Si alerg spre ea , doamne sa nu fii patit ceva , si apoi vad cum tipul din fata ei cade . O doamne a reusit .
Apoi imi sare in ochi si Roberta . Sunt fericit , nu imi pasa cine a tras, vreau doar ca iubita mea sa fie teafara , ajung la jumatate de metru si o vad foarte speriata.
-Iubito sunt aici , da . Nu o sa ti se intample nimic.
Se uita speriata la mine si aud doar , un strigat .
-Matt ,jos.Nu stiu cum si de ce dar corpul meu reactioneaza imediat si ma arunc la pamant apoi se aude focul de arma. De asta era asa speriata inainte.
Reactionez rapid si ma uit la ea , are pistolul meu intins in fata , si ochii inchisi, ma uit in spate si il vad pe Darko la pamant , asa nenorocitul , voia sa ma omoare din spate , nu mai stau sa il analizez pe nenorocit si o iau la fuga spre ea . E in aceeasi pozitie , nu a deschis nici ochii.
Ma apropii si ii iau pistolul din mana .
-Printesa uita-te la mine , sunt bine . Deschide ochisorii sunt aici da.
-Am omorat un om .
-Nu iubire , nu ai omorat pe nimeni da .
-Am omorat un om.
O doamne e in stare de soc. Sper ca nenorocitul sa nu fii crapat inca . Nu o vreau pe Eve traumatizata.
-Eve , uitate in ochii mei , nu e mort bine .
-Ba da , ma minti , sunt o criminala.
Ce ma fac ,
-Roberta verifica daca a crapat idiotul .
Doamne sa nu fi murit , inca .
Se intoarce si zice nederanjata, jur eu sunt un pachet de nervi si ea e relaxata.
-N-a dat coltu' inca , il aranjez ?
-Nuuu, multumesc doamne .
Roberta se uita la mine ca la spitalul de nebuni dar nu imi pasa , imi pasa doar de sanatatea psihica a sotiei mele in momentul asta.
O iau pe Eve in brate si ma indrept spre idiot .
-Roberta ,ma ajuti te rog putin . Daca face vre-o miscare stii ce ai de facut , dar nu acum .
Ma las in jos cu micul ingeras si ii soptesc.
-Uite iubire e in viata nu ai omorat pe nimeni . Da. Doar deschide-ti ochisorii sa il vezi . E doar ranit dar nu e mort.
Isi ridica ochii si se uita la el. Nu sta mult asa si se baga iar cu capul in mine .
Ma ridic de jos si nu apuc sa fac un pas ca aud o impuscatura.
Ma intorc terifiat , mai mult ca Eve dupa ce a auzit iar sunetul a tipat destul de tare . O vad pe Roberta sufland in teava de la arma.
-Ce dracu ,nu te puteai abtine ? Pana plecam macar , vrei sa ramana marcata pe viata.
-Scuze partenere , nu e vina mea ca sotia ta , e asa slaba de inger.
-Esti diabolica jur. E ingerul meu , asa cum e .
-Esti fript rau , nu credeam ca o sa te vad vreodata asa.
-E mort , o aud pe Eve soptind.
Acum ce ii spun , ca am o prietena psihopata si ii face placere sa traga in oameni.
-Nu iubire ,sa mergem .
-Mintii.
-Bine e putin mort , dar nu e vina ta ok .
Sunt mandru de tine ingeras mi-ai salvat viata.
-Da , pe a ta ,ca daca nu ajungeam eu ,ingerasul tau , era deja in rai.
-Iti multumesc enorm Roberta , ca i-ai salvat viata. Iti raman dator .
-Suntem prieteni Matt , sau nu iti mai aduci aminte.
-Ba da , dar tot iti raman dator.
-Da bine dai de baut o data , dute sa o linistesti , curat eu aici.
-Bine mersi.Ma indrept spre casa cu Eve in brate , nu mai tremura pare ca sa mai linistit ma uit in jos la ea si se uita in fata dar nu zice nimic.
-Printesa , te simti bine ?
-Nu stiu ,Matt imi e frica .
-Nu trebuie printesa , asta nu se va mai repeta ,iti promit .
Nu mai zice nimic si lasa capul pe mine ,jur ca imi vine sa o strang de gat ,cum dumnezeu nu a avut curaj , sa traga pentru asi salva propria viata ,si cand a fost vorba de a mea , nu a mai ezitat. Jur ca nu pricep ,din ce e facuta faptura asta . I-as zice vre-o doua ca e inconstienta si tot ce imi mai trece prin cap , dar e putin depasita de situatie , si nu vreau sa o traumatizez mai rau decat e. Jur ca imi vine sa ma duc dupa dobitocu ala in iad si sa il mai omor o data.
Trec de usile casei si il vad pe Luci , langa scari .
Cand ma vede alearga spre mine si nici nu apuc sa ii zic nimic ca ma bombardeaza cu intrebari.
-Ce-a patit, ce i-ai mai facut , Serios Matt cat ai de gand sa te porti ca un dobitoc.
-Usor zoro, ca nu i-am facut nimic , de ce sa ii fac doar e sotia mea . Am avut o mica problema , dar sa rezolvat . Ocupa-te tu te rog de restul invitatiilor , o duc in dormitor .
-Ok , ai grija de rog frumos de ea.
Jur ca ma uimeste ,de unde atata grija pentru sotia mea , chiar e ciudat si o sa ii zic , dar nu acum .
-Cam multa grija , pentru sotia mea nu crezi ?
-Doamne esti paranoic ,e cumnata si prietena mea ,e normal sa imi fac griji.
-Cum zici tu , eu iti zisei .
-Pa Matt,
-Dobitoc .Idiotul rade , dupa ce imi freca mie nervii , rade pe seama mea , ce pot sa fac , nu imi pot alege familia.
Micul ingeras se misca in bratele mele si isi ridica privirea pana o intalneste pe a mea. Zambeste poznas si stiu ca ,coace ceva .
-Mafiotul meu e gelos , asta e ceva nou.
-Am crezut ca ai adormit .
-Nu , e asa bine aici .
-Te cred si eu . Si nu sunt gelos.
-Atunci de ce te-ai luat de saracul Luci.
-Pentru ca e idiot , si vorbeste cand trebuie sa taca.
-Si pentru ca esti tu gelos.
-E bine printesa ? Supara-ma ca poate o sa iti fac ceva ce o sa iti placa .
-Esti un magar si jumatate.
-Si de aia ma placi asai?
-Da pentru ca esti gelos .
-Esti fenomen , te distreaza asai?
-Da , sa stii .
-I-a stai ai zis ca ma placi sau nu am auzit bine .
-Asa am zis ,eu nu imi amintesc.
-Si eu te plac ,asa ca sa stii. Zambeste si pune capul inapoi pe mine.
Nu observ cand ajungem in camera absorbit de femeia din bratele mele , da imi place , da-o in colo de treaba , chiar nu stiu cum de m-am ales cu sentimente pentru micutul dracusor. Cand sa ii dau drumul jos , o aud vorbind.
-Oooo , mama.
Ridic capul si ce imi ochii, e uimitor .
-Chiar ca .
Lumanari formeaza un culoar pana la pat si patul e plin de petale de trandafir , si in mijloc o inimioara . E ciudat si pot sa pun pariu e mana lui Lucien , special a facut-o nenorocitul . O sa il omor , Eve se misca in brate si observa totul .
-Cine a facut asta?
-Habar nu am.
-Adica nu tu ai aranjat astea?
-Printesa, arat eu ca o persoana de genul asta ?
-Nu stiu .Ma indrept cu ea in brate spre pat, si ii dau drumul in pat ,distrugand aranjamentul de rahat pe care nu o sa il folosesc . Se uita confuza la mine si eu ii zambesc in coltul gurii .
-Daca s-au chinuit atat , ar fii dragut sa nu il si folosim .
Expresia ei face toti banii , se uita cu o fata speriata la mine si nu imi mai pot abtine rasul.
-Esti un idiot.
-Fata pe care ai facut-o a fost fenomenala .
-Si magar, sa nu uit.
-De ce te-ai speriat oricum , nu e ca si cum te-as forta sau ceva de genul?
-Ohh , nu? , scuze dar nu am de unde sa stiu asta .
-Nu ma culc cu tine printesa . Nu asa.
-Cum , nu asa , adica ?
-Poate sunt eu nesuferit dar nu obisnuiesc sa oblig pe cineva sa mi se ofere , nu sunt un tiran sa stii , doar glumeam .
-Nici daca as fii de acord cu asta ?
-Nu , pentru ca nici macar nu stii ce simti pentru mine , cand o sa iti dai seama, vedem atunci ce se va intampla .
-Nu ma asteptam la asta.
-Serios , chiar crezi ca te-asi rani in vreun fel?
-Nu , cred ca in putinul timp de cand ne cunoastem ai facut tot posibilul sa ma aperi si sa imi faci pe plac . Chiar daca prin vorbe esti dur , faptele demonstreaza exact cum esti defapt .
-Asta a fost un compliment subtil .
-Asa a fost ? ti sa parut.Nu mai zic nimic si ma intorc pe calcaie, ma indrept spre dulap imi iau ceva de schimb si un tricou pentru Eve. Inchid dulapul si ma indrept spre ea. Il arunc in brate si incep sa scap de hainele astea murdare. Se uita ciudat la mine si nu zic nimic, imi trag pantalonii scurti pe mine si dau tricoul peste cap.
-Printesa ai de gand sa dormi asa ?
-Nu .
-Ok , pot sa te intreb ceva ? Nu vreau sa par nesimtit sau ceva , dar as vrea sa iti dau eu jos rochia , nu iti fac nimic promit . In totdeauna am vrut sa fac asta , cand o sa ma insor. Si oricum te-am mai vazut in lenjerie.
-Stii, esti chiar ciudat.
-Stiu .
-Macar esti sincer.
-Deci?
-Of bine , dar sa nu te incalzesti prea tare.
-Iti faci griji pentru sanatatea mea psihica?
-Nu eram doar politicoasa .
-Tu , impielitata mica.Constiinta imi aminteste , ca am un secret , si nici nu stiu cum sa ii zic , cu toate ca nu cred ca ar deranja-o prea mult . Cel putin asa cred. O sa ii zic inainte sa vina Aisha. Bun moment sa imi amintesti constiinta tampita. Ma indrept spre Eve sa imi satisfac curiozitatea. E asa frumoasa, de iti vine sa o mananci , si asta o sa si fac . Am zis ca nu ii fac nimic , dar asta nu inseamna ca nu am de gand sa ii sarut tot corpul ,incepand cu buzele . M-au innebunit toata ziua. Pregateste-te printesa, tocmai ai facut pact cu diavolul.
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomansCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...