-Lasa asta , o sa iti dau un altfel de impuls , iti jur ca nu iti vei mai dori sa te gandesti la altcineva decat la mine , pentru ca tu imi apartii mie ingeras.
-Oo nu , dar vreau sa beau , nu mai esti amuzant de loc .
-Haide , sa iti luam o imbracaminte mai adecvata.
-Ma scoti afara , acum nu iti mai e frica ca fug ?
- Iesi cu mine, deci nu ai cum.
-Corect , apropo cum se distreaza mafiotii , vreau sa fiu si eu unul , sa impusc cu pistolul , bum bum bum . In toata lumea.
-Usor mica mafioata, nu asa se face.
-Dar cum ?
-O sa iti explic mai tarziu , acum haide .
Ma trage pe scari si mi se impleticesc picioarele . Bine nu sunt asa beata , putin ametita .
-Asa nu merge .
-Aaaa.
-Ce e.
-Anunta cand mai faci gesturi din astea.
Da ma luat in brate , ca cica merg prea incet .
-Si facem ceva amuzant , esti dragut . Buzele astea sunt dementiale si ochii tai ma fascineaza de cate ori te uiti la mine.
-Wow, o sa iti dau sa bei mai des , asa o sa aflu ce crezi de mine , si nu mai ai atitudinea aia de intepata.
-Mersi si tu esti un idiot autoritar si arogant dar tot imi place de tine , ceea ce e ciudat nu e asa. Adica de ce sa imi placa de unul care impusca oameni , si imi spune constant ce sa fac , urasc asta. Si urasc pe toata lumea, inafara de tine , de tine imi place esti dragut si sexi.
-Si tu vorbesti la fel de mult , uite ia astea pe tine .
-Sa arat a curva , nu mersi .
-Haide Eve , e costum de piele nu arati a curva , e parte din surpriza.
-Hmmm, doar daca ma prinzi?
-Oo doamne stiam eu ca nu trebuia sa te las sa bei atat.
-De ce , ma simt chiar bine , fericita as spune .
-Si daca te prind eu cu ce ma aleg .
-Probabil o sa te sarut , haide stiu ca vrei.
-Diavolita mica , oh, ok .
-Uite te ajut sa ma prinzi mai repede,
Si incep sa scap usor de haine si chiar nu imi pasa de ce fac asta , doar ca ma simt bine si nu vreau sa schimb asta pentru nimic.
-Termina Evelyn ca o dau dracu de surpriza si sar pe tine si nu imi pasa nici ca esti manga si nu stii ce faci .
-Haide nu esti amuzant deloc , asa de putina stapanire de sine ai domnule mafiot .
Termin cu aruncatul hainelor si raman doar in lenjerie , si incep sa alerg ca apucata.
-Haide domnule ,moracanos poti sa ma prinzi.
-Dracusor impielitat vino aici .
Si am alergat , dar find data conditia mea , am cam alunecat si din viteza, Matt a incercat sa ma prinda sa nu imi rup ceva , ma prins in brate dar era prea tarziu si a alunecat si el si m-am trezit jos in bratele mafiotului meu , da ma afecteaza alcoolul , nu trebuie sa mai beau .
-Ups , Ai facut buba ?
-Doamne ce imi vine sa te devorez in momentul asta .
-Si ce mai astepti , raspuns divin.
-Oh ,micuta Evelyn , are un moment de ratacire . Avand in vedere ca de obicei fugi de mine ca dracu de tamaie , da am unele indoieli ca o sa ma omori in somn daca o sa iti fac ceva.
-Acum ti-a pierit curajul domnule dominator .
-Bine, Evelyn tu ai vrut .
Si sa ridicat cu mine de jos si ma dus spre baie , cand ajungem in baia din camera mea imi da drumul pe piciorele mele si se uita la mine fix.
-Dezbracate .
-Cee, de ce ?
-Nu ai zis ca vrei sa ti-o trag , asta fac.
-Pe bune , in baie , nu puteai si tu in pat ca oamenii normali.
-Ai uitat un detaliu , nu sunt un om normal.
-Aha,
-Azi Evelyn ,
-Nu vreau ,
-De ce nu mai vrei pana acum asta ai cerut .
-Da , dar acum nu mai vreau.
-Ai inceput sa te trezesti printesa , esti confuza si nu stii ce vrei , o sa te ajut sa te hotarasti . Dar nu acum haide , da-ti cu putina apa pe fata ajuta.Asta si fac , sincer nu stiu ce vreau, imi place cum e acum , si ar fii putut sa profite ca practic m-am oferit pe tava , dar el a facut circul ala sa imi arate mie ca nu vreau asta sau nu stiu ce vreau.
Termin de dat cu apa pe fata si ma simt ceva mai bine.Ma intorc spre el si il privesc in ochii , sunt superbi au asa o stralucire aparte.
-De ce nu ai profitat cand practic m-am oferit pe tava . Nu sunt nici genul tau sau care e motivul?
-Iubire, nu esti tu in momentul asta , supararea ta pe viata si alcoolul nu fac casa buna , si esti dementiala dar nu sunt idiot sa ma culc cu tine in situatia asta. Dar fii sigura ca o sa te am , si tu o sa fii perfect treaza si o sa iti doresti asta mai mult ca orice , acum haide sa te imbraci sa iti fac o plimbare nocturna cu motorul .
-Nu ma urc pe chestia aia ,imi e frica si cand le aud pe strada.
-Da dar nu ai fost cu mine , imbraca-te in asta sa vad cat de periculos de sexi arati in el .
-De ce mi-ai cumpara asa ceva?
-De ce nu .Dupa ce iau costumul deosebit de mulat si negru , ma simt chiar bine adica , e comod imi vine ca o a doua piele .
-Woow acum chiar arati ca o pisica . Haide dar asta sigur o sa ramana sa ne realizam fanteziile .
-Da sigur , poti sa visezi la asta .Plecam din camera si iesim din casa , in fata casei e o monstrozitate pe doua roti , e uriasa , si la modul propriu , am mai vazut motociclete dar asta e wow ,imi arunca o casca in brate.
-Pune-o pe cap ,daca nu vrei sa mori.
-Esti nebun daca crezi ca ma urc pe aia , nu mai sunt beata .
-Pe asta ma si bazez , acum urca si termina cu ifosele.
-Nu urc pacat de costum dar pe chestia aia nu urc.
-Ai revenit la enervanta , urca sau te iau pe sus.
-Mersi , dar zic pas.
-Evelyn , daca apuc sa vin la tine , aici ti-o trag .
-Serios atata poti , de ce tii neaparat sa te culci cu mine.
-Pentru ca esti buna , logic.
-Ok , si eu care credeam ca te-ai indragostit subit de mine.
-Nu ai de unde sa stii . Vii ?
-Promiti ca nu o sa mor .
-O doamne ,ma rog de tine de zici ca te iau de nevasta sigur nu mori , glumeam atunci .
-Chiar ma iei de nevasta ironic nu , nici macar nu ma placi , vrei doar 'sa mi-o tragi'
De ce te mai chinui sa te legi la cap .
-Esti imposibila , nu mai trage atat de timp si urca dracului pe motor .Imbracamintea lui Eve ,destul de dragut asai ? Ce parere aveti de cum o imbraca Matt , ca de el sunt luate .
Siii
MOTORUL
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...