Zilele au trecut repede, fara evenimente semnificative , inafara de faptul ca am pierdut buletinul , am vorbit cu Erik si sa dus sa depuna actele ca sa pot obtine altul nou. Relatia mea cu Erik e la fel de tensionata , de fapt nu prea am mai vorbit mare lucru si nici nu il prea vad . Vine dupa ce adorm si pleaca inainte sa ma trezesc. Nu am mai incercat sa ii vorbesc din seara aceea , nu cred ca isi are rostul , si asa nu o sa imi zica nimic. Astept sa ii treaca si sper sa isi schimbe comportamentul. Psihopatul ala nu am mai dat nici un semn ceea ce ma bucura am scaptat de o problema in plus . Cel putin pana acum cand ma suna un numar si pot sa jur ca e acelasi care imi trimitea mesaje. Ma gandesc daca sa raspund sau nu dar ce sa zic curiozitatea ma macina.
-Da ce vrei ?
-Nici un buna nimic? Si de unde stiai ca sunt eu , mi-ai salvat numarul?
-Nu te flata ,zi de ce m-ai sunat si repede, ca nu am nici chef si nici timp.
-Oo dar ce artagoasa esti, sa intamplat ceva printesa.
-Nimic care sa te intereseze pe tine , deci ce vrei?
-Vreau sa te anunt ca dragul tau iubit este la firma si ma chemat acolo . Ma gandeam ca poate ar fii dragut sa afli ce ascunde.
-Ce urmaresti ?
-Nimic , nu imi place cand isi bate jos de tine .
-Si inca o data ce iti pasa?
-Ai dreptate , nu imi pasa , daca vrei sa afli adevarul vin-o daca nu e treaba ta.
- Nu stiu daca sa am incredere in tine.
-O da treaba cu increderea , si alte rahaturi , nu prea am nevoie de ea. Nu imi pasa oricum ce faci eu te-am anuntat . Pa printesa.Si bine inteles ca am ales sa ma duc , nu mai suport saai stau in ceata , cu un Erik care ori nu vorbeste ori urla la mine . Chiar vreau sa aflu adevaratul motiv pentru care se poarta asa.
Nu am incredere in barbatul ala dar ceva imi spune ca ar trebuii sa vad despre ce e vorba , poate sunt paranoica dar macar aflu motivul pentru care e asa stresat.Cobor scarile in fuga , si sun la compania de taxi , Pana sa ajung eu in fata portii taxiul era deja acolo , ce eficienti sunt.
In 15 minute ma aflu la receptia firmei si acum ma gandesc daca sa urc sau nu .Poate idiotul ala si-a batut joc de mine si eu ca o fraiera am pus botul. Sunt fenomenala am incredere in ce spune un strain si il suspectez pe Erik. Totusi ma duc si daca a mintit asta e macar il vad , si incerc sa vorbesc cu el .
Ajung cu greu in fata biroului sau dar nu e nimeni prin jur si mai bine cred ca au plecat toti , si cum sa nu plece ca e 17 :30 . E destul de tarziu dar Erik nu o sa plece pana pe la noua cred. Inauntru e o liniste mormantala , si deodata chiar imi vine sa termin cu absurditatile si sa plec. Pana nu il aud pe Erik vorbind . Deci e in birou pana la urma.
-Am facut tot ce a fost nevoie , pentru a schimba numele. Si de acum te rog sa nu ma mai deranjezi .
-Esti sigur de decizia asta , sa stii ca te poti razgandii , mie imi convine oricum .
-Da nu pot sa pierd firma , e tot ce am .
-Si de asta ai ales varianta a doua sa iti tradezi iubita , casatorind-o cu altcineva .
-Da , am analizat toate optiunile , si toate sansele. O iubesc pe Eve , dar nu pot sa pierd firma .
-Sper sa fii ales intelept. Sun-o sa ii dai vestea cea mare .Adevarul a venit ca un pumnal , nu m-am asteptat la asta , cred ca orice as fi iertat dar sa ma tradeze , pentru niste nenorociti de bani e peste puterile mele de acceptare. Picioarele imi cedeaza si ma las in jos , ajungand cu fundul jos si spatele lipit de perete .
Lacrimile isi fac rapid aparitia si nu pot si nici nu vreau sa le opresc , telefonul incepe sa sune dar nu ma obosesc sa il scot , ce rost are oricum o sa il auda . Cum a putut sa faca asa ceva , cum sa ma casatoreasca printr-un fals . Ma inselat si tradat in cel mai josnic mod posibil . Usa se aude dar nu ma obosesc sa imi intorc privirea spre acel tradator . Nu mai pot nici sa il mai privesc in ochii. Cand ma vad , Erik vine spre mine si vrea sa ma apuce in brate sa ma ridice, imi intind mana dreapta si ma uit in ochii lui .
-Eve esti bine ce ai patit, te-ai lovit .
Ma uit la el cu toata scarba si ura posibila si ii raspund.
-Sa nu indraznesti sa ma mai atingi vreodata gunoiule , nu ti-a fost de ajuns cat ti-ai batut joc , am ajuns la ultima treapta Erik . Jos asa cum ti-ai dorit .Alta modalitate de a scapa de mine nu ai gasit . E a doua oara cand ma tradezi , si ultima . De acum esti mort pentru mine , nici nu imi imaginam ca un om se poate injosii in halul asta , sa ma casatoresti printr-o inselaciune , e prea de tot . Cat ti-a luat sa fauresti planul zii? Cat?-Eve ,iubito asculta imi pare rau dar nu am avut alta solutie .
-Si ce te-ai gandit tu , i-a sa imi vand iubita ca si asa m-am plictisit de ea. Mi-ai furat buletinul si ai falsificat semnatura , o sa intri la puscarie.
-Nu draga , tu ai semnat , e cat se poate de real , a fost pus cu alte documente la tine pe birou.
-O da , si eu care eram mai mereu stresata , cum sa fac sa nu mai fii asa suparat . Cat de proasta sunt , nu imi vine sa cred cat de naiva am fost .
-Te rog ridica-te de jos e rece.
-Nu ma atinge , ce acum brusc te-a luat grija de mine ? Sunt un om la dracu , nu o bucata de carne pe care o poti vinde tu la targ .
-Stiu ca esti suparata dar te rog sa intelegi nu puteam sa renunt la munca mea si a tatei de o viata .
-Si ai renuntat la mine asai . Era mai simplu .Ma ridic in picioare imi indrept postura si il privesc cu dezgust.
-Sa te ia dracu cu banii tai cu tot , si nu uita sunt parintii mei Erik , ai mei nu ai tai . Nu uita asta . Practic le-ai vandut fata celor care te-au crescut.
-Nu stiam ce sa fac pur si simplu nu am stiut .
-Si atunci ai realizat ca ai pe cineva de dat la schimb , unui mercenar , mafiot sau ce dracu o fii. Simplu nu . Te-ai spalat pe maini de datorii.
-Mi-a promis ca o sa aiba grija de tine .
-Da sigur , stii iubirea mea pentru tine era singurul lucru pe care nu l-ai cumparat. Si ti-ai batut joc . Felicitari . Sper sa dormi bine la noapte .-Haide printesa , e tarziu si esti obosita ?
-Cu mine vorbesti , o stai acum sunt cumparata sunt pe numele tau . Obisnuiesti sa iti cumperii si femeile. Nu poti sa le cuceresti altfel?
-Uite stiu ca esti ranita si debusolata dar chiar nu ma gandeam ca ar fii atat de idiot sa accepte a doua optiune. Deci si pentru mine a fost o surpriza . Pana acum vreo 2 zile . Sincer cum sa fii atat de prost sa alegi banii in locul sufletului pereche.
-El nu iubeste pe nimeni , el isi iubeste doar banii si afacerile , si eu am fost suficient de proasta cat sa il iert prima data.-Speram sa facem cunostinta in alte circumatante dar eu sunt Mattias.
Nu mai aud mare lucru doar ceva de un nume , simt cum fiecare os cedeaza si capul mi se invarte , Si apoi negru , ma aud un sunet de groaza . Si sunt pregatita sa fac contact cu cimentul . Dar nu o fac , simt doar niste brate puternice care ma sustin , imi aud numele , apoi un raget , si din ce am inreusir sa inteleg ar fii "Nici sa nu indraznesti sa o mai atingi de astazi incolo , nu mai ai nici un drept . Apoi nu mai aud nimic , simt cum tot cad intr-o gaura neagra fara fund.
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...