~7 глава~

352 28 10
                                    

На сутринта
Г.Т. на Юнги

Събудих се пак от слънчевите лъчи. Направих си кафе и излезнах на терасата. Изведнъж някой почука. Отворих вратата и видях, че е Йешим. Беше сънена, почти заспиваше права.
Юнги:Добро утро, влез.-тя само кимна и седна на леглото. Беше със затворени очи.
Йешим:Добро утро! Знам, че е рано ама*прозява се* Ивайла харесва Джин. Може ли да *прозява се* поразпиташ Джин дали и той я харесва, моля.
Юнги: Значи дойде по това време, току-що станала, за да ми кажеш това?
Йешим: Живял ли си в една къща с Ивайла? Мисля че не. Не можеш да си представиш как ще ме изкара извън нерви. *прозява се* Сега ще почне да вика ,,Искам гаджеее!", ,,Йешим искам Джинджър!" Не казвай нищо за името. -стана ми смешно и започнах да се смея- Недей да се смееш. Аз нямам толкова нерви да я издържа.
Юнги:Ще говоря с него.
Йешим: Добре, да ми пишеш или ела в моята стая като разбереш. Аз отивам да се оправя. До после.-стана и излезна от стая.

Г.Т. на Йешим

Отидох в стаята си. Направих си сутрешните процедури. Започнах да се оправям, обаче не ми харесваше как ми седи косата. Станах и я измих на мивката. Сложих си кърпа на главата и започнах да тършувам из куфара за дрехи. Нищо не си избрах. Принципно не се оправям много време, нито пък се старая да изглеждам добре. Просто знам какво искам да облека и обличам, но в точно този момент просто не знаех. Звъннах на Криси.

Разговора

Йешим: Душа, ще дойдеш ли до моята стая?
Криси: За?
Йешим: Ела и ще разбереш.
Криси: Идвам.
Йешим: Ама по-бързо!

Край на разговора

След малко Криси влезна.
Криси: Какво има?
Йешим: Не знам какво да облека.
Криси: Абе момиче това ли беше?- каза смеейки се.
Йешим: Недей се смя. Принципно ти си тази, която не знае какво да облече.
Криси: Я да видим какво имаш тук.- след няколко преобличания бях готова. Решихме да облека това:

 Решихме да облека това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now