Capitolul 23

1.3K 78 36
                                    

Dupa acea ceremonie superba , am plecat spre locul unde se desfasura petrecerea , adica acasa , si acum pe bune la ce ii trebuie restaurant cand el are un palat.
Acum suntem in masina si ne indreptam spre casa , Matt se uita ciudat la mine, si eu ma uit nedumerita .
-Ce ?
-Nimic .
-Cum nimic , atunci de ce te uiti asa la mine .
-Asa fara motiv ,
-Esti un mare mincinos .
-Poate,
-Acum , serios ce e? Se poarta ciudat , si vreau sa aflu de ce.
-Ma tot gandeam, cat o sa iti mai ia, pana sa recunosti ca ma placi .
-In visele tale ,mafiotule.
-Vezi , si tu esti o mare mincinoasa .
-Poate.

Nu mai zice nimic si nici eu , stam asa ceva timp si eu privesc pe geam ,e frumoasa privelistea , dar ma si gandesc la ce a zis , oare il plac ? Nici nu realizez cand masina se opreste si Matt se uita la mine ,eu pe de alta parte , nu ma mai uit la el , e tulburator si nu stiu ce sa zic.
-Haide printesa, am ajuns la palat.
Cobor din masina si ne indreptam in liniste spre casa.
-Eve , esti suparata pe mine ?
Ma trezeste din gandurile mele si dau din cap in sens negativ.
-Ar trebui sa te si uiti la persoana cu care vorbesti, nu stiu zic si eu .
Au doamne , acum chiar nu pot sa ii mai evit ochii.
-Da ce e ?
-Ce ai de esti asa plouata.
-Nimic ,
-Ti-am mai zis ca esti o mincinoasa ingrozitoare.
-Da cam acum cinci minute.
- Daca nu vrei sa imi zici e problema ta , sa mergem , printesa, ne asteapta prietenii nostri .
-Vrei sa spui ai tai , eu nu am nici un prieten . Decat mama si tata , si ei nu se pun.
-Atunci o sa ai de acum . Prietenii mei sunt si ai tai .
-Adica tipi de 2 metri , cu pistoale si mitraliere si niste fete de vrei sa intri in pamant , nu mersi ,imi e bine si singura .
Si, nu si-a mai stapanit rasul si a dat drumul la un ras colorat , nu l-am mai auzit niciodata razand , e o premiera , si e frumos cand rade , chiar superb pot spune.
-Esti asa amuzanta.
-Si tu , asa frumos cand razi . Sa o faci mai des.
-Nu am avut motive.
-Si acum ai ?
-Da , sta chiar in fata mea si e superba .
Hai printesa ca se termina petrecerea fara noi.
Si mi-a cuprins mana si ma tras pre casa , doamne e prea posesiv . Ciudat e ca uitand de durerea cauzata de tocuri , ma las purtata de mafiotul meu frumos . Si da e al meu ,oficial si sincera sa fiu imi place asta , si nici nu ma mai sperie cuvantul mafiot , nu e asa cum credeam eu . Mi-a fost alaturi mai mereu si asta conteaza mai mult decat niste bani .
Ajungem in casa si ce imi vad ochii , tot livingul e decorat si super stilat. Nu are rost sa zic ca e magnific , adica ce pot face oamenii astia in doar cateva ore . A ales tot bufet suedez , intr-un colt sunt si cateva mese frumos aranjate , slava domnului ca mor de picioare. Apoi in dreptul lor se afla o masa mare cu tot felul de bunatati . Bine am omis ceva ,prietenii lui. Gen tipi cu muschi si pusti , sinistru . Cum doamne iarta-ma sa vii la petrecerea de nunta cu pistolul la tine, acum pe bune impusti piscotul sa nu te omoare . Bine mintea mea nu duce in locuri potrivite. Ma scoate din analiza o mana , tresar putin si ma uit la Matt.
-Iti place printesa ?
-E superb.
-Ma bucur ca am reusit sa te surprind . Sa ciocnim un pahar de sampanie , pentru noi.
-Pentru noi , zic si eu.
-Pot sa te intreb ceva ? Ii zic in timp ce inaintam spre mhh toata lumea .
-Orice printesa.
-Prietenii tai , trebuie sa stea tot timpul cu pustile la ei?
-Oarecum .
-De ce , nu e ca si cum ii omoara piscotul? Na ca am zis-o . Nu imi pot abtine curiozitatea.
-Cum , sa iti explic , in lumea noastra nu poti avea incredere in nimeni , deci da e necesar.
-Si tu ai ?
-Bineinteles.
-Si eu de ce nu l-am vazut ?
-Ca nu ti l-am aratat.
-Ai haz , dar nu prea.
-Bine , hai sa vezi ca cei cu pistoale nu sunt asa rai , cel putin unii din ei.
-Sau poate nu , nu planuiesc sa mor asa curand .
-Haide , fricoaso ca nu iti face nimeni nimic .
Mergem spre tipii cu muschi , si am un gol in stomac , e chiar ciudata situatia asta daca ma intrebi pe mine .
Ajungem la ei fac cunostinta cu toata lumea si constat ca nu sunt chiar asa rai, pana la urma. Vorbim cateva chestii uzuale si apoi ma limitez la a asculta , nu aud decat planuri si alte chestii violente. Parca totusi imi vine sa fug si sa ma ascund sub patura in camera.

Dupa vre-o ora asa de zambit si facut cunostinta , incep sa resimt oboseala , si durerea asta ma omoara . Imi arunc ochii spre usa si ce sa vad , un par galben si un corp de fotomodel. Ce cauta el aici nu era prieten cu Erik , oare a venit si el ? Nu mai stau sa analizez si merg spre el, putin cam rapid dar nu coteaza . Ajung langa el si il iau in brate , da la propriu , imi era asa dor de el si drept vorbind e singurul prieten pe care il cunosc , deci cred ca se justifica cumva , sper. Se uita ciudat la mine si ma strange si el in brate
-Eve , ce cauti aici ? Serios tu nu vezi rochia pe bune acum . Am dat trena jos dar tot a mireasa arat.

-Ce cauti tu aici?
-Am venit la nunta lui Matt , tu ? Si unde e Erik , nu am mai vorbit de ceva vreme.
-Dylan , ai ochii folosestei. Si de cand esti tu prieten cu tipi dubiosi ?
-O poveste lunga .
-Tu ce cauti aici .
-O poveste si mai lunga.
Nu apuc sa rostesc ultimul cuvant bine ca apare si printul in spatele meu.
-Unde ai fugit iubit-o te-am cautat.
-Iubitoo.
-O Dylan prietene ti-o prezint pe minunata mea sotie.
-Soti... ce ?
-Da ne-am casatorit astazi.
-Va-ti ce?
-Eve , ce tot vorbeste?
-Ia stai de unde o cunosti ?
-De mult , de 2 ani cred, ne stim din Romania , si am ramas prieteni.
-Ohh. De aia ti-a sarit in brate , putin cam afectuoasa cu prietenii.
-Oo doamne, cum ii gasesti Eve ,altu teritorial.
-Cred ca ei m-au gasit in ambele cazuri.
-Ok noi ne ducem sa ii prezint pe cineva ,ne scuzi . Ne vedem mai tarziu sa te distrezi .
-Ia stai , Moni unde e?
-Pai sa vezi ne-am cam certat si a cam plecat inapoi.
-Pai ce sa intamplat ,
-Hai iubire ca ne asteapta .
-Stai putin , ca nu l-am mai vazut de nu stiu cand . Si e cam singura persoana cunoscuta . Doar nu sare pe mine .
-Nu de asta imi e mie frica.
-Ce ai zis?
-Nimic mergem? Vorbiti si mai tarziu .
-Du-te Eve , iti povestesc mai tarziu.

Ne indepartam de el si rabufnesc , pe bune nu cunosc pe absolut nimeni aici si tipii asta sunt inarmati pana in dinti , si vad si eu o singura persoana cunoscuta , si nici atunci nu ma lasa.
-Ce naiba e cu tine ?
-Cu mine? ,Eu m-am urcat pe ala?
-Esti paranoic, l-am imbratisat imi e prieten doar nu am facut nimic.
-Bine o sa ma duc si eu si o sa imbratisez o prietena .
-Du-te eu nu sunt asa paranoica ca si tine.
-Si poate o si sarut , ca imi e prietena. Ia stai uite una acolo.
-Nu esti normal , si de ce esti atat de gelos ca l-am imbratisat pe Dylan? Nu e ca si cum as avea ceva cu el am petrecut mult timp toti patru in Romania si daca Erik e atat de batut in cap , nu inseamna ca nu pot tine legatura cu el .
-Ce marinimoasa sotie am . Acum ma scuzi am de pupat , ba nu de sarutat o prietena.
-Pff , dute tu o sa te faci de ras nu eu .
-Zici. Atunci imi sarut sotia , asa nu o sa ma mai fac de ras.
Si da m-a sarutat, pasional si lent , cred ca voia sa faca asta in fata lui Dylan dar sa abtinut vitejeste. De ce nu il resping ,simplu , nu simt nevoia.
-Esti al naibi de gelos , recunoaste.
-Esti asa afurisita. Dar esti a mea ,

In sfarsit am reusit sa il scriu , pareri ?
Si inca ceva , v-ar placea ca urmatorul sa fie din perspectiva lui Matt ? Sa vedeti cum gandeste, si el . Eu zic ca ar fii interesant.

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum