Capitolul 26

1.4K 69 29
                                    

EVE

Dupa ce vine cu minunata idee de a ma dezbraca el , chiar nu stiu ce sa fac , dar dupa multe dezbateri cu constiinta, aleg sa il las, pana la urma nu imi face nimic , nu . Sau poate chiar as vrea sa imi faca. Sau poate chiar sunt nebuna.
Ii dau un raspuns afirmativ pana la urma si pare destul de surprins , si nu mai sta pe ganduri prea mult si se apleaca spre mine . Sunt un om rau daca imi doresc sa ma sarute?
Si o si face , se supune dorintei mele mute, si as fii in stare sa ma si daruiesc in momentul asta ,zici ca nu gandesc lucid cand el e pe langa mine .
Si totusi nu vreau sa plece, m-am obisnuit cu el asa imprevizibil, arogant si imi place ca ma trage in toate nebuniile lui, imi e groaznic de frica ,dar cu el langa mine simt ca pot face orice . Chiar sa trag si intr-un om. La naiba , eram atat de terifiata la gandul ca s-ar putea intampla ceva cu el de nici nu am mai stat sa reactioneze cel din spatele lui . Eram sigura ca nu venise da il salute. Nu mai simt stransoarea rochiei semn ca a desfacut snurul din spate . Oare e ciudat sa simt asta , soaptele lui la urechea mea nu ajuta in starea mea de confuzie si actioneaza in consecinta .Mintea mea e praf si acum tot ce imi doresc e sa ma sarute si sa ma tina in brate. Sau poate sa imi daruiasca o noapte a nuntii de neuitat. Sau nu stiu , sunt atat de confuza incat nici nu stiu ceea vreau in momentul asta.
Imi saruta linia pulsului si tresar putin la contactul buzelor sale mari si catifelate pe pielea mea incinsa.
-Zii printesa , ca nu te-ai indragostit de mine ?
Nu zic nimic doar stau nemiscata , nu stiu ce sa zic , el continua cu saruturile umede pe gat , si pe umar , daca o mai tine asa , o sa imi cedeze picioarele . Simte ca in orice moment o sa cad si ma cuprinde de mijloc . Imi mai sopteste ceva la ureche si apoi imi saruta portiunea dintre gat si umar , ma infior toata si imaginea asta , imi intarata toate simturile. E bun la asta , ma innebuneste si nu depune nici un amarat de efort.
-Zii iubire raspunde la intrebare.
Imi deschid ochii si ma uit in ai lui , unul din colturile gurii i se ridica si eu uit ce trebuia sa ii rapund.
-La care ? Reusesc a ingan.
-Ce simti in momentul asta. Ce iti doresti cel mai mult acum.
Gura lui se muleaza pe maxilarul meu si uit sa mai respir . E al naibi de frustrant ce simt in momentul asta . Raspund cu prima chestie care imi vine in cap .
-Sa ma saruti.
-Atat. Si eu care imi faceam sperante.
- Esti un nesuferit .
-Si tu ma iubesti exact asa cum sunt . Te inteleg nu e usor sa nu ma placi.
-Ce te face sa crezi ca te iubesc?
-O stiu iubire, si o stii si tu . Mai ramane sa o si accepti .
-Arogantule.

Zambeste in coltul gurii si apoi continua sa imi dea rochia jos atat de lent incat si un melc ar fii mai rapid . Ii place sa ma tortureze si nu se sfieste sa imi sarute fiecare particica de piele decoperita . Cand in sfarsit rochia atinge parchetul , ma ridica in brate si ma aseaza pe pat atat de lent parca bucurandu-se de fiecare moment in parte. Ma masoara din priviri , si mie imi vine sa ma ascund .
-Nu , printesa nu e nevoie sa te ascunzi esti superba . Nu ma pot satura sa te privesc .
Se ridica imediat dupa si apuca tricoul lui cu doua degete , si se intoarce cu el spre mine.
Tot sangele mi se ridica in obraji, si desi vreau sa imi mut ochi din ai sai , pur si simplu nu pot . Ma hipnotizeaza si asta e un lucru al naibi de grav.
Se aseaza , langa mine si cu degetul aratator , imi traseaza conturul maxilarului.
-Stii iubire , chiar nu stiu ce am facut sa merit asta.
-M-ai intrebat ce imi doresc in momentul asta , nu ai de gand sa imi si oferi ce imi doresc .
-De ce vrei sa ma provoci , stii ca o iesi in pierdere.
-Fac eu asta ?
-Ma innebunesti ,in cel mai crud mod posibil.
-Ridicate putin.
-Pai ?
-S-ar putea sa nu ma mai pot abtine mult , daca mai stai aproape goala in fata mea.
-Ok.
Imi trage tricoul pe cap si apoi se duce spre capul celalat al patului. Ce o avea de gand nebunul. Inainte sa apuc sa il intreb ,vorbeste el.
-Printesa , esti pregatita.
Ma uit ciudat la el . Si ridic o spranceana .
-Pentru?
-Ce-a mai tare experinta din viata ta.
-Si nu o poti lasa pe maine ? Sunt extrem de obosita.
-Nu pot sa cred , strici toata distractia.
-Atunci , ce sa zic imi pare rau.
Se ridica , si vine spre fata mea. Imi atinge abia sesizabil buzele si imi da un pupic pe nas.
-Stii iubire , o sa mor intr-o zi.
-De ce , ce ai mai facut ?
-Nu am terminat , de frustrare.
-De ce ?
-Nu am mai facut sex de... sta si se gendeste cateva secunde , si apoi arunca bomba. Da stiu de cand esti tu aici.
-Da chiar de cand esti 2-3 luni .
-O luna . Ma uit la el ,e putin amuzant , nu zic nimic astept sa vad ce mai scoate pe gura. E uimitor cum a trecut de la senzual la glumet in doar cateva minute.
-Asa.
-Exagerat de mult saracutul Matt. De ce nu te-ai dus eu stiu unde sa iti rezolvi nevoile.
-Pentru ca ,m-ai tinut tu ocupat .
-Acum e vina mea ca nu ai facut tu sex o luna .
-Cam asa ,dar te iert , cert e ca nu ma asteptam sa te lasi asa greu , adica pe bune, am si eu nevoi.
-Esti un nesimtit. Stiai nu .
-Da. Nimic nou . Dar vezi partea buna .
-Uimeste-ma.
-Macar sunt sincer.
-Da asa e , iti dau o solutie la problema ta .
-Zii , te oferi tu?
-Mda ,nu prea cred. Dar te poti ridica si te poti duce sa iti satisfaci nevoile.
-Ntt, vezi ca gresesti . Nu ma pot duce .
-De ce , nu ai picioare ,sau constiinta?
-Le am pe ambele sunt intreg si la propriu si la figurat. Dar ai uitat sunt un om insurat , am anumite responsabilitati.
-Ihh, vrei sa zici ca nu o sa te mai duci dupa altele?
-Da , cariera mea de fustangiu sa terminat.
-Da bine . Noapte buna.
-Stii printesa , mai vrei sarutul acela?
-Nu , l-am vrut atunci, acum nu mai vreau.
-Da, dar il vreau eu .
-Nu imi pasa.
-Ce afurisita esti , vin-o aici , de ce esti asa incapatanata.
-Nu vreau. ce crede ca eu sunt fraiera . Nu a vrut atunci a preferat sa ma frustreze , acum sa isi puna pofta in cui.
-Evelyn ma fortezi sa folosesc forta .
-Vrei sa zici ca ma fortezi sa ma supun ordinelor tale domnule mafiot, deosebit de periculos.
-Stai linistita ingeras am glumit , hai sa dormim, voiam doar sa te iau in brate.
-Asa ma gandeam si eu.
-Bine , nu chiar in tot . Tot vreau al naibi de mult sa te sarut.

Nu am mai zis nimic eram foarte obosita, si nici el m-a luat in brate , si am cazut in lumea viselor

Am facut un capitol din noaptea nuntii , ma rog unu si ceva . Nu sa intamplat mare lucru dar totusi e dragut. 😁😁😁😁😁

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum