Si da mi-a ridicat mainile deasupra capului si ma sarutat , cu forta , cu pasiune , frustrare , tot a varsat in sarutul acela, incheieturile mele zvacneau de la presiunea aplicata pe ele. Si cand am intredeschis gura sa iau aer si sa imi canalizez forta sa il imping pe idiot de pe mine , a prins ocazia si si-a bagat limba in gura mea , ma saruta asa animalic si eu ma zbat si incerc sa ies pana imi dau seama ca s-ar putea sa ii se desprinda prosopul , idiotul ma musca de buza nu asa rau sa imi de-a sangele dar totusi , atunci imi vine ideea sa il musc si eu , pana simt gust de sange in gura si ma simt lipita efectiv intre el si pat abia daca mai pot respira.
-Ingerasul e salbatic deci , sa vedem cum o sa il imblanzim.
-Da-te jos de pe mine idiotule , si pune ceva pe tine .
-Uite sa nu zici ca sunt rau dau jos ceva de pe mine .
-Si cu o mana imi tine mainle imobilizate si cu una trage de prosop pana ce acesta atinge podeaua , instinctiv imi inchid ochii si nu ma mai misc .
-Ce sa intamplat printesa , te-ai rusinat .
-Da-mi drumul vreau sa plec .
-Asa repede.
-Da , ma asteapta doamna pe care ai trimis-o tu in camera.
-O haide printesa da tot ce poti , asa repede te-ai speriat . Crezi ca te voi viola asai ?
-Nu , stiu ca nu a face-o .
-Esti tu sigura de asta ?Nu mai apuc sa mai zic nimic respiratia lui calda pe pielea mea , imi da o stare de neliniste si un tremur in tot corpul.
Se plimba cu tot fata peste fata mea si se opreste in zona gatului , unde simt o durere si scot un tipat scurt. Apoi se duce spre urechea mea si sopteste .
-Asta a fost pentru cadoul de pe spate , asa salbatica ai fost si nu ti-am facut nimic , iti dai seama cum o sa faci , cand o sa te fac a mea .
-Esti un dobitoc da-te de pe mine .
Imi simt corpul eliberat de greutatea cu care a fost presat si nu indraznesc sa imi deschid ochii.
-Poti sa iti deschizi ochii sunt imbracat, de parca nici nu ai vazut asa ceva.
Ma ridic rapid si o iau la fuga spre usa , cand dau sa ies ,il aud iar.
-Mai ai fix o ora jumatate sa te pregatesti , sa porti rosu si parul prins .
-Inceteaza , sa imi mai spui ce sa fac.
- Nu incerca sa ma sfidezi ca ai sa regreti.
Si inca ceva , nu asunde semnul .
-Stii ceva , du-te dracu .
-Am fost deja acolo.Plec si mai nervoasa decat am venit , ce isi inchipuie ca sunt papusa lui . Ajung in fata camerei mele , ce e drept putin sifonata , incerc sa ma aranjez cat de cat , si intru.
-Doamna Evelyn , daca ati ajuns , sa incepem pregatirile , ca e tarziu.
-Da , cum ziceti dumneavoastra.
-Am ales o rochie rosie , asa a zis domnul.
-Nici nu ma mira ,
-Ok sa incepem, ne vom ocupa de par prima data .Si a vorbit , in tot timpul asta , nu ca asi fii aacultat vreun cuvant am aprobat si eu . Dupa vre-o ora si ceva de chin , sunt ca scoasa din cutie . Rochia rosie mulata sta pe mine de zici ca a fost turnata acolo , spatele gol si decoleteul putin cam mare ii ofera un aer destul de sexi , parul e facut intr-un coc pretentios cu , doua suvite lasate si ondulate , si machiajul lejer , care am tinut neaparat sa nu imi puna toata trusa pe fata. Dar nu am scapat de rujul rosu. Deci mai am sa incalt pantofii negrii de lac si pot sa ma duc la propria petrecere simandicoasa . Ce fericire , Usa se aude si tresar putin , imi intorc capul si vad un Matt aranjat la patru ace si cu privirea atintita spre mine .
-Mergem printesa , sa ma feresc sau ti-au trecut nervii.
-Ha ha ce am mai ras .
-Unde e semnul?
-Tu chiar credeai ca o sa il las asa, ai prea multa incredere in tine.Se apropie , cu incetinitorul si eu ma dau in spate , oare ce mai are de gand nebunu , de bine sigur nu . Cand vreau sa ies din jocul asta stupid de dominatie , ma prinde de incheietura si ma izbeste de corpul sau.
Se apropie de fata mea , si din instinct inchid ochii.
-Ma provoci in mod deliberat ingeras , ce ma fac eu cu tine.
-Ai putea sa ma scutesti de dominatia asta stupida . Nu o sa fac vreodata ce zici tu , asa ca obisnuieste-te.
-Zici , nu as fii prea sigur de asta.
Imi atinge cu buricele degetelor , pielea gatului , si prin tot corpul imi trece un curent , incerc sa ies din situatia asta dar nu imi da drumul .
-Gata am terminat , de ce ar vrea cineva sa ascunda asa ceva .
-Esti asa teritorial , ce crezi ca fara semnul ala stupid facut de tine, nu stie lumea cu cine te insori .
-Obisnuieste-te printesa , incapatanarea ta ma incita , toate actiunile tale de sfidare , vor avea si consecinte ,nu uita , daca nu acum , sigur o sa fie mai tarziu .
Se departeaza putin si ma ia de brat ,
-Hai sa mergem iubito, familia ta ne asteapta .
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...