Capitolul 19

1.4K 73 17
                                    

- De ce tipi mereu la mine , adica pe bune iti face placere asai ?
-Urca si iti raspund la o intrebare, care vrei tu ?
-Pe bune , nu ca as stii ceva de tine , dar chiar e o oferta buna .
-Cu tine nu merge decat cu santaj asai ?
-Hmmm, nu stiu am renuntat in a avea incredere orbeste in cineva .
-Ok. Acum haide .

Ma indrept timid spre monstru pe doua roti si in momentul in care ajung langa el , ma ridica si ma posteaza in fata lui , cu picioarele , pe dupa soldurile sale , o pozitie , destul de incomoda in alte situatii dar acum imi e bine , ma simt protejata . Imi ridic capul si dau de oceanele sale. Ok gata cu asta, prea mult entuziasm ,pentru nimic . Si oricum nu mai fac acceasi greseala de doua ori , nu pot si nici nu vreau sa ma indragostesc de el. E ok , a fost langa mine , cand am avut nevoie , dar nu trebuie sa confund lucrurile , nu pot sa mai fiu fetita naiva de altadata .
-Tine-te strans de mine printesa .
-E o pozitie destul de ciudata esti sigur ca nu ma omori in seara asta?
-Ma subestimezi ingeras, ai dreptate , nu stii nimic despre mine , si atata timp cat esti cu mine si diavolii se dau la o parte.
-Pentru ca tu esti diavolul suprem sau ma insel.
-Ai perfecta dreptate ingeras, bun venit in iad .
Nu e asa liniste ca pe norisolul tau , dar iti promit ca o sa ai parte de actiune si o viata palpitanta .
-Super , abia astept .
-Am simtit ironia dar trecem peste.

Si cu o miscare a incheieturii , trezeste monstrul si cu un huruit puternic incepem sa ne miscam de pe loc. Inima incepe sa mi se agite si orice urma de ameteala inceteaza ,ma prind mai bine cu bratele de idiotul din fata mea care ma obligat sa ma urc pe asa ceva , si imi spun o rugaciune , nu sunt eu prea bisericoasa , dar acum chiar am nevoie de o minune sa scap cu bine din situatia asta. Se pare ca dementul conduce destul de repede , ca simt presiunea aerului lovindu-ma in spate , sau o fii vantul , naiba stie . Ma prind si mai bine de mijlocul lui si acum cred o sa il las fara aer , dar nu imi pasa .

Sunt de-a dreptul ingrozita si in plus stau gresit fata de cum se sta pe motor de obicei .
Imi fac curaj si scot urmatoarele cuvinte , nu au legatura cu groaza pe care o simt dar nu pot sa nu o zic.
-Special ai facut-o sa ai o priveliste minunata asupra fundului meu, pervers infumurat ce esti.
Dupa cam 30 de secunde , incepe sa rada , si mareste viteza , o face in ciuda mea , sigur vede ca mai am putin si cedez de frica si el mareste viteza.
-Esti un nenorocit stiai?
-Stiu , mi sa mai spus , dar stii ce e interesant , imi place la nebunie . Acum tinete bine printesa o sa intram pe drum putin accidentat , nu o sa fie prea placut .
-O sa ti-o platesc eu , mafiot infumurat si arogant ce esti.
-Esti prea pura ingeras ai nevoie de o imbunatatire , o sa iti transform aripile alea albe intr-un negru atat de stralucitor , de o sa fie insasi culoarea puritati invidioasa pe ele.
-Si cum intentionezi sa faci asta ?
-Priveste aici printesa , intoarce capul si deschide ochii , o sa fii uimita .

Si asta incerc sa fac , si ceea ce vad ma uimeste , este un loc superb la marginea unei paduri , si se vede si o cascada , ma intorc spre el si il privesc nedumerita .
-De ce m-ai adus aici?
-Haide , sa mergem , avem ceva de urcat.
-Unde ca e doar padure.
-Asta vezi tu , iubire. Uita-te mai in detaliu , dupa acele tufisuri .
-Ohh,
-Vezi , nu trebuie sa judeci dupa aspect sau ocupatie , s-ar putea sa ai o surpriza.
-Am venit aici sa imi dai tu o lectie , despre oameni?
-Nuu ,nici vorba , nu's asa plictisitor. Haide .

Si am mers , am urcat ,ce parea a deal , sau munte , chiar nu stiu mai era si intuneric si ma impiedicam la fiecare pas .
-Uitat-te pe unde mergi impiedicat-o . Nu vreau o mireasa cu gatul rupt.
-Vai ce dragut ,daca as si vedea pe unde merg ar fi frumos . Mai e mult ca imi cedeaza tot corpul.
-Doar din atat obosesti . Trebuie sa mai lucram la rezistenta iubito.
-Da bine.
-Nu te mai vaita atat ca am ajuns .
-O doamne in sfarsit .
Imi ridic capul obosita si privelistea din fata mea imi taie suflarea, e superba , suntem in varful unui munte , si din el izvoraste apa si formeaza o cascada superba , jos e un lac unde se varsa cascada . E cel mai magnific loc vazut vreodata. Ma las in jos pana cand fundul meu atinge pamantul .
-Ce zici printesa , iti place surpriza mea?
-Este minunata.
-Stiu , e locul meu secret , nu am mai adus pe nimeni aici.
-Si pe mine de ce m-ai adus.
-Tu nu esti nimeni .
-Chiar nu te inteleg , jur ca incerc dar de fiecare data cand ,cred ca am inteles cum esti , faci ceva de genul asta si imi ametesti creeri.
-Poate nu ar mai trebuii sa mai gandesti atat, lasa lucrurile sa se intample. Nu incerca sa ma intelegi , nu o sa reusesti , nici macar eu nu o fac.

Mai stam asa cateva minute si ascult sunetul facut de apa e atat de linistitor , cand incepe sa vorbeasca iar.
-Gata cu asta , nu am venit pana aici sa ne uitam la ea.
Imi ridic ochii in ai sai , si chiar nu vreau sa stiu la ce sa gandit , sigur e ceva periculos . Imi fac curaj si il intreb totusi.
-Dar pentru ce am venit ?
-Printesa , asta o sa fie inceputul adevaratei tale vieti .
-Ma sperii , ce ai de gand.
-Chiar sunt curios , nu ti-ai dat seama sau nu vrei sa accepti la ce te-ai gandit .
-Oh nu , esti nebun nu fac asa ceva .
-De ce ingeras , nu o sa cazi aripile tale ,te vor ajuta.
-Hai mai scuteste-ma cu metaforele tale, asta e serios , cum crezi vreodata in viata , ca o sa fac asta.

Vine si ma cuprinde in brate pe la spate si imi sopteste la ureche .
-Ai incredere in mine iubire?
-Asta nu are legatura cu increderea , e o distanta uriasa pana jos cred ca sunt cel putin 20 de metri.
-Mai exact 50 .
-Woow,
-Haide , iti promit ca nu o sa patesti nimic .
-Doar daca ma uit in jos ma ia cu ameteala .
-Atunci nu te uita .
-Buna gluma , dar ai uitat un detaliu , nu stiu sa innot.
-Stiu eu e deajuns . Te tin in brate ingeras , nu iti mai face atatea griji.
-Nu stiu, imi e ingrozitor de frica.
-Nu gandii doar simte ,Ok .
-Ok ,
-Ai incredere in mine nu?
-Ironic dar am , nu stiu de unde dar stiu ca nu m-ai rani vreodata.
-Ma bucur,

Ma ridica in brate si se apropie de marginea stancii , imi bag capul in pieptul sau si astept sa ma scufund .
-Printesa , nu mai e nici un farmec , daca te crispezi toata . Tine ochii deschisi si simte aerul prin toti porii.
-Tie iti e usor , probabil ai facut asta de multe ori.
-Nu , e prima data. Deci acum e momentul in care iti poti oprii gandurile traieste momentul .
-Ma uimeste nebunia ta.

Si fara nici un fel de avertizare , chiar a sarit . La cat de frica imi era inainte atat de bine ma simt acum. Doamne nu ma asteptam sa fie atat de extaordinar . Vantul imi inunda tot corpul si ma simt libera cu adevarat libera . E o senzatie de nedescris . Matt , imi sopteste la ureche , ceea ce ma face sa tresar putin.
-Intinde mainile iubire ,
Si asta fac , ma prinde de mijloc si acum chiar am senzatia ca zbor , e un sentiment unic si nu vreau sa se termine , vreau ca timpul sa se opreasca pentru ca nu imi mai doresc sa se termine senzatia asta de libertate .
-Ti-am zis ingeras ca o sa te invat sa zbori .
-E minunat .
-Este , acum pregateste-te de intrarea in apa , nu te speria. Te tin ok.
-Acum viata mea e in mainile tale , ai grija de ea.


Cascada este la Media .❤❤🤩🤩
Si scuze ca lungesc asa pana la nunta dar voiam sa se apropie cat de cat . In capitolul urmator ca fii fericitul eveniment 😁😁😁 . Deci ce parere aveti de cei doi ?

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum