EveA trecut deja 6 luni de la noaptea magica pe care am avut-o cu Erik , si pot sa zic ca a fost minunat , nu m-am asteptat sa ma simt asa implinita , si bine inteles Erik e Erik , nu sa schimbat foarte mult doar nu mai e fustangiu , e doar al meu , in rest e pa fel si nici nu vreau sa se schimbe , il iubesc asa cum este el.
Relatia cu socri-parintii mei e foarte buna , deci ce sa zic viata mea sa schimbat , Moni si Dylan sau stabilit aici , si asta e o veste extraordinara . Aveam nevoie de ea langa mine . BineErik la fel de posesiv , as putea zice se mai mult daca se poate asa ceva. In prezent lucrez la el in firma si nu , nu sunt asistenta lui , am terminat cu asta ,mi-a ajuns experienta din Romania . Lucrez ca PR , m-am inscris si la ultimul an de facultate , deci cam multe schimbari . Am avut multe contraziceri pe tema asta ,eu stand inchisa in casa tot restul vietii , nu e o varianta , mai lucram la partea in care Erik nu ia la bataie orice barbat cu care vorbesc . Sper sa isi tempereze gelozia asta absurda , ca e obositor , si nu e ok . Dar o sa rezolvam si asta cum am rezolvat toate problemele din viata noastra .
Deci acum chiar trebuie sa ma ridic din pat , Erik e cel matinal de obicei in familie , bine trebuie dar mai stau 5 minute .
Ma trezeste din starea mea de relaxare o usa trantita.
-Evelynnn
O doamne iar sa trezit cu fata cearsaf .
-Da Erik , o metoda mai frumoasa nu puteai sa gasesti ca sa ma trezesti .
-Mai tarziu , ce ai facut femeie , cu sosetele mele ? Intarzii si tu imi ascunzi lucrurile .
-Aaa asta era, le-am aranjat , daca nu ai mai fii asa imprastiat , ai fii stiut unde sunt .
Aaa ,am uitat nu iti zic , nu vreau sa iti spun , nu ai decat sa pleci descult . Daca nu urlai ca un apucat iti ziceam .
-Ma mananci cu zile femeie . Cine ma pus sa iti promit ca te iau de sotie . O sa imi faci viata un calvar .
-Acum iti pare rau , am inteles. Sunt in sertar unde se tin sosetele de obicei , poti sa pleci acum ca sa nu iti mai fac eu viata un calvar.
-Haide ingeras, nu vorbeam serios , te superi prea repede.
-Nu ai plecat Erik , parca te grabeai ?
-Pe bune Eve , ce esti asa suparacioasa,
-Adica tot eu sunt de vina ca esti tu nesimtit si imprastiat si urli de cand intrii pe usa .
-Bine suflet imi pare rau , bine . Ce vrei sa fac sa ma revansez ca sunt un idiot .
-Nimic , asa esti de obicei ,
-Oo scumpa mea viitoare sotie , te impac deseara , in stilul meu.
-Corect , viitoare sotie cred ca o sa raman asa multa vreme .
-Stii ca nu e asa , nu am avut inca timp sa organizam tot.
-Dar nu o sa ai nici pe viitor. Stii ce las-o asa te-ai trezit prost si mi-ai distrus si mie dispozitia , ma pregatesc am un curs important la facultate , si apoi vin la firma . Poti pleca ,daca vrei .
-Ma dai afara din camera mea acum .
-Nu tu ai zis ca te grabesti .
-Ba da dar , o sa plec , cand vreau eu nu cand ma dai tu afara ,
-Esti imposibil , poti sa faci ce vrei , ma duc sa fac dus pa .
-Nu ma pupi ,
-Nu , ca traiesti un calvar , dragul meu .
-Esti , un dracusor , de aia te iubesc .
-Pa Erik.Ma indrept spre baie si abia astept un dus relaxant , dau drumul la apa si ma incep sa ma dezbracc. Intru in valul de picaturi fierbinti care au rolul de a imi relaxa toti muschii , si relaxarea mea se duce naibi cand simt o mana care ma atinge .
-Ce cauti aici .
-Fac baie , tu ?
-Erik , zau cat ai de gand sa te porti ca un copil .
-Iubita mea , nu ma lasa sufletul sa plec si sa te las suparata.
-Serios ,
- Da foarte serios .
-Bine poti sa te bucuri de dus , eu ies.
-Nu asa de repede ingeras.
Si nu apuc sa procesez tot ce zice cand ma apuca de incheietura si ma lipeste de peretele dusului .
-Erik serios termina , sunt inca suparata, pe tine .
-Si eu tocmai , lucrez la asta iubire .
-Si tu crezi ca o partida de sex, o sa stearga faptul ca tu esti mai tot timpul magar .
-Asta speram .
-Nu si de data asta.
-Haide ingeras stii ca nu imi poti rezista.
-Nu te pune cu mine Erik , te avertizez.
-Ce ai putea sa imi faci din pozitia asta , nu esti prea in avantaj ingeras.
Da aici are dreptate , nu pot sa ies , nici macar nu pot sa imi misc picioarele , ca sa gandit ce am de gand , si mi le-a imobilizat sub el. Incerc sa ma misc sa scap dar nici o sansa.
-Te cunosc ingeras stiu ce iti poate capsorul . Cred ca te cunosc mai bine decat ma cunosc pe mine . Deci nu ai scapare . Acum esti te rog draguta si sa ma ierti . Mi-am cerut scuze , nu mai fii asa incapatanata.
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...