Capitolul 28

1.2K 77 35
                                    

Capitol +18

-Da cum sa nu , esti romantic acum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Da cum sa nu , esti romantic acum .
-Eu romantic , pe bune o sa iti arat eu romantism . Acum hopa sus ,siii ... se indreapta spre dulap si cauta ceva prin el , dupa cateva minute isi scoate capul de acolo si se intoarce cu un ranjet diabolic.
-Asta, o sa iei pe tine , e superba salopeta , si eu chiar vreau sa iti vad fundul , ajunge cu baiatul bun , e plictisitor . Asa, acum sa te aranjam ca pe o printesa ce esti.
-Ai un fix cu rosu asai ?
-Mhh, se prea poate esti superba in rosu si chiar imi doresc sa te domin in clipa asta dar , ma abtin pana deseara nu mai e asa mult.
-Si am revenit la nesimtit, ce te face sa crezi ca o sa ma culc cu tine.
-Pe cat punem pariu ca o sa mi te daruiesti in seara asta , stiu ca iti doresti si tu asta , iti e frica sa recunosti.
-Ai prea multa incredere in tine .
-Vrei sa iti fac o mica demonstratie ?
-Nuu, ne asteapta prietena ta jos. Ai uitat.
-Las-o sa astepte ,acum vreau sa imi demonstrez teoria , si anume ca ma doresti al dracului de tare , dar esti prea incapatana sau recunosti.
-Termina cu prostiile si hai jos.
-Nu iesi pana nu recunosti.
-Ok , atunci ramanem , oricum mai voiam sa stau in pat.
-Ooo iubire , in pat te voiam de cand te-am cunoscut.
Ma ridic pe varfuri si ii ciufulesc parul , se uita uimit la mine si cand vreau sa fug spre usa ,ma prinde si ma lipeste de ea. Ma uit incruntata la el si nebunu zambeste , ma apropii usor de urechea lui si ii soptesc ,stiu ma joc cu focul , dar imi cam place .
-Si acum ce ai de gand sa faci demonule.
-Ma provoci Evelyn si s-ar putea ca norocul sa ti se duca .
-Esti asa un fricos , isi ridica o spranceana si ma priveste in ochii. Zambeste in coltul gurii , si imi da drumul la maini.
-Fricos zici , stai sa vezi ce o sa iti faca fricosul asta.

Ma prinde de fund si ma ridica pe baziunul sau , cu picioarele de o parte si de alta , apoi imi prinde privirea intr-a lui . Icnesc speriata de reactiile lui si incerc sa il imping usor.
-Matt termina am glumit.
-Ei bine eu nu , te iubesc al dracului de tare incapatanato, si crede-ma ca asta e cel mai ciudat sentiment pe care l-am trait pana acum , si acum acest fricos o iti produca o mica parte din adevarata placere, pe care o vei simti alaturi de mine .

Bine ma sperie putin atat marturisirea lui cat si ce o avea de gand . Ma simt smulsa din propriile ganduri si simt strans ceva pe maini , apoi realizez ca sunt prinsa in catuse de capul patului, in picioare , cum naiba am ajuns aici ,se opreste si apoi stramba din nas , ma uit la el enervata la culme , ma legat idiotul.
-Ce e in capul tau , da-mi drumul.
-Asta iubire , inceputul demonstratiei ca nu sunt fricos.
-Ti-am ranit orgoliul asai?
-O da ,si inca cum , asa sa incepem , mai intai scapam de chestiile nefolositoare precum hainele.
Si asta si face ma dezbraca , chiar vrea sa ma sperie.
-Matt gata nu mai e amuzant ,
-Din contra printesa, acum urmeaza partea interesanta. Priveste , tu poti minti dar corpul tau nu .

Porneste cu saruturi din spatele urechii pana intre sani pe care ii priveste cu o pofta de zici ca a vazut ce-a mai buna prajitura din lume , pe care e gata sa o devoreze , si chiar asta face, se delecteaza din ea cu o sete animalica , in timp ce mainile lui calatoresc pe curbele corpului meu . Dupa ce se satura de savurat , cobora cu saruturile pana ajunge in pantec , imi saruta pielea deasupra liniei bikinilor mei albi din dantela si simt ca o sa cedez ,la naiba cu el si cu senzatiile pe care mi le provoaca, imi iese in soapta numele sau , exact cand ultima piesa din lenjeria mea atinge podeaua.
-Matt,
Se uita la mine si apoi isi da tricoul jos, ma priveste atat de intens ca imi taie rasuflarea cateva secunde.
- Ce sa intamplat printesa .
-Ce ai de gand.
-Hmm o sa ma joc putin cu incapatanarea ta , de ce intrebi.

Se apropie de mine si se lipeste la propriu de mine , zona sa intima se lipeste la propriu de a mea. Incep sa ma inmoi putin cate putin si cand vede ca incep sa dau scutul jos , porneste un sarut animalic care imi taie respiratia si asa putina. Mainile lui imi cutreiera corpul , strangandu-mi fesele si lipindu-ne si mai mult , daca mai era cu putinta , acum barbatia lui o impinge pe a mea intr-un mod puternic , de parca si-ar dori sa strapunga materialul in care este captiv si sa isi revendice teritoriul , mainile sale se departeaza de fundul meu si ajung in zona din fata , neintrerupand sarutul care devinde din ce in ce mai intens.
Imi atinge feminitatea si la contactul lui cu locul meu sensibil tresar si simt vibratii in tot corpul.
-Esti asa o mincinoasa Evelyn.

O doamne , mi-a spus numele intr-o maniera asa de senzuala ca parca mi-a amortit toate simturile.
Degetele sale se joaca cu interiorul meu si cred ca nodul acela din stomac tocmai se mareste , ma abtin cat pot sa nu scot vreun sunet , dar tot imi scapa cate ceva, ceea ce ma rusineaza peste masura . Gura sa o paraseste pe a mea si coboara cu saruturi si se indreapta spre ceea ce cred eu , imediat ma crispez si vreau sa ma misc dar se lasa in genunchi si ma apuca ferm de solduri , gura sa pacatoasa imi saruta interiorul coapsei si o doamne. Gasesc curajul si incerc sa leg doua cuvinte.
-Matt ,nu .
Isi ridica putin privirea si imi sopteste .
-Shhh.
Apoi imi saruta zona cu terminatii nervoase si simt cu imi cedeaza genunchii, apoi ca senzatiile sa fie mai intense sufla aer cald peste zona afectata. Acum sunt pe cale sa cedez ,la naiba simt cum fiecare oscior din corp mi se frange.
Isi ridica , ochii in sus si ma priveste superior.
-Asai ca iti cedeaza genunchii iubire.
-Esti un ingamfat.

Cand aude asta isi incepe activitatea de a ma tortura ,intr-un mod placut si nu o sa imi mai reziste mult amaratele mele de oscioare, simte ca o sa imi cedeze , si imi strange si mai rau coapsele , aproape ca ii intra degetele in carnea mea. Inainte sa ajung la punctul culminant se opreste . Se uita la mine cu un ranjet de "ti-am facut-o" si imi vine sa ii dau in cap la propriu. Ma incrunt si el rade
- Esti un ticalos.
-Stiu , si nu o sa te las sa termini, pentru ca ai fost rea si asta e pedeapsa ta. Sa vedem cum iti mai exerciti incapatanarea acum printesa.
-Matt , jur ca esti cel mai anormal om cunoscut vreodata.
-Sii acum recunosti ca ma vrei , mai mult decat orice.
-Te omor,
-Astept , sa te dezleg intai , nu vreau sa cazi si sa te lovesti , nu uita printesa asta patesti daca ma sfidezi . O mica parte din tot ce o sa traiesti in seara asta .
-In visele tale ,infumuratule.
-Bine printesa , bag seama ca ti-a placut de continui sa ma sfidezi.

Se ridica si printr-o miscare a maini imi desface catusele, ma uit cu groaza la incheieturi si constat ca am semne rosiatice.
-Tu esti sanatos , uite ce mi-ai facut.
-Nu e vina mea ca tu ti-ai incordat in halul ala mainile . Acum , imbraca-te te astept jos.
Inainte sa iese pe usa strig cat pot de tare.
-Esti un mare idiot .
-Esti frustrata , te inteleg si eu te iubesc , sa nu intarzii.

Nu am cuvinte sa il descriu pe idiotul care tocmai a iesit vrea sa faca pe seful il arat eu lui , nu stie cu cine se pune .



Asta e modul meu de a descrie un moment intim , fara cuvinte vulgare, sper ca o sa va placa  😁😁

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum