palatu tau nu ar fii mai bine pazit ca si casa alba.

Ma intorc sa plec inapoi spre camera mea si mana lui ma opreste , nu intentionez sa ma intorc .
-Da , ce mai vrei de data asta , ce vrei sa iti raspund ca sa te multumeasca.
-Nimic , doar voiam sa iti spun ca te poti duce sa bei apa , daca dupa asta ai plecat ?
Imi trag mana din stransoare si plec.
-Nu mai e nevoie , si asa mi-a trecut setea. Inaite sa te pui in pat nu uita sa imi incui usa , sa poti dormi linistit la noapte .

Ma indrept spre camera mea si chiar nu imi pasa ce vrea sa faca, si nici ce crede. Intru in camera si ma pun in pat , ce rau am ajuns , ma casatoresc , dar nici nu stiu ce simt in legatura cu asta , sunt atat de bulversata de toata lumea , si se vede ca nu sunt singura cu probleme de incredere pe aici . Se aude usa , nici nu ma misc . Se indreapta spre pat si atunci ma uit spre el , tine in mana un pahar cu apa.
-Ai venit sa vezi daca nu cumva am sarit pe geam , te anunt ca nu am ganduri de sinucidere inca .
-Nu ,am venit sa iti aduc paharul de apa .
-De ce te-ai mai obosit daca tot nu m-ai crezut .
-Bine probabil nu ai vrut sa pleci , si am fost putin cam dur.
-Ok , am inteles, nu trebuia sa te obosesti pentru un lucru asa marunt . Am inteles ideea , ar trebuii sa ma legi cu o funie ceva , sa fii sigur .
-Lasa sarcasmul , ca nu tine.
-Daca nu mai ai nimic de spus , poti sa pleci .
-De ce esti asa incapatanata .
-Ma marit cu tine maine ce vrei sa mai fac , nu e deajuns . Asa ar fii trebuit sa iti dea de inteles ca nu o sa fug .
-Ai mai facut-o odata. Poti sa ma condamni .
-Nu , da am vrut atunci , acum nu mai vreau nu sunt proasta , sunt constienta ca nu am cum , si pe langa asta nu am nici unde sa ma duc .
-Nu mai vrei ?
-Ce te mira , nu mai am nimic ,e clar ca mama nu o sa il dea afara din casa , doar le tine afacerea in picioare , si eu in casa cu individul ala nu stau. Si oricum sunt trecuta pe numele tau deja. Iti faci griji degeaba.
-Am inteles am gresit ,te-am acuzat fara sa stiu , ma puteti ierta printesa.
-De iertarea mea nu mai poti tu dormi la noapte sau ce a mai ramas din ea.
-Ok , fie cum zici tu. Acum fii fetita cuminte si bea apa daca iti e sete , nu vreau sa te deshidratezi .
-Scuteste-ma . Dupa ce omori omul cere-i scuze . Il mai doare pe el in cot de scuzele tale.
-Am priceput esti suparata , ce vrei sa fac sa nu mai fii?
-Sa pleci si sa ma lasi in pace.
-Mda , alte variante nu mai ai , da-te mai incolo sa stau si eu , ca nu musc , astazi sunt pasnic .
-Nu ai de gand sa pleci nu?
-Nu prea tie nu iti e somn , mie nu , deci ce zici ca mai faci.
-Stau.
-De ce nu dormi , o sa fii maine foarte obosita .
-O sa ma repare machiajele maine .
-A venit rochia am uitat sa iti zic .
-Ok ,
-Nu ma intrebi cum e ?
-Nu , sunt sigura ca a fost foarte scumpa , si sigur o sa fie si frumoasa.
-Deci nu mai ai nici o smecherie sa nu te casatoresti cu mine.
-Nu .
-Imi poti spune si mie ce dracu ai de vorbesti de parca te-as strange de gat.
-Pana la urma de ce tipi la mine , nu am facut nimic recent care sa te enerveze.
-Esti imposibila , mi-am cerut scuze la dracu si nu o fac in mod normal.
-Si ce vrei sa iti fac eu pentru ca ti-ai incalcat principiile de-o viata.
-Sa vorbesti normal , nu ca si cum te-ai rupe dupa fiecare cuvant .
-Pana la urma ce vrei de la mine , ai venit sa iti petreci noaptea nuntii inainte. Mai ai putina rabdare , mai sunt cateva ore. Si apoi ai auzit si tu si toata lumea cred nu ma pricep prea bine la asta deci o sa fii destul de dezamagit.
-Ohh , asta era cuvintele idiotului aluia te-au afectat destul de grav vad.
-Ti se pare , nu ma intereseaza ce crede sau credea despre mine.
-Nu te mai preface , daca nu iti pasa , nu stateai noaptea sa te gandesti la ce crede el despre tine . Nu cred ca va iubii vreodata , la cat de egoist e . Si te-a vandut la naiba daca nu acceptam eu , accepta altul si lui nu ii pasa. Deci revino cu picioarele pe pamant , nu are rost sa te consumi pentru asemenea gunoaie.
-Nu stiu de el , dar eu sigur nu o sa o mai fac , iubirea e naspa . Daca imi cerea cred ca eram in stare sa ma arunc si in fata glontului , asa de mult il iubeam . Dar uite viata iti ofera surprize la fiecare pas . In concluzie ce rost are sa mai fac ceva , daca el ca il cunosteam de 1 an jumate , ma indepartat atat de usor , dupa ce isi declara iubirea, pe tine te cunosc de putin timp , ai tot dreptul sa te indoiesti de mine , de asta ti-am zis sa incui usa.
-Stiu ceva , ce te va face sa te simti mai bine , cel putin acum.
-Sa stii ca nu vreau sa ma droghez daca asta vrei?
-Era o varianta ,dar nu , prefer varianta clasica , Tarie.
-Planuiesti sa ma imbeti ?
-Cat sa te faca sa te simti mai bine .
-Daca asta poate sa imi smulga inima cu tot cu amintirile dobitocului aluia cred ca o sa imi fac abonament.
-Nici chiar asa ingeras , de alea ma ocup personal , asta e doar ca sa prinzi curaj.
-Zici ,
-Haide , da-l peste cap .
Si asa am facut , cu unul , doua , trei, habar nam cate , cert e ca acum chiar ma simt mai bine.
-Stii , nu esti atat de monstru pana la urma.
-De unde ai ajuns tu la concluzia asta?
-Nu stiu , mi-ai dat sa beau presupun .

Putin mai scurt dar nah , asa mi-a iesit . 😁😁😘😘❤

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum