Capitol cu limbaj licentios
Dupa momentul din cabana parasita , am plecat acasa , uimitor ii zic casa deja dar nici nu stiu cum sa o numesc . Lasand la o parte problema asta , ma simt ok , din toate punctele de vedere. Sunt fericita ca pot sa imi termin ultimul an de facultate , sau ce a mai ramas din el . Si capcaunul e neobisnuit de calm si bine dispus. Ceea ce mi se pare extrem de ciudat , de cand am ajuns aici , nu a focut altceva decat sa urle la mine , si sa imi dea ordine. Cine stie. Totusi ma roade curiozitatea si il intreb.
-Auzi , ma tot gandesc , cum de nu ai mai urlat la mine deloc , adica ai castigat eu stiu o gramada de bani din afacerile tale sau ce . De obicei bogatasii sunt fericiti cand primesc vesti din astea .
-Nu , nici vorba de asta. Nu totul se rezuma la bani.
-Da sigur zii asta fetei care a fost inselata si tradata din cauza banilor si pentru ei.
-Hei stiu ca ai o parere proasta fata de toti , dar ce ar fii sa nu mai cataloghezi pe toti din prisma ceea ce ai patit tu .
-Da si ce ar trebuii sa fac , incredere nu mai am , mi sa terminat doza si de iubire nici nu mai zic .
-Ce ar fii sa incerci , doar incerci sa vezi viata cu alti ochi . Te cred si eu am fost tradat , de oameni pe care ii pretuiam si iubeam mai mult decat orice pe lume , dar nu trebuie sa te scufunzi in amaraciune si sa nu te uiti decat in fata , mai priveste si in laterale . O sa vezi ca ti se va schimba si perceptia asupra oamenilor.
-Am stabilit un lucru , astazi esti ciudat ? Ce urmaresti ?
-Neincrederea ta ma amuza , serios .
-Am si motive, nu?
-Cu mine niciodata , eu spun exact ce gandesc , nu prea sunt genul sa menajeze pe cineva , nu mintind protejezi , asa ranesti . Crede-ma o stiu din proprie experienta
-Cred ca noi avem un lucru in comun .
-Care e?
-Amandoi am fost tradati .
-Si frumoasa si inteligenta am ales bine .
-Da vezi sa nu .
- Am ajuns , haide sa ne pregatim pentru petrecere.
-Hei , nu mi-ai spus motivul pentru care esti asa bine dispus .
-Iti zic altadata.
-Parca nu minteai?
-Exact nu mint doar ca o sa iti raspund mai tarziu.Ies din masina si ne indreptam spre casa , dupa ziua de astazi e putin mai agreabil. Si cand ajung in casa ma pocneste un gand ma intorc fulgerator spre Matt si ii pun intrebarea , care ma bantuie , sper din suflet sa nu se adevereasca la ce m-am gandit ca chiar nu stiu cum o sa reactionez.
Se uita la mine mirat si eu ma uit la el fix , fara sa clipesc sau sa imi mut privirea din ochii lui .
-Spune-mi te rog ca schimbarea ta nu consta in faptul de a nu ma impotrivi cu nunta sau mai stiu eu ce planuri de ale tale , ca daca e asa , prefer sa ma ingrop de vie.
-Asta era ,si chiar ma speriasem. Ti se pare tie vreun pic ca as apela la trucuri ieftine de genul asta . Adica pe bune , oricum o sa te mariti cu mine , chiar daca vrei sau nu. Nu o sa fac niciodata pe bunul samaritean doar sa obtin ceva , e patetic. Si tu printeso mai lasa gandurile la o parte , iti afecteaza creerasul .
-Amuzantule. Si cum chiar daca vreau sau nu ?
-Asa , nu am fost destul de clar , cand am zis ca maine facem nunta ?
-Ba da , dar nu m-ai intrebat sau cerut de sotie cu pus in genunchi si inel ?
-O da astea sunt detalii , si daca chiar tii la ele o sa o fac in seara asta , e mai bine asa?
-Nu , ca nu ti-am zis ca o sa si accept , nu te iubesc nici macar nu te plac , ai devenit putin mai agreabil , dar nimic mai mult ?
-Oo da ce sincera suntem astazi ?
-Nu ai zis ca urasti minciuna , ai fii vrut sa te mint ?
- Am zis eu asta , si oricum o sa ma iubesti pe parcurs si daca nu o sa o faci , ee asta e multi traiesc fara sa se iubeasca, si nu au murit.
- Deci sa inteleg ca nu iti pasa daca te insori cu cineva care nu te iubeste?
-Exact , nu imi pasa , o sa ma iubesti pe parcurs sunt convins.
-Cata siguranta , ai in asta . Ce ascunzi Mattyas Feres , ai nevoie de o sotie pe undeva , de faci asta . Nu cred ca un om ca tine , frumos bogat si periculos , se leaga la cap cu o femeie care nu il iubeste deci trebuie sa fie ceva, tot timpul e ceva.
Nu mai apuc sa zic ceva si ma simt lipita de perete , ochii lui ma fixeaza si simt ca nu mai e calm , acum e de-a dreptul furios , si nu stiu de ce am zis asta , cred ca din cauza ca am tot fost folosita in mare parte a vieti mele. Ma strange un pic cam tare , si sper sa nu ma inegresc iar.
- Uite scuze , ca am zis aia , chiar nu intentionam sa te supar sau ceva.
-Cand o sa intelegi ca nu sunt asa josnic sa amestec viata personala cu cea profesionala , pot sa imi rezolv si singur problemele , oricare ar fii ele . Deci , daca chiar te intereseaza asa mult subiectul , afla ca te plac si o sa ma insor cu tine , nu ma intereseaza daca tu o faci sau nu. Cum am zis si mai devreme , o sa o faci si daca nu ghinionul tau . Acum daca ai terminat cu intrebarile idioate , si supozitiile si mai idioate , dute in camera ta , o sa trimit pe cineva sa te pregateasca pentru deseara.Imi da drumul la maini si nu ma misc, ma uit la el ca la masini straine, cum a putut trece de la glumet la autoritar in cateva minute . Se mai uita la mine cateva secunde vede ca nu fac nici o miscare si apoi aud un glas atat de puternic de iti face picioarele sa se inmoaie.
-Acum Evelyn , nu mai am chef de copilarismele tale .
Picioarele mele actioneaza inaintea creerului si o iau la fuga pe scari , nici nu ma mai uit in urma , ce am crezut ca daca capcaunul a dormit bine , nu se mai poarta urat cu mine. Zau ca sunt si idioata , ajung in fata usii camerei mele si o deschid intru rapid si apoi o inchid si ma preling langa ea. Stii ce e ironic ca nici nu stiu de ce plang , de frica , sau ca mi-a zis ca nu il intereseaza , daca il plac sau nu . Cert e ca nu imi mai pasa , vreau doar sa ma descarc . Dupa cateva minute nu stiu cate , se aud batai in usa ,
-Doamna Feres,
-Oricine ai fii pleaca , nu vreau sa vad pe nimeni . Si la naiba ma cheama Evelyn .
-Ma trimis domnul Feres , sa va aranjez.
-Normal ca a facut-o.
O mai tin pe doamna nu stiu cum o chiama si chiar nu ma intereseaza la usa , nu vreau sa fiu rea , dar risc sa imi vars toti nervii pe ea ,si chiar nu are nici o vina.
-Imediat , asteptati 5 minute.
-Am anteles doamna.Risc sa ma transform in scorpie si e numai vina monstrului de jos , sau unde dumnezeu o fii, ce a crezut naiva Evelyn ca va veni in genunchi la tine sa iti ceara scuze . Nu se va intampla vreodata , si ar trebuii sa te obisnuiesti cu asta , doar o sa fii toata viata cu el , si de fugit nu am cum , casa asta e mai pazita ca si casa alba.
Ies pe hol si doamna ma astepta acolo , chiar imi pare rau , ca ma prins intr-un moment asa rau .
-Scuzati-ma ca v-am tinut afara , intrati , o sa ma duc sa il caut pe Matt nu stau mult.
-Desigur doamna .
-Evelyn , puteti sa imi spuneti asa.
-Am inteles , Evelyn o sa astept aici.Plec din camera si ma indrept spre a lui Matt , idiotul asta nu stie cu cine se pune , si cum ajung in fata camerei lui bat cu toata forta mea . In fata mea se arata un specimen masculin extrem de sexi si in prosop . Nu mai tin cont ca nu are pe el decat un prosop si decid sa imi vars nervii tocmai pe , persoana care ia si cauzat.
Il iau prin surprimdere , se vede ca nu ma astepta in momentul asta. Nu mai stau si intru ca o furtuna la el in camera .
- Daca iti imaginezi ca poti sa urli la mine ca un descreerat , oricand vrei te inseli , esti un idiot si nu imi pasa de petrecerea ta idioata , nu sunt catalul tau , si nici altceva.Nici nu stiu cand am ajuns sa imi razbun toti nervii dand cu pumnii in el. Pare bine facut dar nu imi pasa.
-Nu poti sa continui sa tratezi oamenii ca pe niste obiecte afurisite , pentru ca eu nu sunt ,
-Evelyn opreste-te.
-Ca daca nu ce , ma impusti cu pistolul tau , infumurat si idiot autoritar ce esti , iti doresti sa te insori cu o statuie , care doar iti respecta , idioatele alea de reguli, si e in limba dupa tine.
-Si chiar ma gandeam cand o sa vii , recunosc ca a durat putin. Gata micuta luptatoare , ai terminat spectacolul.Si nici nu apuc sa imi vars nervii bine ca ma simt ridicata de la sol si pusa pe uma, ma zbat impartind pumni si picioare pe unde pot si apoi imi vine stralucita idee sa il zgarii , o sa il usture, ceva vreme. Sau asa sper. Nu mai astept invitatie si imi infig unghile in spatele lui trasand lanii rosii , umele dintre ele au si cativa stropi de sange , il vad incordandu-se
- Auch .Ai scos ghiarele pisica, .Nu mai apuc sa zic nimic ca simt trantita , pe saltea, si chir imi vin cateva cuvinte nu tocmai frumoase la adresa individului sexi din fata mea, si ma mir la cati pumni si picioare a incasat , cum de nu a picat prosopul , e lipit sau ce ,nu ca as vrea savad asa ceva doar sunt curioasa.
-Ascult ce neplaceri ai la adresa mea.
-Esti un ipocrit si un tiran si crezi ca toti iti apartin si nu iti pasa de ce simte restul daca tu o duci bine.
-Da si , ce e cu asta , ce te frustreaza cel mai mult faptul ca nu tin la sentimentele tale .
-Esti un dobitoc , de ce nu te insori cu o statuie daca oricum nu iti pasa decat de tine.
-Pentru ca ,cu o statuie nu pot sa fac asta .
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomansaCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...