Capitolul 24

1.3K 70 62
                                    

Matt.

Sunt al naibi de nervos in momentul acesta, si da vrajitoarea are dreptate, sunt gelos ,adica ea chiar a sarit pe el ,cum as putea sa fiu ,sa sar in sus de fericire .Nu stiu ce vraja a aruncat pe mine , dar nu ma mai recunosc. Pe langa faptul ca e superba, ma contrazice din orice , si tupeul are limite dar nu la ea . Imi amintesc cand am vazut-o prima data in biroul idiotului aluia ,stiam ca nu o merita, dar totusi era a lui si idiotul ce a facut . Inca nu imi vine sa cred ca faptura asta e sotia mea. Nu sunt genul sa se inmoaie, de la o tipa , dar diferenta e ca ea nu e o tipa , doamne e un inger cu coarne , dar tot inger ,cred ca dumnezeu a trimis-o sa imi manance zilele, si mai grav e ca imi place .
Cred ca totusi am facut ceva bun in viata de mi-a scos-o in cale. Si uite asa Matt baiete , te-ai indragostit ca ultimul prost, zau ca nu te credeam in stare . Cred ca , constiinta mea nu tine cu mine . Totusi din cauza ingerasului de langa mine am uitat de celalalt ingeras.

Ies din salon sa imi sun micul inger chiar imi e extrem de dor de ea.
Apelul suna de doua ori si o voce voioasa imi rasuna in urechi.
-Tatiiiii, ce faci m-ai uitat , nici nu mai vreau sa imi impart inghetata cu tine . Sunt suparata, dupa ce a venit iubita ta , m-ai uitat de tot.
-Sa nu mai zici niciodata asta , tu stii ca esti iubirea vietii mele asai?
-Stiu, zii cum e ? E frumoasa , adica ce vorbesc eu, sigur e frumoasa si tu esti , e draguta , stai stiu , sigur e .
-Aisha , mai vrei sa iti raspund sau te descurci minunat si singura .
-Mda , nu ai haz
-Stiu am mai auzit asta o data in seara asta.
-O doamne o plac deja.
-Ce faci .
-Bine tu.
-Aisha .
-Stau tati , ce pot face sunt doar un copil.
-Cand te intorci , e asa liniste si trista casa?
-In cateva zile , deja m-am plictisit.
-Bine , ma bucur ca esti ok , vorbim cand ajungi , si nu mai face prostii , numai saptamana asta m-au sunat cei din tabara de vreo 4-5 ori . Stai locului, ca nu stiu ce sa le mai zic. O sa zica ca nu stiu sa iti dau educatie , si sunt un tata rau.
-Tu esti cel mai bun tata din univers, iti promit nu mai fac nimic , zilele asta. Asta im caz ca nu ma mai enerveaza careva.
-Aisha .
-Bine , bine sunt cuminte promit .
-Ok . Vorbim maine sa te pui la somn .
-Bine tati.

Termin apelul si ma intorc inapoi in casa, cum m-am ales cu doi ingerasi cu coarne , doamne cred ca faci misto de mine .

O caut pe Eve de ceva vreme si nu dau de ea , unde dumnezeu o fii plecat, nu cred ca iar a fugit , adica ce rost ar avea acum nu?
Nu ar face asta , imi arunc gandurile negre intr-un colt si il caut pe Luci poate stie el ceva.
Il gasesc ,aproape inghitand o blonda , pe asta de unde o mai agata ,o trag pe tipa de pe el , parea ca i se face rau cat de curand . Ma uit urat la ea ,si zic.
-Dispari.
Tipa nici nu se mai uita in spate si o ia la fuga . Luci se uita la mine ciudat si m-ai ca m-ar strange de gat.
-Chiar trebuia sa o bagi in sperieti?
-Te poti regula mai tarziu unde e Eve?
-Ce sunt eu baby siter?
-Zii odata Lucien , ce dracu .
-Calmeaza-te frate , cred ca a iesi putin afara zicea ceva ca ii e cald.
-La dracu ?
-Ce-i , doar nu are 6 ani .
-Ma duc la ea , e singura cu o casa plina ochi de oameni periculosi .
-Esti prea stresat , nu va pati nimic.
-Nu am timp de prostiile tale , ma duc sa o caut.
-Te-a prins rau frate , ai grija .
-Esti un dobitoc .

Plec , si aproape o iau la fuga , da doamne sa nu fii patit nimic , cum a iesit singura , cand am zis clar sa nu iese fara mine , mai ales cand idiotul de Darko , e liber.
Nu ma uit in cine intru si doar usa de la iesire o vad. Sper sa nu par disperat , pentru ca asta si sunt . Doamne v-am zis eu ca e vrajitoare, dupa ce mi-a mancat toti nervii , ma facut aproape un obsedat .

Minunat . Ies in viteza si o vad cum sta pe banca . Ma indrept furios spre ea si nu stau sa ii mai cer explicatii , si incep sa imi vars frustrarea , bine stiu ca nu fac bine dar la dracu , am fost chiar speriat .
-Evelyn , ce dracu cauti afara , singura.
Tresare si se intoarce spre mine , da sigur nu se astepta sa urlu ca un disperat la ea, numai ca nu stie ca am si motiv sa fiu mai precaut ca de obicei. .
-Nu stiam ca sunt sechestrata in casa , dupa cum vezi , nu am fugit , doar stau in liniste putin.
-Bine , acum hai .
-Ce ai ?
-Iti zic cand ajungem in casa hai mai repede.
-Si ne-am intors la mitocan ,
-Abtine-te si misca-te mai repede .
Nu apuc sa fac doi pasi si se aude un foc de arma .
-La dracu , puteam sa jur , Eve se uita speriata la mine si eu scot arma de la spate si i-o arunc in brate.
-Tine-l , asta se intampla cand nu asculti . Daca se intampla ceva nu ezita sa tragi , ai priceput .
-D..da .
-Ascunde-te aici si asteapta-ma vin acum .
-Matt , ai grija ,si vin-o repede , ca imi e frica .
-Imediat printesa , nu o sa se intample nimic . Da. Stai aici .

Plec de langa ea si chiar nu imi place situatia , idotul ala de Darko se pune cu cine nu trebuie , si de data asta chiar o sa ii gauresc capul ala bun de nimic. Ma indrept in spatele casei si ce sa vezi e chiar idiotul.
-Darko ce dracu cauti la mine acasa , te-ai saturat de viata .
-Oo Mattias , ce surpriza imi cer scuze ca stric petrecerea dar am niste conturi de reglat .
-Si ce ai de gand, stii ca nu ai scapare, cat de prost sa fii, ai venit la o petrecere plina cu mafioti , esti sinucigas.
-Nu sunt momeala.
-Ce esti?
-O nuuu.
-Ba da , daca alergi acum s-ar putea sa iti mai vezi minunata sotie pentru ultima data . Tragic ai fost casatorit cam o zi. E un record.
Nu mai stau sa ascult idotul si o iau la fuga , Eve sigur nu o sa foloseasca nenorocitul ala de pistol.
Cand ajung la o distanta mai aproape de ea , ce vad imi inmoaie picioarele, vederea mi se incetoseaza si nu mai reactinez . Doar tip la ea si apoi aud o impuscatura .
-Nuuuuu, Eve iubito.

Pam Pam 😁😁

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum