Dimineata ma prinde singura pe salteaua veche si murdara , nu ca as fii vreo sclifosita dar aici chiar e sinistru si mai sunt si singura . Nu imi e dor de idiotul sexi , dar nu mai e nimeni deci presupun ca merge si el . Si cand nu e monstru e chiar o companie placut . Ma ridic cu greu si trag de camasa in jos . Ies din camera si il caut pe Matt , sper sa nu ma fii lasat aici , ce tot vorbesc eu aici el planuieste nunta e imposibil sa plece fara mine. Dau sa ies din cabana si o mana imi cuprinde incheietura , si inevitabil tip , nu sunt fricoasa dar evenimentele petrecute si-au pus putin amprenta pe creerul meu . Nu apuc sa ma intorc ca aud o voce patrunzatoare.
-Ce i-ai facut idiotule.
-Nimic jur doar o prinsei de mana sa nu iese din casa.
-Si ma rog de ce?
-Ma gandeam ca nu vrei sa o lasi sa plece sau mai stiu eu ce .
-Nu e prizoniera , boule e sotia mea , poate sa se duca unde vrea.
-Imi trag mana repede si ma uit la Luci si la Matt , ambii echipati numai eu intr-o camasa inainte sa zic ceva .
-Scuze Eve , nu am intentionat sa te sperii sau ceva.
-Nu e nimic scuze ca am reactionat asa , evenimentele de aseara m-au bulversat putin , dar e in ordine o sa imi revin.
-Si zii printesa ce voiai sa faci afara?
-Ai sa razi daca iti spun ?
-Pune-ma la incercare.
- Te cautam pe tine daca iti vine sa crezi .
-Ooo ce dragut , m-ai gasit acum hai sa pui ceva pe tine ca celui de langa tine mai are putin si ii ies ochii din cap.
-Nu am ce ai uitat ?
-Am facut rost eu.
-Sau ti le-am adus eu de acasa.
-Super mersi Luci .
-Cata recunostinta , am mers 3 km sa il sun sa nu iti putrezeasca oasele aici si tu lui ii multumesti .
-Da.
-Ai noroc ca sunt bine dispus nu ma enervez de la prima ora. Si printesa ti-am invitat si fostul logodnic .
-Nu pot sa cred ca ai facut asta.
-Oh ba da , stai sa vezi cat o sa ma mai distrez in seara asta .
-Esti un idiot .
-Da bine , nu imi zice ca inca te mai gandesti la idiot , ca imi tai venele metaforic vorbind .
-Poti sa ma scutesti de glumele tale , la care nu rade nimeni .
-Cum nimeni , eu rad si fugi acum , ca nu vreau sa iti impart corpul cu nimeni , doar eu pot sa il vad atat.
Plec , de langa el si injur in barba .
-Idiot infumurat si teritorial ce esti.
-Ai zis ceva Evelyn ?
-Da , mai stam sau plecam.
-Daca ti-ai misca fundul bombat mai repede poate am pleca .
-Esti un ....... nu imi vine nici o insulta acum , A stai ca mi-a venit . Perversule .
-Esti gata sau vin sa te ajut .
-Nu e nevoie , dar ce e cu tine de nu mai esti ursuz , mirosul de mucegai ti-a facut bine vad.
-Esti amuzanta stiai ?
-Mi sa mai spus ,
-Dar nici nu esti modesta .
-Plecam astazi ?
-Tare nerabdatoare la maritisi esti printesa .
-Ma lasi .
-Frate are dreptate cred ca sunt ani de cand nu ai mai fost asa vesel. Ce sa intamplat ai imblanzit bestia .
-Amuzant Luci , trecand peste ca m-ai facut bestie ,daca tii la viitorii tai copii iti recomand sa iesii.
-Am plecat va astept la masina, va potriviti 2 nebuni .
-Lucinen daca te prind nu mai scapi viu , nu uita am tinut un pistol adevarat aseara in mana .
-Nu uit cumnatica , ce ai facut cu el , i-ai rugat sa te cruțe , sau ai aruncat cu el in ei.
-Nu mai vorbesc cu tine ,
-Nu te supara micuto , glumeam doar.
-Eu micuta , uiti cu cine vorbesti .
-Gata Luci , va tachinati si acasa , dute la masina venim si noi imediat.
-Bine Bro.
-Si zi-mi iubito, ma mai iubesti ?
-Te-ai drogat , nu e cam devreme pentru asta?
-Zici , sunt bine dispus in dimineata asta. Si vreau de la tine un sarut , si eu iti voi da ce vrei , dar unul adevarat nu sa te oblig eu nu are nici un farmec daca o fac. Ce zici ? Nu cer mult .
-Ce vreau eu ?
-Bine nu absurditati dar in principal ce vrei , haine , bijuterii , masini orice?
-Pe bune , chiar crezi ca ma intereseaza banii tai ?
-Nu asta vor toate.
-Ai dreptate , toate dar nu si eu .
-Vezi de asta imi placi esti diferita.
-Ca nu iti mananc banii ca restul curvelor cu care ai umblat sau de ce.
-Si asta dar , vorbesti cu mine normal , nu pisicit si restul cacaturilor folosite de voi femeile sa obtineti ce va doriti.
-Da nu am abilitatea asta , daca o aveam nu ajugeam in situatia asta.
-Deci imi zici dorinta.
-Sa ma pot duce la facultate , intotdeauna am vrut sa fac si apoi am intrerupt ca au murit a mdi , apoi ma sechestrat dobitocul acela si acum , sunt cam in aceeasi situatie.
-Ok dar , doar la cursurile importante , la restul le inveti de pe internet.
Sunt totusi uimit , de ce ai cerut asta cand puteam sa iti dau orice .
-Nu imi doresc bani , am trait fara toata viata , si nu am nevoie de rochii de mii de euro sau mai stiu eu ce .
-Esti speciala iubito , si lucrul cel mai important e ca esti a mea. Numai a mea.
-Usor Romeo, am facut un targ , nu suntem prieteni , nici macar nu te plac , ai momente in care esti normal si nu capcaun dar asta...
-O ma lasi .
Si nu am mai apucat sa termin ce aveam de zis ca idiotul ma sarutat, bine aveam o intelegere , dar totusi. Si sa fim sinceri saruta bestial , nici nu stiu cand si cum i-am raspuns ,sau cum am ajuns in bratele sale dar ce e cert e ca omul asta ma ameteste , este asa exploziv , spontan niciodata nu stiu ce vrea sa faca . Si apreciez sinceritatea , imi zice in fata ce nu ii convine si in general orice . Nu il plac , nici pe aproape , dar e diferit fata de toti ipocriti de care am avut parte . Cand simt ca nu mai am aer incerc sa rup sarutul , observa si se da un milimetru mai in spate cat sa imi iau aerul necesar , si porneste iar asediul gurii mele ,limba sa se misca atat de senzual peste a mea si nu vrea sa castige vreo confruntare intre cele doua , doar o rasfata si o mangaie in asa fel incat iti ridica parul pe spate ,daca primul a fost exploziv acesta e de o senzualitate ne mai vazuta sau simtita , dupa ce termina cu exploratul si gustatul buzelor mele se desprinde din sarut , ma saruta pe nas si imi sopteste.
-Incepe sa imi placa , sa fac afaceri cu tine ingeras , sa mergem sa ne intalnim cu mama soacra.Uraaaa locul 1 in respect
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
Любовные романыCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...