Capitolul 21

1.3K 73 36
                                    

Nu apuc sa fac decat cativa pasi si il aud in spatele meu.
-Evelyn , oprestete,
Nici nu ma gandesc sa il ascult si imi continui drumul , spre parter. De ce doamne iarta-ma ii trebuia un asemenea palat sa iti ia exagerat de mult sa ajungi jos , asta in cazul in care nu te pierzi pe drum .
-O doamne , vin-o aici acum , ultimul cuvant la zis pe un ton destul de puternic , mai ca mi sa ridicat parul pe spate.
Ma intorc cu fata spre el si ii iese furie prin toti porii.
-Nu sunt cainele tau Mattias, asa le poti vorbii supusilor tai , care daca le zici iti pupa si picioarele. Eu nu o sa imi incalc principiile , pentru orgoliu tau tampit.
-Se numeste respect in primul rand si in al doilea nu imi vorbii mie de cacaturile astea.
Tu chiar vorbesti serios , orgoliu , eu , cred ca al tau a dat peste. Esti cel mai incapatanat si indisciplinat om pe care mi-a fost dat sa il cunosc. Pe langa faptul ca ai inteles gresit , nu ai avut rabdare sa iti explic ce am vrut sa zic , si ai tras , tu cu capsorul tau asta mic si incapatanat , cele mai proaste concluzii. Si apoi tot eu am orgolii tampite .
-Ai terminat ?
-Evelyn , nu te juca , presimt ca nu o sa iesi bine din jocul asta.
-Eu , dar ce am facut ?
-Bine printesa , eu ma dau de ceasu mortii aici sa ii explic domniei tale , ce e incapatanata sa inteleaga si tu esti fenomenal de calma.
-Da , daca nu mai ai nimic de adaugat pot sa incerc sa gasesc parterul prin fortareata ta.
-Nu ca , imi mananci fiecare nerv in parte , de ce dracului te porti asa.
-Tie de ce iti pasa asa mult , ce am inteles eu si ce nu .
-Nu stiu de ce . Cert e ca ,esti cea mai mare problema avuta in toata viata mea.
-Si daca tot sunt asa o mare problema, de ce iti legi viata de a mea..
-Pentru ca eu iubesc problemele. Si acum o sa te sarut chiar nu imi pasa daca vrei sau nu.
-Nu Matt , sa nu indraznesti.
-Nu te aud iubito , incerc sa imblanzesc un dracusor impielitat.
-Daca tu crezi ca poti folosi forta si dominatia ta de fiecare data pentru a ma obliga sa ma supun t.....
-Shhh , iubire vorbesti foarte mult , si unde vezi tu forta , te-am ranit in vreun fel , nu , doar te-am anuntat. Acum lasa-ma sa ma bucur de ce e al meu .
-Idiot infumurat ce esti. Si...
Si nu am mai apucat sa ii zic ca idiotul chiar nu glumea , si mi-a acaparat gura in cel mai brutal mod posibil , Dupa ce ma forteaza sa deschid gura sa poata sa isi duca dominatia la un alt nivel , bine recunosc , saruta deosebit de bine , pe langa multe altele. Dar asta nu il scuza . Ma musca pasional de buza de jos , si fara sa vreau ii raspund , clar sunt nebuna, tipul isi exercita puterea asupra mea si eu in loc sa il resping ii raspund , am nevoie de sedinte la vreun psiholog ceva.
-Si ... ce sa intamplat printesa ai ramas fara cuvinte, imi sopteste peste buze.
Incerc sa il imping si sa plec , dar se pare ca el nu e de aceeasi parere
-Nu am terminat ingeras de ce vrei sa fugi?
Nu zic nimic , nu as putea zici ca arunca cu praf magic pe mine de raman nemiscata. Se uita la mine cu privirea aia diavoleasca si imi ridica picioarele pe coapsele sale si se apropie ametitor de incet , de parca ar savura fiecare reactie a mea . Nu pare sa ii pese ca poate veni cineva sa ne vada , in pozitia asta nu tocmai decenta. Imi depune saruturi usoare , pe fiecare particica a gatului , ajungand pe linia maxilarului , nu se grabeste si studiaza fiecare centimetru de piele in parte , e un vampir de energie si nu stiu cum sa imi controlez starile in prezenta lui . Ajunge spre gura si depune un sarut in coltul acesteia.
-Cred, ca tocmai am gasit metoda sa iti opresc gurita aia afurisita.
-Esti un mare ,magar.
Chiar daca mi-a placut dar el nu are de unde sa stie asta .
-Da da stiu, haide ca ne asteapta mama soacra .
-Sa stii ca nu te-am iertat .
-A nu , bine de stiut .
-Si nici nu mi-a placut sarutul tau, cu forta.
-Am inteles printesa , o sa caut pe cineva prin sala care sa ii placa .
-De ce ai face asta ?
Nu e normal , se joaca cu mintea mea in cel mai rau mod posibil .
-De aia , nu ai zis ca nu ti-a placut , vreau sa ma conving din mai multe surse ca e adevarat.
-Nu pot sa cred cat esti de idiot. Da mi sa activat fiecare nerv in parte , nu cred ca o sa faca asta dar nu pot sa nu ma gandesc , ca poate o face , sunt penibila . Si bine inteles , i-am dat drumul la mana si am marit pasul in fata lui nu stiu ce sunt cu reactiile astea dar nu e de bine , presimt.
-Ce sa intamplat printesa , esti geloasa?
-Nu de ce as fii , nu te iubesc nici macar nu te plac . Poti face ce doresti.
-Bine.

A zis bine cum poate sa zica bine. E nebun , nu mai stau langa el si aproape o iau la fuga , logic idiotul se amuza pe seama mea , si cine nu ar face-o . Ma ciocnesc cu cineva pe drum cred ca era de la curatenie . Imi cer scuze si atunci o vad si pe mama. Fug si o prind in brate.

-Ce faci iubita lu mama.
-Sunt bine mama , tu ce faci ?
-Am venit sa imi ajut fata in cea mai fericita zii.
-Mda , in orice caz , e putin tarziu si cred ca in maxim o ora o sa ajunga si cei cu machiaj coafura chestiile astea. Parca asa il auzii pe Matt.
-Te intelegi bine cu el?
-Surprinzator da , mai are momente cand ma supara dar nu ceva important . Deci presupun ca viata mea nu e distrusa de tot .
-O buna dimineata doamna, ce mai faceti ?
-Am venit sa o ajut pe Evelyn cu ce mai are nevoie. Tu.
-Eu pe aici , ma lupt cu incapatanarea ei, de la dumneavoastra a mostenit-o?
-Da , asa e nici eu ni renunt asa repede la ceea ce imi doresc.
-Acum macar stiu sursa necazurilor mele, dar stati linistita ma descurc , o sa o imblanzesc la un moment dar , sper.
Si atunci nu am mai rezistat si i-am dat un cot in burta ,
-Auuu, ce am facut . Si zice de mine ca sunt violent , si nu am atins-o niciodata.
-Termina Matt, si doar ca sa stii glumele tale nu sunt bune deloc .
-Nu e adevarat , toti rad la ele. Tu esti prea imbufnata si nu stii la gluma.
-Oo mersi, acum ma scuzi . Te scutesc de imbufnarea mea.
-O multumesc lu Dumnezeu .
-Arogantuleeeee.
-Cine vorbea.
E atat de , nici nu stiu si asta ma intriga la maxim nu pot sa scap de el dar nici nu pot sa stau fara el , e o prostie, m-am obisnuit cu glumele lui si cu temperamentul schimbator . E o companie placuta.
Plec in camera si vreau sa fac un dus, mama a zis ca revine in maxim o ora ca a aparut ceva la firma ei. Deci am timp sa stau sub dus si sa ma pregatesc emotional sa il iau pe arogant de sot .

In sfarsit putina relaxare , picurii de apa fierbinti , imi mangaie pielea , chiar nu stiu ce sa simt in legatura cu Matt, nu stiu daca il plac sau habar nam ce . Cert e ca ma ajutat intr-un fel numai de el stiut .
In starea mea de letargie combinata cu gandurile mele, nu am realizat ce se mai intampla in jurul meu pana cand o mana ma cuprinde de mijloc,
-Aaaa.
-Calm printesa , eu sunt .
-Matt , ce cauti aici , vrei sa fac infart .
-Am venit sa fac dus.
-Si asta era singurul disponibil?
Si atunci am realizat , eram goala si el a intrat in dus tot gol . O doamne.
-Iesii ,esti nebun , cum sa intri in baie peste mine sunt dezbracata.
-Si , te-am mai vazut , ce e atat de grav.
-Nu imi aminti , acum te rog respectuos sa iesi .
-Nu vreau , fac baie cu sotia mea .
-Nu sunt inca .
-Mai sunt cateva ore ma lasi .
-Deci la ce te gandeai de nu m-ai auzit , cand am intrat .
-Nu conteaza iesi , si incercam sa imi ascund partile intime cu mainile.
-Inceteaza odata , ca nu am de gand sa iti fac absolut nimic , daca voiam o faceam de mult.
-Esti un , la naiba de ce tot faci chestii de genul .
-Ce anume , si a luat buretele si a pus putin gel de dus pe el si sa apropiat cu el de mine , eu ma uitam la el traznita si nu reactionam in nici un fel .
-Poti sa iti iei mana o secunda , nu musc .
Nu am reactionat nici dupa ce mi-a zis asta stateam si ma uitam la el impietrita , cu privirea in ochii mei , mi-a dat mana la o parte usor , fara graba si mi-a dat cu spuma peste tot.
-Nu inteleg , la naiba daca inteleg ,de faci asta .
-Nici eu nu ma inteleg , deci cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda.
Se apropie de mine si inchid instinctiv ochii, dar nu ma atinge ,doar inchide dusul si imi plaseaza un sarut usor pe umar.
-Haide , o aa racesti , poti iesii acum .
Nu o fac , nu ma misc deloc , nu stiu ce naiba mai astept , sau poate chiar voiam sa ma sarute. Il vad cum iese din cabina de dus si se intoarce spre mine . Imi prinde mana si dupa ce imi sterge pielea cu un prosop pufos, il arunca pe cosul de haine . Imi baga halatul pe mine si sunt uimita de barbatul de langa mine .
-Haide printesa esti gata sa te aranjezi, o sa lipsesc doua ore si o sa ajung la 12 fara 15 , ma pregatesc si eu si la 12:30 incepe ceremonia , crezi ca rezisti fara mine atata timp?
Ma rezum la un dat din cap afirmativ si se apleaca si imi depune un pupic pe nas si pleaca.

Dupa 10 minute , de cand a iesit pe usa eu sunt tot in aceeasi pozitie. Si ma tot intreb.

Ce naiba sa intamplat , cu el , cu mine . Cu noi?




Siiii a venit si capitolul asta , pareri 😁🤩🤩❤

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum