Trei ore de la micul incident din baie , sunt ca si scoasa din cutie , am un coc complicat un machiaj si mai si , si chiar daca am specificat de mii de ori ca vreau ceva simplu , nu am fost luata in calcul .
Nu l-am mai vazut pe Matt de atunci , cred ca o fii ajuns acasa , si probabil se pregateste .
Dupa alte 10 minute sunt gata , si astept sa plecam la ceremonie , oriunde s-ar face , pentru ca nu a considerat ca eu, ar trebui sa stiu. Si inca un amanunt rochia mea e woow , adica nu m-as fi asteptat ca idiotul sexi , bine trebuia sa omit detaliul asta , dar na mintea mea deviaza cate o data . Asa unde ramasesem la rochia de pe mine care e chiar superba, e mulata si are diferite forme pe ea din dantela cred, nu are bretele sau ceva de genul , si are un decolteu generos , special a facut-o perversul , si din talie porneste o trena din voal , din mai multe straturi de voal mai exact . E fix ce mi-am dorit ,trena se poate da jos apoi sa poti sa stai mai lejera seara . In picioare am o pereche de sandale albe si inalte , prea inalte pentru gusturile mele, dar asta e o zii nu mor.
Pierduta prin ganduri nu realizez ca am ramas singura in camera , oare cum au disparut toti?
Se aude usa si imediat il vad pe Matt in pragul ei , si apoi observ o taietura pe arcada sa , nu stiu din ce motiv dar sunt chiar speriata.
-Printesa , esti minunata , adica nu imi vine sa cred cat frumoasa esti.
Nu stau sa mai ascult cum ma lauda si ma duc spre el.
-Esti un mare idiot .
-Ce am mai facut acum femeie.
-Ce ai facut , tu nu te vezi , credeam ca marele mafiot Mattias Feres e cel mai tare , cel mai puternic , cum ai reusit sa te ranesti asa?
-Aa asta, e o zgarietura , nimic de care sa iti faci griji.
-Serios , ai plecat doua ore , si ai reusit sa iti iei bataie , cum ai reusit?
-Esti cumva ingrijorata de starea mea de sanatate ? Credeam ca nu iti pasa daca mor sau nu .
-Esti un mare prost, nu stiu ce ai facut dar nu te mai baga in belele .
-Evelyn iubito uitate la mine , sunt bine ok?
Nu am patit nimic , nu am fost atent si ma luat pe nepregatite . Dar e ok , nu se va mai intampla.
-Mda , bine .
Serios nu stiu ce ma apucat , cand l-am vazut ranit , mi sau activat toate simturile , sunt speriata la naiba inima imi bate nebuneste si nu stiu ce sa fac , nu vreau sa simt asta , cum sa fac sa nu imi mai pese. Sunt o idioata , ma dau mai in spate si nu ma mai uit la el.
-Stii, imi pare rau ca am reactionat asa , e fix treaba ta ce faci si unde te duci .
-Printesa , ai tot dreptul sa ma intrebi bine , uite imi pare rau , am avut ceva legat de un club o altercatie , un tip baut si fumat , tragea de o fata care lucra acolo . Am fost sa ii zic sa paraseasca clubul fara scandal , si brusc sa enervat si a vrut sa o loveasca , ca sa nu de-a in ea ma-m bagat eu si asa m-am ales cu asta.
-De ce ai facut asta ?
-Pentru ca nu suport ca cineva sa loveasca o femeie , indiferent daca e vinovata sau nu.
-Si barbatul ala ce a patit ?
-I-am dat doi pumni si l-am scos afara.
-Ok .
-Acum mai esti asa suparata?
-Nu , m-am speriat , si nu stiu de ce am reactionat asa. Imi pare sincer rau , nu trebuia sa te justifici .
-Ba da , trebuia , intr-o zi o sa te duc sa vezi si tu unul din cluburile mele , nu am de gand sa te tin in casa iubito. Acum haide sa imi duc minunata sotie la altar.
-Nu mi-ai spus unde o sa se tina ceremonia?
-O sa vezi , o iti placa . Hai.
Parasim casa , si ne indreptam spre locul secret de ceremonie, nu mai stau sa imi examinez sentimentele pentru ca pur si simplu nu are rost.
Pe drum un timp ma uit pe geam sa vad daca mi se pare ceva cunoscut dar constat ca nu , habar nu am in ce colt uitat de lume ma duce.
Dupa 15 de mers cu masina se opreste si isi intoarce capul spre mine.
-Ok , deci de obicei nu fac asta dar ar fi dragut din partea ta sa nu te uiti , ar fi un fel de surpriza .
-Si cum se presupune sa merg , am niste tocuri kilometrice .
-Te ajut eu, bine .
-Daca nu te-as cunoaste as zice ca esti emotionat . Dar stai chiar nu te cunosc.
-Pacat eu te cunosc pe tine . Haide .
Coboram din masina si il vad ca imi prinde o esarfa la ochi .
-Pe bune chiar era nevoie de asta .
Se apropie de urechea mea si imi sopteste .
-Shhh, iubire nu strica surpriza.Am oftat infranta si am pasit in fata alaturi de el . Am mers pe iarba cred , ca imi cam intrau tocurile in jos si dintr-o data ne-am oprit.
-De ce ne-am oprit .
-Stai aici , o sa vina cineva sa iti dea asta jos , sa nu te misti ok.
-Tare misterios esti.
Se aud pasi in departare si e ciudat sa stau singura si legata la ochi. Dupa vreo 5 minute , simt o mana pe umarul meu .
-Sunt eu nu te speria.
Lucien ce cauta aici .
-Tu ce cauti aici?
-Stai sa iti dau asta jos, sunt cavalerul de onoare .
-Dragut , unde ai fost zilele astea nu te-am mai vazut
-Nu ai vrea totusi sa vorbim de asta dupa ce iti nenorocesti viata?
-O mersi esti un dragut .
-Stiam , dar nici Matt nu e prea rau , stii avem acelasi sange , haide , sa respectam traditia prinde-ma de brat.
Nu mai zic nimic si imi urmez cavalerul de onoare.
In fata noastra se afla o poarta de lemn , e frumoasa in stil rustic , Luci o deschide cu o mana si pasim in fata , ceea ce vad ma lasa masca, sunt uimita de cum arata pajistea asta , sunt scaune pe o parte si pe alta , langa ele sunt asezate ghivece cu flori ,care sunt din lemn , asa cum am vazut si la intrare , deasupra noastra este o arcada tot din modelul acela de flori si in mijloc se afla idiotul sexi , care e woow costumul sau negru in contrast cu rochia mea alba e minunat , costumul sta superb pe corpul lui de fotomodel , da, e al naibi de frumos , chiar daca nu o recunosc , ii sta superb camasa descheiata la primi nasturi cred ca a dus lupta grea cu papionul si mai cred ca , papionul a pierdut, si parul sau e mult mai aranjat ca de obicei. Totul e de basm rudele si prietenii nostri stau pe scaunele frumos decorate, si asteapta ca eu sa imi fac aparitia.
El zambeste , nu cred ca zambeste , adica pare chiar sincer, se bucura ca se alege cu o nebuna pe cap, si sincer nici mie nu imi pare rau ca fac asta.
Ajungem in fata lui si ma pierd in ochii lui. Ce sa zic sunt o idioata dar chiar sunt fericita.
-Preiau eu de aici fratioare.
Ma duc in dreapta sa si il aud soptindu-mi.
-Acum nu mai scapi ingeras.
Ma uit la el si ii zambesc .
-Esti chiar chipes .
-Stiu sunt frumos dar tu ma depasesti detasat.Imi dau ochii peste cap subtil si el rade pe sub mustati , ascultam ce zice preotul si dupa ce facem schimb de verighete , care sunt superbe , sunt aurii cu un model si o pietricica in mijloc. Slujba se termina si vine si momentul in care trebuie sa ne acceptam reciproc.
-Mattias Feres , iei aceasta femeie de buna voie si nesilit de nimeni , sa iti fie sotie la bine si la rau ?
-Da , o iau.
-Marinescu Evelyn , iei acest barbat de buna voie si nesilita de nimeni, sa iti fie sot la bine si la rau?
Stau putin si ma gandesc, pentru momentul dramatic si rostesc .
-Da.
-Acestea fiind spuse , daca nimeni nu are nimic impotriva acestei casatorii , va declar sot si sotie . Poti saruta mireasa.Matt se uita la mine cu un zambet diavolesc pe buze si se apropie de mine imi cuprinde buzele intr-un sarut senzual si imi sopteste pe buze ,
-Ai fii vrut sa refuzi aa.
Ma uit la el si imi afisez cel mai inocent zambet posibil . Termina sarutul si se aud ropote de aplauze in spatele nostru .
Ne intoarcem si primim felicitarile tuturor.Si nu imi vine sa cred , eu chiar m-am casatorit. Matt se uita la mine si imi zice.
-Deci oficial esti doamna Feres , ai ceva de spus?
-Hmm, doar ca m-am ales pe cap cu un arogant si jumatate .
-Mersi, si eu cu o printesa incapatanata. Toata lumea e fericita.Verighetele
Siiiiii doamnelor si domnilor Mattias
Evelyn e la Media sper sa va placa
Si sa nu uit locul ceremoniei .
Pareri , ce ziceti mi-a iesit frumos momentul .
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...