A trecut o saptamana de cand eu si Matt ne-am impacat , si pot sa zic ca minunea aceea mica ,e o scumpa. Se vede ca a primit o educatie aleasa si a crescut intr-un mediu sanatos , si ca afacerile lui Matt nu au afectat in nici un fel viata familiei lui , si cu toate astea tot e rasfatata familiei.
Si cum ar putea astfel ca daca isi doreste ceva , scoate ochisorii aceeia la inaintare si primeste. Bine nu chiar orice , pentru ca Matt desi o iubeste enorm , nu ii face absolut toate poftele , il mai pacaleste pe Lucy , si acum pe mine care imi e peste puteri sa o refuz . Cina cu Matt a fost superba , toata gradina a fost plina de luminite , si flori. Un covor de petale , pornea de la iesirea din casa pana la masa la care am mancat. Bine cu asta ma surprins , el nu e romantic absolut deloc , si am apreciat ca sa chinuit. Masa a fost aranjata simplu dar elegant. Cate o farfurie in fata fiecaruia cu pahare si tacamuri in lateral , in mijloc era o vaza simpla cu un trandafir in ea, si o galeata cu gheata si sampanie in ea. A gatit chiar el , paste carbonara , care au fost foarte bune . Cina am luat-o in liniste , apoi mi-a explicat de ce nu a putut sa imi zica ca are un copil. Ma rog , explicatia lui cu m-am temut ca o sa pleci nu prea m-a convins , dar am lasat-o asa. Il iubesc si el ma iubeste asta e tot ce conteaza. A promis ca o sa iasa din unele afaceri mai periculoase , asta sa nu mai fiu eu ingrijorata in fiecare moment al zilei. Sunt constienta ca odata intrat in afaceri de genul nu mai poti iesi. Dar si ca coordoneaza o intreaga echipa. Asa ca incearca sa le evite pe cele care sunt mai dubioase. Am vorbit mult in seara aceea si apoi am mai facut si alte lucruri mai putin cuminti , dar pana la urma tot ce conteaza ca suntem fericiti in mica noastra familie .Il tot astept pe Matt sa vina de la nu stiu ce sedinta , si nu mai vine . Dar nu e nimic stiu metoda perfecta sa il pedepsesc ca in loc de 3 ore cum a zis ca termina , a ajuns la 5 , defapt sunt putin dezamagita din cauza ca sunt pregatita de vreo 2 ore ca sa iesim in oras si degeaba , nici macar un amarat de sms cu "intarzii putin " sau ma rog orice scuza penibila.
Dupa alta jumatate de ora in care am asteptat pun mana pe telefon sa il sun , macar sa stiu daca ma schimb sau nu. Nici bine nu apuc sa il iau ca se aude usa.
-Printesa , stiu ca esti suparata pe mine dar jur ca nu a fost vina mea. Am incercat sa ma sustrag dar nu am reusit. Fac ce vrei tu.
-Matt?
-Da iubire , organizasem o cina la lumina lumanarilor dar a cam expirat rezervarea dar stiu un loc superb , unde sa mergem.
-Las-o balta Matt mi-a trecut foamea. Ma duc sa ma schimb.
-Nici nu stii cat imi pare de rau, nu a depins de mine , stii nu?
-Macar un amarat de sms , sa nu stau aproape 3 ore imbracata .
-Ne-a pus sa le lasam la intrare, ceva cu securizarea informatiilor.
-Da , bine.
-Haide iubire , nu pot face nimic sa ma ierti? Stii tu in stilul meu.
-Doamne cine ma pus sa ma marit cu tine ?
- Chiar vrei sa iti raspund la asta.
- Esti ,un ...
-Ce sunt printesa?
Matt se apropie de mine si eu fac pasii in spate , pana nu mai am unde , si bineinteles ca pic ca bolovanu in pat. Se uita pe sub gene la mine si eu incerc sa imi pastrez atitudinea de om suparat, acum sper sa imi si iese , ca zici ca arunca cu ceva pe mine de cate ori e prin preajma , ca efectiv mi se imoaie genunchi la vederea
lui.
-Ti-a papat pisica limba , iubire?
-Nu,
-Esti sigura , imi pari cam pierduta?
-Ti se pare, nu ma afectezi in nici un fel . Incerc eu sa fiu stapana pe mine .
-Aha , si in minutele care urmeaza o sa vedem daca te afectez sau nu.
Si se lasa cu incetinitorul peste mine si imi depune mici saruturi pe linia pulsului , si simt ca ma topesc incet , incet . Si apoi isi urmeaza cursul spre linia maxilarului, bine inteles ca mainile le am imobilizate deasupra capului. Simt ca mi se inmoaie fiecare parte a corpului.
-Matt....
-Da iubire , cum stai cu incapatanarea, uracioasa mica ce esti .
Sa dus si stapanirea mea de sine . Saruturile sale combinate cu vorbele imi fac fiecare nerv sa cedeze si sa se predea acestui barbat. Scapa usor de fiecare piesa de vestimentatie , ale mele desigur ca el este la fel de imbracat si isi continua tortura asupra mea.
-Stii cat de mult te iubesc ingeras?
-Mhî.
Si cu fiecare sarut plasat la locul potrivit si la timpul potrivit , incep sa imi pierd darul vorbirii. Matt isi deschide si el cureaua pantalonilor si ii arunca intr-un colt , eu fiind in lenjerie deja, ma intind si ii desfac cat de usor pot nasturii de la camasa , da, il mai torturez si eu ca si el a facut-o cu mine.
-Imi pui rabdarea la incercare iubire?
-Asta fac ,ciudat chiar nu intentionam sa o fac .
-Tu micuta diavoli....
-Taci si saruta-ma ii tai eu vorbele si ma uimesc pana si pe mine de curajul pe care il am in momentul de fata.
Matt se executa si imi baga mainile pe sub camasa sa pe jumatate desfacuta si ma saruta , de zici ca se va termina lumea in curand. Cert e ca a mea se contruieste caramida cu caramida . Am primit atata iubire de la mafiotul din fata mea de nici nu asi fi visat . Si da el a reusit sa imi sparga zidurile ridicate de fiecare tradare din viata mea. Cine ar fii crezut ca o persoana care practic te-a luat la schimb iti va schimba cu adevarat conceptia despre anumite categorii de persoane. El mafiotul din viata mea , este doar al meu si acum pot sa ma gandesc ca viata mea o sa fie de acum incolo cat se poate de fericita.
Matt ma musca usor de gat si tresar putin fiind luata prin surprindere.
-La ce se gandeste frumoasa mea sotie ?
-Nu iti zic ca o sa te umfli in pene mai rau decat o faci deja.
-Bun , ca tocmai mi-ai oferit si raspunsul , si te cred sunt frumos si celebru , am o inima mare, si mai sunt si bogat . Ce poti sa iti doresti mai mult.
-Si foarte laudaros.
-Lasa laudele pe mai tarziu , acum avem treaba si nu suporta amanare .
Ma prinde de incheieturi si ma tranteste peste el , si ce e drept se vede ca ma doreste destul de mult. Dar miscarea lui brusca ma ametit complet si cred ca o sa ii stric planurile doar ca nu e vina mea .
-Matt..
-Da iubito..
-Da-mi drumul.. putin te rog.
-Nu mai scapi asa usor de data asta...
-Vorbesc serios .. vad ca nu vrea sa imi dea drumul si eu chiar nu ma simt ok.
-Matt te rog imi e rau...
Imediat ce am reusit sa rostesc ultimele cuvinte a sarit ca ars si ma ridicat in fund doar ca mi se invarte putin camera si starea de voma nu imi da pace.
-Ce sa intamplat iubire , ce ai ?
-Ma ajuti te rog , sa ajung pana la baie se invarte camera cu mine.
- Imediat , maine mergem la doctor fara nici o scuza.
-Da , da grabeste-te ca o sa imi vars stomacul chiar aici.
-De ce nu ai zis asa.
Nici nu am reusit sa ma ridic calumea ca m-am trezit in baie. Exact la timp sa imi vars intestinele. Matt ma imbracat cu camasa lui si ma pus pe pat .
-De nu mi-ai spus ca nu te simti bine printesa ?
-Nu m-a durut nimic pana acum 10 minute.
-Haide sa te intinzi putin sa incerci sa dormi poate iti mai revii.
Am adormit instant dat fiind faptul ca eram in bratele lui. Si e minunat , nu imi doresc alta viata.
Dimineata cand m-am trezit eram singura , m-am ridicat cu greu din pat si m-am uitat prin camera , dar nimic , pe perna sa am gasit un trandafir rosu si un bilet. Am luat biletelul si am citit cele cateva randuri scrise caligrafic.Iubita mea sotie , imi pare rau ca nu am fost langa tine cand ai deschis ochisorii dar iti promit ca o sa ma revansez . Am plecat sa rezolv treburile urgente , si apoi o sa plecam intr-o vacanta. Vreau sa imi rasfat iubita in cele mai frumoase feluri. Dar mai intai , sa te pregatesti la 12:00 vin sa te iau sa mergem la un control. Te puup si te iubesc enorm.
Cu drag Matt
Inchid biletul si zambesc, viata mea sa schimbat foarte mult , sunt cu un barbat care ma pretuieste si ma iubeste enorm si eu la fel . Ingerasul lui ma iubeste si enorm si eu la fel . Si defapt e ingerasul nostru.
Dupa 5 ani.....
-Matt , pentru numele lui Dumnezeu , nu o mai lasa pe Rosie sa bage cainele in casa .
-De ce iubire, adica eu stiu ca tu ai alergie la parul de caine dar , crede-ma nu sunt eu cel care i-a dat voie.
-Bine daca te prind implicat in asta o sa ai probleme.
-Vreau probleme, si mai ales cu tine.
-Matt nu glumesc , nu genul ala de probleme , are 4 ani nu poti sa te pui la mintea unui copil de varsta asta.
-Stii cat de mult te iubesc?
-Nu tine , mai intai cheama-ti aliatul si faceti curat. Pana ma intorc de la mama sa nu mai gasesc fir de par in casa , ca de nu dormiti langa Rex in cusca.
-Bine printesa.Viata mea a ramas la fel . Bine nu chiar la fel , am inca un ingeras , care ironic sau nu tot cu Matt seamana . Dar imi iubesc familia enorm . Ce sa zic Erik nu sa schimbat nu cred ca o va face. A ramas fix la fel , tot se foloseste de toata lumea in interesul lui. Si cu prea iubita lui firma pentru care m-a dat la schimb , ei bine l-am lasat sa o conduca nu i-am cedat actiunile sau ceva de genul dar , nu imi face placere sa stau in acelasi loc cu el. Ma mai suna daca e nevoie de vre-o semnatura dar atat. Cu parintii nu sau schimbat multe , avem o relatie buna . Matt a renuntat in mare parte la ce era periculos si de cand a venit Rose , a fost mai preocupat de fetele lui. Sunt o mamica fericita. Si o femeie la fel de fericita si implinita. Daca ar fii sa schimb ceva , nu as avea ce , acum stiu nu poti fugii de destin .
Sfarsit.
Dupa aproape o luna am reusit sa o termin , sper ca o sa va placa finalul . Va puup pe toti si imi cer scuze pentru absenta mea din ultima vreme . Lectura placuta.
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...