/Haluun kiittää kaikista voteista (en tiiä osaanko kirjotta tota sanaa) ja niitä tyypejä, jotka on lisänny tän kirjan reading listoille❣ Se merkitsee mulle tosi paljon, joten kiitos ihan sikana😘
Ps: Hyvää vappua kaikille🥳/Milla
‐Pliis auttakaa! huudan puhelimesta.
‐Rauhoittukaa ja kertokaa nimi, osoite ja mihin on avun tarve, nainen käskee.
‐Mun nimi on Milla Niemelä, osoite Kuoppokuja A 14 ja mun parhaalla ystävällä on yliannostus! parkaisen viimeisen sanan kohdalla.
‐Ei hätää. Käännä ystäväsi kyljelle äläkä laita häntä oksentamaan. Niin ei saa tehdä. Apua on tulossa pian, nainen vastaa rauhallisesti.
Tämä on hirveää. Kuinka saatoin antaa näin käydä!
45 min aiemmin
Kun olen saanut rinta kivun loppuun, niin pionkaisen pystyyn. Minun pitää ajatella. Päätän paniikissa soittaa Iirikselle. Puhelin menee vastaajaan. Ei, ei ei!
Päätän lähteä Iiriksen kotia kohti. En tiedä onko Iiris siellä, mutta aina voi yrittää.
Juoksen niin kovaa kuin jaloistani pääsen ja vaikka tiedän Iiriksen talon sijaitsevan noin 200m päässä, niin en voi nyt luovuttaa. Minun on pakko taistella parhaan ystäväni hengestä.
__
Kun pääsin perille näan varmaan maailman hirveimmän näyn.
‐Voi luoja! henkäisin kauhistuneena.
‐Voi luoja Iiris! huusin ja juoksin hänen luo.
Iiris makasi maassa ja hänen suustaan tuli jotain ällöttävää litkua. Itkin enemmän. Tajusin hänellä olevan yliannostus.
Otin puhelimeni taskustani ja soitin 112.
‐Hätäkeskus, sieltä vastataan heti.
‐Pliis auttakaa! huudan puhelimesta.
‐Rauhoittukaa ja kertokaa nimi, osoite ja mihin on avun tarve, nainen käskee.
‐Mun nimi on Milla Niemelä, osoite Kuoppokuja A 14 ja mun parhaalla ystävällä on yliannostus! parkaisen viimeisen sanan kohdalla.
‐Ei hätää. Käännä ystäväsi kyljelle äläkä laita häntä oksentamaan. Niin ei saa tehdä. Apua on tulossa pian, nainen vastaa rauhallisesti.
Tämä on hirveää. Kuinka saatoin antaa näin käydä!
Käännän Iiriksen kyljelle ja vain itken.
Minä olen niin murtunut. Murtuneempi kuin ikinä. En olisi saanut hylätä häntä. Tämä on minun syytäni.Hetken kuluttua näen ambulanssin tulevan pihaan. Sieltä tulee kaksi henkilöä, jotka laittavat Iiriksen paareihin.
‐Pliis antakaa mun tulla mukaan tai jotain, anelen itkuisena.
‐Olen pahoillani me emme voi, nainen aloittaa, mutta keskeytä hänet.
‐Pyydän!
Nainen mietti hetken ennen kuin vastasi:
‐Hyvä on. Hyppää kyytiin.
-Kiitos! sanoin kiitollisena.
Niinpä menin ambulanssin kyytiin.
Matkalla Koukkolan keskussairaalaan (oon maailman vähä älyisin ihminen niin en tiiä kutsultaanko sitä keskussairaalaksi vai joksikin muuksi (: Toivottavasti oon oikeessa hihi) laitoin viestiä äidille, sillä en pystynyt puhumaan. Olen liian järkyttynyt.
BINABASA MO ANG
Järki pois ja sydäntä peliin
Romance"‐Mitä!? kysyin hyvin häkeltyneeenä, sillä en voinut uskoa mitä hän juuri sanoi. -Nii että mä rakastan suo Milla, hän toisti. ‐Siis mitä? kysyin vielä kerran, sillä olin niin hämmentynyt. -Voi saameri sun kanssa mä rakastan suo! hän huusi turhautun...