Merhaba dostlarım? Nasılsınız? Bu soruyu her hafta size sormak ve aramızdaki samimiyeti iyice artırmak isterdim ama malesef çok geç bölüm yüklüyorum.
Merak etmeyin bunun farkındayım ve bahaneler üretmeye çalışmıyorum. Fakat son 6-7 ay benim için gerçekten çok zor geçiyor. Her neyse.
Aslında bunu finalden sonra yapacaktım ama son bölümü yayınlamadan önce gerçekten çok fazla mesaj geldi. O yüzden bunu finalden önce yapalım dedim.
Bu bölümü sizinle tartışma ortamı yaratmak için açtım. Bir çoğunuz eminim okumazsınız ama hem bir kaç soru sormak istiyorum, hem de sizin sorularınızı dinleyip elimden geldiğince cevap vermek istiyorum.
İsterseniz Yunan Mitolojisi ile ilgili, isterseniz hikayeyle ilgili, bilmedikleriniz, merak ettikleriniz, isteklerinizi buraya yazın, ben cevap veririm, ya da bilen diğer arkadaşlar. Bu başlık altında sohbet edelim yani.
Ben bir kaç sorumu sizlere sorayim o zaman. Siz de düşüncelerinizi bu bölüme yorum olarak bırakın. Öpüyorum sizleri ❤❤
1) Hikayenin gidişatından memnun musunuz? Sizi rahatsız eden şeyler neler?
2) Hikayenin bütününde olan fakat sizin anlam veremediğiniz olaylar oldu mu?
3) Size göre asıl suçlu olan kim? (Marriage Story Vibes)
4) Hades hakkında ne düşünüyorsunuz?
5) Persephone hakkında ne düşünüyorsunuz?
6) Diğer tanrılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
7) Hikayede beni benden aldı dediğiniz bir replik, olay geçti mi?
8) Son olarak keşke hikayede bunu da okusaydık dediğiniz bir şey var mı?
Hepinizi seviyorum bebeklerim. Finalden sonra yeni bir bölüm daha açıp hem hikaye sürecindeki hislerimi paylaşmak, hem de bir kaç şeyden daha bahsetmek istiyorum. O bölümün altında bile sohbet edebiliriz.
Öpüldünüz!
-Emine
Ay sonradan aklıma geldi, hikayeyi neden sevdiğinizi de yazın ya, okuması çok güzel olur valla fkdkdkd ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Meyve: Nar.
FantasyO bana yasaktı, ama ben ona değildim. O beni kaybetmeyi göze alamazdı ama ben alırdım. Ben karanlıktan korkardım ama onun karanlığında korkmuyordum. Belki onu bana saplantılı hale getiren aptal bir oktu. Ama benim onun kaba, sert, korumacı, kırıcı...