Noaptea trece rapid si nu stiu daca oboseala sau bratele brunetului sunt de vina , dar am dormit extraordinar. Nu credeam ca o sa pot dormii atat de bine dupa evenimentele petrecute , credeam ca o sa am cosmaruri sau nu o sa pot dormii deloc . Dar spre surprinderea mea nu sa intamplat asa , cred ca bratele lui Matt functioneaza ca si somnifer. Nu stiu cat este ora dar se aude o bubuitura si tresar speriata. Cred ca totusi am ramas cu o mica trauma , imi e teama de bubuituri. Matt simte ca ma misc si deschide ochii, acelasi lucru il fac si eu si am parte de o surpriza inca de cum ma trezesc.
-Trezirea .
Ma uit in fata si incerc pe cat posibil sa nu reactionez negativ in fata persoanei care e in usa, Matt se ridica in capul oaselor si o priveste uimit.
-Ce dracu cauti aici la ora asta? Sau inventat telefoane sa stii.
-Scuze am intrerupt ceva ? Am uitat ca nu mai stai singur in camera , si stiu ca sau inventat telefoanele, dar tehnologia e naspa.
-Esti fenomen femeie, cum dracu te-ai gasit sa ma trezesti cand stii ca nu am dormit mai mult de cateva ore.
-Da imi cer scuze , noaptea nuntii si rahaturi din alea, ma obisnuiesc greu cu tine , nefiind burlac.
Ma uit la ei , si pur si simplu raman uimita cu ce lejeritate vorbesc , nefiind capabila sa scot vreun sunet , plus ca tocmai a insinuat ca m-as fi culcat cu Matt. Ce proasta sunt , logic ca asa crede doar e noaptea nuntii.
-Gata , cu pudicismele , te anunt ca peste maxim o ora avem salt cu parasuta, m-am ocupat personal bineinteles in numele tau desigur.
-Roberta , de ce doamne iarta-ma ai facut asta .
-Vreau sa ma distrez si tu in ultima perioada esti mai plictisitor ca bunica , deci am rezolvat.
-Ti-a dat prin cap vre-o secunda ca poate nu vreau , nu stiu zic si eu.
-Da ,dar nu imi pasa, tot vii rezervarea e pe numele tau.
Ma uit traznita la ea , cum are tupeul asta , bine si eu am , dar parca nici asa si doamne salt cu parasuta , chiar vorbeste serios , Matt se intoarce spre mine si oh nu .
-Nu, nu nu, Matt nu fac asta, mi-a ajuns o saritura , vreau sa traiesc pe bune.
-Nu imi vine sa cred ca ati mai sarit fara mine, o sa va omor pentru asta. Dupa ce pronunta cuvantul acela ma incordez instant si simt cum amintirile de noaptea trecuta imi invadeaza mintea si asa obosita. Matt observa si ma strange ma bine in brate in semn ca e langa mine.
-Roberta , abitine-te si iesi , asteapta-ne jos.
Nu apuca sa zica ceva ca se aude un sunet si salteaua se misca cu noi . Ma sperii la acest gest , bine la asta chiar nu ma asteptam.
-Haide Matty , fii dragut , chiar sunt plictisita si tu nu m-ai mai bagat in seama de cateva saptamani, si apoi , eu si printesa ta suntem prietene , scuze nu am retinut cum te cheama.
-Evelyn , si cred ca da , chiar daca nu te prea cunosc , scuze ,prea multa informatie de dimineata.
-Vezi , domnule moracanos, sta cateva secunde si apoi incepe iar, ups am uitat sper ca nu sunteti goi asai ?
-Roberta ,coboara dracului din pat si iesi , venim si noi in 10 minute , numai tu puteai sa imi dai o trezire asa.
-Stiu nu e asa ca sunt minunata.
-Si modesta ,acum iesi.
-Stai nu mi-ai zis daca vii sau nu , dar practic esti obligat , rezervarea e pe numele tau , dar am zis sa fiu totusi draguta sa te intreb .
-O multumesc frumos , si nu trebuia sa o faci inainte sa imi faci planurile pe ziua de azi.
-Hmmm, nu, unde mai era distractia atunci.
-Iesii.
-Doamne , esti imposibil de moracanos , Eve, chiar te compatimesc , sincer ai avut curaj .
-Stii ma uit la copia lui fidela in varianta feminina.
-Eu sunt mai frumoasa ,si am si un fund mai smecher, si nu sunt asa de moracanoasa, bine nu tot timpul.
-Ai terminat descrierea acum iesi .
-Ti-am zis ca nu semanam, eu sunt aia buna, va las m-am distrat destul in 10 minute daca nu sunteti jos vin peste voi si nu glumesc.
Se ridica din pat si inainte sa iasa pe usa , striga in gura mare.
-Pa , Matty , sa nu intarziati , lasa-ti nevoile pe mai tarziu.
-Robertaaa.Raman singura cu Matt si ma uit la el ca la masini straine. El se uita la mine cu un interes vadit si chiar sunt curioasa ce gandeste in momentul asta. Dupa cateva minute de holbat sparge linistea dintre noi.
-Stii chiar vreau al naibii de mult sarutul ala de aseara.
-Hmm, si ce propui.
-Sa il si iau.
Nu mai apuc sa zic sau sa fac ceva ca ma simt trantita de pat cu el peste mine , ok asta e surprinzator , si cum este obisnuit sa obtina singur ce isi doreste, o si face. Ma saruta , si o face al naibii de innebunitor , nu stiu cum am ajuns sa ma incred iar in alta persoana , dupa multitudinea de tradari , dar presupun ca personalitatea lui asa spontana , a fost un plus . Mana lui coboara pana pe soldul meu si intra cu usurinta sub tricoul meu, tresar putin speriata de contactul sau cu pielea mea , si imi sopteste pe buze, un shh.
Nu mai zic nimic , sunt total debusolata de el , de atingerile sale innebunitoate , de cuvintele sale , ma fascineaza cu totul acest om enigmatic si nu stiu in ce directie au luat-o sentimentele mele , cert e ca am incredere in el , si cel mai ciudat lucru e ca am , chiar mai multa decat in mine . Stiu straniu cum iti poate intoarce lumea pe dos acest om. Ma sperie putin afacerile sale dar o sa vorbesc cu el in viitor despre asta , si acum eu ma gandesc la un viitor cu el , si acum cateva saptamani tot ce voiam era sa fug de aici. Saruturile lui nu se opresc si eu nu am de gand sa fac ceva in sensul asta , imi place . Ajunge spre urechea mea si imi sopteste suav , ma infior si vreau sa ma concentrez pe ceea ce zice.
-Printesa cred ca trebuie sa coboram , oricat mi-as dori sa raman aici cu tine , o cred in stare pe nebuna sa vina iar aici.Ma uit circumspect si imi ridic o spranceana , imi simte intrebarea nerostita si raspunde rapid.
-Stiu ce iti coace creerasul ,si raspunsul e nu , nu m-am culcat vreodata cu ea , suntem prieteni de mult timp , si eu ma mir cum am suportat-o atat.
-De unde stiai , ca vreau sa zic asta?
-Te cunosc ingeras,
Expresia mi se schimba instant , si incerc sa ies de sub el , simte si el asta si se uita la mine ciudat , acest gand imi racaie amintirile pe care vreau cu multa indarjire sa le uit sau sa le ascund in cel mai intunecat colt al mintii mele. Se aproprie cu mana de obrazul meu si il mangaie usor.
-Am zis ceva gresit printesa?
-Nu, dar am mai auzit asta si am sfarsit mintita si tradata, e ciudat cum toti pretind ca ma cunosc si nimeni nu o face cu adevarat.
-Imi pare rau , dar eu nu mint , nu am facut-o pana acum si nu o sa o fac vreodata.
-Nu mai vreau sa fiu ranita.
-Nu o sa mai fii , iti promit. De asta iti ascunzi sentimentele ? De frica de nu a mai fii ranita, te inchizi in tine ,si te inteleg dar iti promit ca o sa te deschid ca pe o floare.
Ai incredere in mine ?
Nu mai stau pe ganduri si ii raspund.
-Mai multa decat in mine . Soptesc.
El zambeste si imi depune eu sarut pe tampla .
-Haide printesa sa ne imbracam,
Ma uit la el cu o expresie pe fata de nici nu stiu ce sa mai cred. Si isi muta privirea la mine stam asa cateva secunde si apoi vorbeste.
-Sa stii ca nu te-am iertat ca ti-ai pus viata in pericol , ce a fost in capul tau. Puteai sa patesti ceva , ce ma faceam eu fara tine.
-Ce ma faceam si eu fara tine ,cand am vazut tipul ala dubios din spatele tau cu o arma indreptata spre tine. Nu imi mai doream nimic in momentul acela decat sa ma strangi in brate , teafar si nevatamat. Expresia uimita de pe fata sa imi confirma ca si el a simtit la fel nu momentul acela.
-Ce mi-ai facut ingeras , cum ai reusit in atat de putin timp sa ma faci sa simt ca viata mea nu are rost fara tine . Cum zi-mi secretul ?
Ma uit la el apoi las capul in jos , nu stiu ce sa spun , nu credeam ca poate sa ii placa asa mult de mine , si mie imi place foarte mult de el , dar nu o sa ii zic asta cel putin pentru moment , imi mut privirea spre geam si rostesc usor.
-Habar nu am.
-Esti cu adevarat un inger Evelyn Feres, si acum apartii diavolului . O combinatie letala.In sfarsit un capitol nou , ce parere aveti ? Se apropie incet de final mai sunt maxim 5 capitole , de aia , chiar vreau sa iasa bine .
Roberta
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...