Capitolul 33

1.7K 74 35
                                    

Noaptea a trecut greu , cel putin la mine , gandurile nu mi-au dat pace, si somnul a pierit, nici nu stiu daca sa fiu sau nu suparata pe Matt ,dar sunt putin socata , recunosc. Sper sa imi revin curand , cand vad ca nu reusesc sa mai dorm sub nici o forma , ma ridic si ma indrept spre baie , un dus ar ajuta cat de cat la starea mea de acum.
Intru in baie si imi eliberez trupul de hainele de aseara, tot bulversata sunt , cum poate sa treaca de la o extrema la alta , nu putea sa se poarte mai frumos ,dar ce ma mir e acelasi , ca acum ceva timp chiar daca sa schimbat in bine putin asta nu inseamna ca poti sa ii dictezi tu cum sa isi traiasca viata , si asa cum ma gandesc acum si intorc problema pe toate partile am fost o idioata sa ii cer asa ceva , nici nu ma mir ca a reactionat asa.
Dupa ce termin dusul , ies si ma intorc in camera , cand intorc capul sa intru in il vad pe Matt pe pat , incerc sa fac abstractie de persoana sa si trec spre dulap , nu stiu ce mai vrea de data asta dar nu sunt interesata sa aflu. Caut ceva de schimb si intru din nou in baie sa ma imbrac , fara sa ii adresez vreun cuvant , nu ca ar merita de altfel. Ma imbrac in liniste imi usuc parul si il prind intr-un coc dezordonat. Ies din baie cu gandul sa ies si pe usa camerei fara sa ma uit la el. Ma indrept spre usa de la iesire si il aud .
-Iubire.
Nu il bag in seama , si imi continui drumul , apoi aud iar.
-Printesa , te rog opreste-te.
Vocea sa e tremuranda si chinuita se vede ca ii pare rau dar nu imi pasa ,nu am fost de acord niciodata cu violenta , si nici nu o sa o fac.
Ramam cu mana pe manerul usii si astept sa continue , nu o face si ma intorc usor spre el. Observ ca are niste cearcane mov sub ochi cert e ca nu sunt singura care nu a dormit deloc aseara. Imi pun fata de om indiferent si il privesc in ochi, si ii raspund.
-Ce e?
Se uita la mine si mai ca imi vine sa plang , dar nu o fac il privesc fara expresie si astept sa vad ce are de spus , acum ca il am in fata ma apuca si mai rau nervii si sper din tot sufletul sa nu rabufnesc .
-Te rog printesa , nu imi face asta , jur ca imi pare rau . Sunt un dobitoc care nu stie sa isi controleze nervii . Doar te rog sa nu ma mai privesti asa , ca ma frangi in fiecare nenorocita de secunda .
-Cat de egoist sa fii , iti ranesc sentimentele , imi pare rau ce sa zic , doar ca nu totul se invarte in jurul tau si a egoului tau urias .
-Esti rea.
Pufnesc la auzul cuvintelor sale , chiar ma amuza , tot el se poarta ca un capcaun si tot el are sentimentele ranite ce sa zic .
-Ai terminat pot sa plec ?
-Nu am terminat ,stiu ca sunt un egoist dar te iubesc credema imi pare extrem de rau pentru ce am facut , as face orice sa dau timpul inapoi , si pot sa renunt la orice pentru tine.
-Nu e nevoie , m-am lamurit , oricum nu era dreptul meu sa iti interzic asa ceva , deci poti sa consideri ca nu te-am rugat nimic.
-Zi-mi ce pot sa fac sa ma ierti .
-Nimic , dau sa plec si ma opreste iar.
-Te rog Eve , nu ma lasa asa , esti singura fiinta pe care o iubesc mai mult decat viata mea , pe tine si pe Aisha , asa ca nu imi mai vorbii asa rece ca ma distrugi .
-O , imi pare rau domnule , cu ce doriti sa va mai ajut, dar nu o sa imi mai spun opinile in fata dumneavoastra s-ar putea sa nu mai prind ziua de maine .
-Nu te prinde sarcasmul ,dar am prins ideea , am zis ca imi pare extrem de rau , ce as putea sa fac mai mult .
-Serios , si daca muream cui mai cereai scuze , esti penibil jur, si eu sunt si mai penibila ca am ajuns in situatia asta. Cum ai putut sa faci asa ceva , dar la ce ma asteptam , doar voi va ocupati de chestii de genul asta . Nu e corect ce faci si nici nu vreau sa iti mai ascult scuzele .
-Nu mureai , de ce dramatizezi.
-Ha , eu dramatizez , adica ti se pare perfect normal sa strangi oamenii de gat asai?.
-M-ai enervat , extrem de rau si am clacat , ce vrei , nu am intentionat sa ma port ca un idiot dar am facut-o ce pot sa mai fac acum.
-Mda , ma scuzi ca tot eu am fost de vina , nu o sa iti mai dau motive sa te enervezi , poate data viitoare nu mai am atata noroc.
-Evelyn, te rog ......
-Scuteste-ma Matt, ies si trantesc usa , ce isi inchipuie ca daca isi cere scuze scapa imediat de vinovatia care il apasa .
Cobor scarile si ma indrept spre bucatarie , cand dau sa intru ii vad pe Aisha si Lucy , mancand cereale si razand de glumele facute de el. Sunt asa draguti impreuna de parca nu imi vine sa mai intru . Dar observ ca Lucy isi indreapta privirea spre mine si ma indeamna sa intru. Pasesc timid inautru si chiar ma simt ca si cum as fi intrat in familia lor cu forta , ceea ce asa a cam fost . Dar ma simt putin pe dinafara , sau poate e doar oboseala . Nu apuc sa mai fac doi pasi ca micul ingeras imi sare in brate.
-Mami , credeam ca esti suparata pe mine .
Sunt socata putin si chiar nu ma asteptam la asta , dar imi revin repede sa nu supar ingerasul.
-Cum poti spune asta ingeras , nu m-am simtit bine si de aceea nu am mai iesit din camera.
-Stiu, mi-a zis Lucy , te-a suparat tati asa-i?
-Nu iubita mea , doar ca a ascuns de mine anumite lucruri si am fost putin trista , dar sunt bine.
-Asa e el , se supara repede dar isi da seama si vine si isi cere scuze . Si pe mine m-a suparat , mi-a rupt printesa dar a fost si mi-a cumparat una de doua ori mai mare ,si mi-a scris chiar si felicitare. Eu tot il iubesc , tu?
-Si eu scumpo.
Prinsa in discutia cu ingerasul din bratele mele , nu am realizat cand Lucy ma fixa cu privirea si tocmai la urmele de pe gatul meu se uita . Ii transmit prin privire sa nu zica ceva si cred ca si el isi da seama de asta.
O las pe Aisha jos si ma indrept spre chiuveta sa iau un pahar de apa.
-Aisha , e soare poti sa te duci afara sa te joci daca vrei , ca ma gandesc ca te-ai saturat de vreme urata.
-Ohh, da , ma duc sa imi iau papuceii, pot sa il chem si pe Robert ?
-Sigur , dar aveti grija da ?
-Da unchiule , te iubesc sa stii,
-Si eu printesa , fugi

Lucy se uita la mine si eu la el , si inainte sa intrebe el ceva o fac eu.
-Cine e Robert?
-Un viitor iubit , probabil sunt vecini si lui ii place sa isi petreaca timpul cu Aisha , cred ca e cu un an mai mare ca ea.
-Ok,
-Dar tu ce mama naibi ai patit la gat ? Nu imi spune ,Matt.
-Fratelui tau ii place sa isi exercite puterea pe altii cand nu e de acord cu ceva.

Nici nu mai apuca sa raspunda , ca se aude usa , si intra fix persoana care nu vreau sa o vad astazi . Se indreapta spre noi si eu ma intorc , vrand sa plec.
-Mai vorbim Lucy te las. Pa
Si fac cale intoarsa si il ocolesc fara ca macar sa il privesc. Cand sunt cu mana pe manerul usii, il aud.
-Eve, te rog .
Deschid usa si ies, mai aud din spatele usii doar , pe Matt injurand si Lucy ii zice ceva.
-Mama masii.
-Frate , esti oficial cel mai mare dobitoc.
-Stiu.

Ma indepartez suficient de bucatarie si nu mai aud si restul conversatiei , dar nici nu sunt curioasa , urc scarile si ma indrept spre camera mea, sunt asa lipsita de viata, si chiar imi pare rau ca sunt asa rea cu el dar o merita si inca mai mult de atat .
Dupa cateva ore bune , foamea pune stapanire pe mine si trebuie sa cobor jos .
Sper doar sa nu ma intalnesc cu nimeni nu am chef de conversatii.
Ajunsa in bucatarie , sunt fericita nu e nimeni , scot mancarea din frigider si pun la incalzit. Cand ma pun la masa , se deschide usa , tresar putin si imi fixez ochii acolo . Lucy intra si se uita la mine.
-Stai linistita , sunt doar eu , Matt a iesit cu niste treaba .
-Ok.
-As putea sa fac ceva sa te inveselesc , macar putin .
-Nu e nevoie Lucy , apropo unde e Aisha , observ cat de bine se descurca Matt , ca mai mult tu ai grija de ea.
-Mda , are si el doar ca acum nu e in dispozitia necesara , sa stea pe langa oricine.
-Mda, tot el e suparat .
-Uite nu zic sa il ierti ca stiu ca nu merita dar , chiar ii pare rau , si pare putin disperat deci ai face o favoare omenirii , daca nu l-ai mai chinui mult , ca asa urla la cine ii iese in cale , si stii eu ii ies de obicei.
-Adica, vrei sa spui ca sa il iert ca se razbuna pe tine ?
-Exact , ce cumnata desteapta am.
-Dar ce smecher esti ,
-Stiu , dar eu nu ti-am gresit cu nimic si totusi sunt pedepsit, nu e corect sa stii.
-O sa ma gandesc , nu promit nimic.
-Stiam eu ca o sa iti para rau de un suflet chinuit .
-Tu esti acela, asai?
-Exact. Te las ma duc sa vad pe unde umbla Aisha .
-Ok .
Termin de mancat si merg in camera nu vreau sa dau ochii cu nineni si chiar sunt obosita ca nu am dormit mai de loc si am nevoie de ceva somn .

Ma trezesc cand aud zgomote ciudate si , observ ca sa intunecat afara , ma dau jos din pat si observ un plic langa usa , ma aplec si il iau si pe el scrie caligrafic , pentru ingerasul meu.

Desfac plicul si in interior e o scrisoare , o despaturesc si incep sa o citesc .

" Printesa , nici nu iti imaginezi cat de rau ma simt , iti jur ca daca as putea sa dau timpul inapoi as face-o, ma simt ca ultimul om. Stiu sunt egoist si absolut tot ce vrei tu, pedepseste-ma cum vrei tu dar vorbeste cu mine , ai aparut in viata mea ca o eliberare, nu pot sa te pierd acum , esti singura care ma poate scoate din intunericul in care zac . Ti-am scris ceva , nu stiu daca e buna dar dat fiind faptul ca nu am facut asta niciodata , sper sa fii iesit bine. Pot devenii orice vrei doar ajuta-ma , nu ma parasii si tu.

As fii putut sa fiu un pom , sub care te-ai fii culcat cand nu te cunosteam , si mi-as fii leganat un ram , lin, ca din intamplare si ochi- ti sarutam.

As fii putut sa fiu o alba coala alba asupra careia te aplecai tacuta si ti-as fi sarutat dulceata maini goale , lipita de fata-mi palida si muta.

As fii putut sa fiu un zid in umbra carui cu tine-n altul ar fii fost , si eu ...
si mi -ar fi fost atat , atat de greu ca ai fii vazut cu groaza cum ma narui.

Dar eu sunt un simplu om , a carui viata , nu mai e la fel. Stiu cum sunt , doar te rog , ai putina rabdare si o sa vezi ca viata noastra o sa fie cea mai fericita. O sa am grija de asta .

Daca crezi ca merit efortul , vin-o te rog maine seara in spatele casei , daca nu o sa te las in pace . Si o sa facem asa cum iti doresti .

MATT"

Asta chiar a fost dragut , mi-a scris o poezie doamne e asa adorabil si chiar daca inca sunt suparata pe el , tot e un gest foarte frumos. Doamne cat il iubesc pe nataraul asta .



Asta chiar este ultimul capitol , ca sa vedeti ca nu v-am lasat in pom. O sa urmeze epilogul sper sa va placa.

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum