Capitolul 13

1.4K 74 28
                                    

Sunt speriata , se aud focuri de arma de peste tot , Matt a facut o intoarcere de 180 de grade care ma cam zguduit putin , si acum goneste cu 200 la ora , daca nu as fii asa speriata , as tipa la el . Dar nu pot deschide gura . O doamne o sa mor , astia au pistoale si trag in noi. Nu imi pot abtine un tipat cand o impuscatura se aude mult mai aproape de noi.
-Vezi ca in torpedou este un pistol , dami-l .
Ma execut si pun mana pe metalul rece si greu , nu am mai tinut vreodata unul in mana , e ciudat .
-Azi Evelyn nu planuiesc sa mor pentru ca tie iti e frica sa pui mana pe un pistol.
Il dau repede si ma fac mica , in scaunul meu , si ma rog sa scap cu viata din asta.
-Mai stii sa faci si altceva decat sa enervezii oamenii. Stii sa conduci sau sa tragi cu arma?
-Glumesti nu.
-De ce nu ma mir , tine de volan sa le trag in cauciucuri.
-Esti nebun ai 200 la ora , o singura miscare si nu mai ramane nimic din noi.
-Te rog abtineti comentariile si tine dracului de volan . Drept si nu o sa se intample nimic , promit .
Ma aplec si tin de volan cu toata forta posibila . El trage in masina care ne urmareste si nimereste un cauciuc . Masina avanseaza si ne taie calea si se roteste prin fata noastra.
-Rahat , Evelyn , asculta-ma bine da . Stiu ca iti e frica dar trebuie sa sari din masina , o sa te urmez si eu . Idiotii astia vor sa intre in noi deci alta solutie nu e.
-Cc..e . Daca sar de la viteza asta o sa mor .
-Hei uitate la mine , o sa incetinesc da , nu o sa mori in fata e un camp si e iarba deci nu patesti nimic da. Cand iti zic eu sari sa sari .
-Nu cred ca pot , imi e groaznic de frica .
-Hei printesa , iti jur ca nu o sa patesti nimic da. Uitate sub scaun vezi ca e o arma . Ia-o si daca cineva vrea sa iti faca rau tragi da .
-Nuuu , nu vreau sa fac nimic , nu stiu sa o tin in mana te tras nici nu mai zic .
-Evelyn te rog , fa cum iti zic de data asta , si apoi te duc unde vrei .ok
- Nu vreau sa mor.
-Nu o sa o faci bine . In 60 de secunde sari ok .Dar da-ti tocurile jos sa nu iti rupi vreun picior.
Se apleaca si imi rupe rochia de la jumate si atunci tresar , ma uit la el si apoi la picioarele mele goale.
-E pentru confort ,
Aprob si apoi indraznesc sa zic.
-Si tu ?
-O sa te ajung si eu imediat ma asigur ca acesti nemernici nu ne vor mai deranja.
Acum sari ,
E de rau cum sa sar in rochie , bine e rupta dar tot ma tine si mai grav e ca e in miscare si imi e ingrozitor de frica.
-Acum Evelyn
Si nu mai fac nici o miscare ca ma impinge si ma rostogolesc pe jos , nu m-am lovit asa rau la asta ajutat si iarba asta inalta ,ma uit terifiata dupa masina dar nimic , e sinistru aici , e intuneric si sunt singura in tot campul . Incerc sa ma ridic si sa merg cat mai departe . A zis ca vine dupa mine dobitocul ma lasat singura aici si a plecat ,dupa 10 minute de mers dau de un copac , ma asez in fund langa el si imi trag genunchii la piept . Imi e frica si frig si sunt singura intr-un camp , si criminali cu pistoale sunt pe aici . Si mafiotul sef , nici nu stiu pe unde e . Cum am ajuns asa , nici eu nu stiu . Doar ca din cine stie ce motiv abia astept sa ma gaseasca . Probabil frica e de vina , sigur ea contribuie la toate astea . E liniste si incepe sa imi fie si mai frig . Imi e dor de mama , de zilele in care ma tinea in brate si imi povestea de cum sa intalnit cu tata , de cum ii faceam eu noptii albe si zilele in care faceam fursecuri si Idiotul ala , care atunci era asa dragut , cum fura din ele cand mama nu se uita. Inca nu imi vine sa cred ce a facut si de ce. Se aud zgomote in toata marea asta de liniste si inima mea o lua la goana, caut arma si o iau in mana , logic ca nu am sa trag , nu ca as stii cum dar macar pot sa ii sperii daca o indrept spre cineva. Esti nebuna Eve oamenii astia nu mai asteapta sa ii ameninti tu , ca lor nu le e frica sa traga .
Niste zgomote mai puternice se aud din spatele meu si scot un tipat , nu imi pasa daca ma aude cineva sunt terifiata si apoi simt o mana care imi acopera gura , incerc sa ma zbat si apoi simt parfumul cunoscut.
-Usor ingeras eu sunt . Haide e un han parasit la vreun kilometru de aici.
Ma ridic cu greu si merg dupa el . Nu apuc sa fac cativa pasi si ma simt ridicata de jos.
-Pot sa merg . Nu ma doare nimic.
-Stiu dar esti desculta si tremuri , uite pune sacoul meu pe tine si stai linistita ca ajungem acum .
-De ce faci asta ?
-Ce fac . Caut un loc unde sa stam in noaptea asta .
-Nu asta , ma tii in brate imi dai sacoul ce urmaresti .
-Nimic iubito sa stii ca eu nu fac nimic cu vreun scop , daca ma enervezi iti zic in fata , daca am grija de tine o fac pentru ca vreau nu ca as avea ceva de castigat . Nu folosesc femeile in scopurile mele , e josnic . Daca o sa am nevoie sa ma ajuti iti zic direct . Urasc minciuna , si am pretentia si de la restul sa nu ma minta.
-Am inteles dar tot nu inteleg ce e cu schimbarea asta a ta , de ce imi porti de grija cand chiar tu ai zis ca te-ai ales pe cap cu mine.
-Asa e , dar nu neg ca esti o femeie frumoasa si esti diferita fata de femeile cu care am iesit . Deci nu esti asa rea, chiar daca vorbesti mult , mai mereu.
-De asta ma obligi sa ma marit cu tine , ca sunt diferita de restul care ti-au sifonat patul .
-Da , si tu nici macar nu l-ai sifonat , nu mai avem timp.
-In visele tale , arogant afurisit.
-Zici ,noroc ca sunt baiat bun si nu te-am facut a mea pana acum , totusi imi place indarjirea ta . O sa imi foloseasca mai tarziu.
-Vai dar cata marinimie pe capul tau , dupa ce m-ai aruncat din masina pe un camp singura in intuneric .
-Si ce sa intamplat frumoaso te-au mancat lupii.
-Amuzant esti complet nebun tu macar stii prin ce am trecut eu .
-Ti-am dat o arma ce mai voiai.
-Serios asta e scuza ta , nici macar nu stiu sa o folosesc , e prima oara cand tina una in mana. Puteau sa ma omoare cu tot cu pistolu tau.
-Dar nu au facut-o asai .
-Esti dement jur .
-Gata calmeaza-te , nu sa intamplat nimic si am si ajuns .

Ma pune pe picioare si intram in cabana , chiar pare parasita nu are multe chestii un pat murdar si o masa in coltul opus. Vad ca isi da camasa jos si ma uit la el ca la masini straine . Se indreapta spre mine si ma dau in spate .
-Nu iti fac nimic nu te mai prostii uite pune asta pe tine ca e mai mult material decat ce ai acum.
Apuc camasa si vad ca se intoarce sa ma schimb , apreciez gestul e chiar unul dragut daca stau sa ma gandesc . Scap de rochia rupta si murdara si trag repede camasa pe mine , e mult mai confortabila decat ce aveam pe mine.
-Gata am terminat , te poti intoarce , mersi .
-Pentru ce , pentru camasa sau pentru ca m-am intors.
-Pentru amandoua si pentru ca mi-ai salvat viata , mersii.
-Sunt cum vrei tu dar nu sunt obsedat , si tin la ce e al meu . Tu esti a mea deci stai linistita nu o sa patesti nimic.
-Mersi , ai o viata palpitanta nu gluma.
-Da mai sunt smecheri , care nu imi respecta ordinele si se razvratesc , dar stiu cum sa ma port cu fiecare. Deci esti in siguranta cu mine.
-De ce ai ales viata asta asa periculoasa ?
-Nu eu am aleso , ea ma ales pe mine . Nu ai ce sa faci daca nu vrei sa mori trebuie sa omori , asta e regula.
-Inseamna ca daca nu o sa te ascult , o sa ma omori ?
-Nu iubito cu tine am alte metode , nu obisnuiesc sa folosesc violenta pe femei .
-Jurate tu , atunci de unde sunt neagra pe corp , de la sfantul duh.
-Aia a fost ca ai indraznit sa fugi , si am fost bland , preferai sa fii biciuita .
-O doamne tu chiar esti dement.
-Nu doar sincer , ti-am zis ca nu mint .
-Si de ce te-ai razgandit ?
-Nici nu stiu , mi sa parut o idee mai buna .
-N-am cuvinte , dar imi place sinceritatea ta , m-am saturat de minciuni pana peste cap.
Am o intrebare ?
-Zii printesa dar mai intai vino langa mine nu musc si te incalzesti .
-Nu stiu , esti ciudat si apoi rau si apoi ursuz si as putea sa continui , nu prea am incredere in schimbarile tale.
-O haide nu te omor in somn , imi place compania ta.
-Asta a fost un moment de sinceritate.
-Cam asa ceva.
Ma pun langa el si ma trage in brate , e cald si relaxant , ma simt putin mai linistita. Ciudat e ca ma calmeaza bratele mafiotului de langa mine.
- Pot sa te intreb ceva ?
-Zii printesa ?
-Ce faci mai exact , adica cu ce te ocupi de au tras oamenii aia in noi.
-Multe , furturi de masini, transport de arme , curse ilegale , bordeluri . Si mai am si un lant de cluburi de noapte asta ca acoperire.
-Woow , deci tu dormi cu pistolul sub cap .
-Nu printesa , am destui oameni care sa imi asigure spatele , dar mai sunt si situatii din astea care sunt inevitabile .
-Si de ce tii neaparat sa ma tii langa tine ?
-Nu ti-am zis esti speciala si diferita si imi place .
-Ce noroc pe mine .
-Cati ani ai ?
-De ce ma intrebi?
-Pura curiozitate.
-Cat crezi?
-Vreo 27 cred.
- Pe aproape 28 am , tu ?
-23 , De ce imi tot zici printesa.
-Pentru ca arati ca una , gata sa terminat runda de intrebari , la somn , ca maine avem treaba .
-Da alergam iar de criminali .
-Nu , avem petrecera de logodna ai uitat. Si vine si croitorul sa iti ia masurile pentru rochia de mireasa.
-Chiar nu ai glumit cu asta.
-Nu glumesc des printesa.
-Asta e ca ti-am taiat eu pretioasele camasi ?
-Oo nu , dar a ajutat si asta , oricum pana ajungem am altele in dulap deci nu a fost mare paguba , vreo cateva mii de euro.
-Cat?
-Nu ma imbrac de la reduceri iubito , si rochiile tale tot cam asa au fost .
-De aia ai rupt fiecare rochie imbracata .
-Alea au fost exceptii. Gata cu vorba , la somn.
-O sa vina si mama?
-Vrei sa vina ?
-Da , atunci ii chem maine.
-Mersi.

Si ma cuibaresc mai bine in bratele lui si pana sa ma mai gandesc la toate cele intamplate adorm , ziua asta a fost extrem de grea , si viata asta o sa fie destul de interesanta si cel mai rau e ca nu stiu cum sa ies din ea.

Oficial cel mai lung capitol scris de mine . 1940 de cuvinte . 😁😁

Melodia  de la media mi sa parut ca se potriveste si imi si place .

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum