~14 глава~

291 28 9
                                    

Но вместо Криси ме чакаше Юнги.
Йешим:Ано, това момче не ли е Юнги?
Анелия:Брат, т'ва наистина е той-загледа се в него.
Йешим:Ано, ощипи ме. Трябва да съм сигурна, че не сънувам.-тя ме удари. Погледнах я лошо и се затичах към него. Нахвърлих се на врата му, а той на своя страна постави ръцете си на кръста ми.
Йешим:Много ми липсваше!
Юнги:Ти на мен също, обаче мисля че след малко ще ме убиеш.-отделихме се.
Йешим:Извинявай!-дойде Ана.-Нека ви запозная! Юнги, това е Анелия, моя съученичка. Ано, това е Юнги.-намигнах й и тя се сети за кой става въпрос.
Анелия:Приятно ми е да се запознаем!-каза Анелия и се здрависаха.
Йешим:Кога пристигнахте?
Юнги: Току-що.-и в този момент някой се извика.
???:Ооо, кой виждат очите. Най-добрите ми приятелки-Йешим и Анелия.
Анелия:Брат, тоя пак дойде.
Йешим:Не обръщай внимание. Още малко ще потърпя и ще избухна, т'ва ще е.
Юнги:Искаш ли да говоря с тях? Смисъл да не се заяждат.-попита ме загрижено.
Йешим:Няма нужда, ние се оправяме.
Анелия:Аз ще тръгвам, мацето чака вкъщи. Да те попитам, тоя проект кога ще го правим?
Йешим:Ела, ако искаш в неделя. Тъкмо аз ще принтирам текста.
Анелия:Добре, брат. Айде до неделя.-и в този момчето удари Анелия с топка.
Йешим:Край, до тук бях. -тръгнах към момчето.-Толкова си ми противен, знаеш ли? Може ли да си толкова... даже не мога да те опиша с дума. Отвратителен си.
???:Май Йешката се ядоса.
Анелия:Брат, не си струва.
Йешим:Ооо, не струва си. Събирай си партакешите и да те няма!
???:Ако не си тръгна?
Йешим:Няма да има сърдити за последствията.
???:Тогава няма да си тръгна, сладурано.-хванах го за яката и го ударих с глава по носа. Той падна на земята.
Йешим:Сега забавно ли ти е?
???:Йешим, Леонардо в стаята ми!-сега загазих. Директорката ме видя. Качих се в стаята й. Юнги каза, че ще ме изчака отвън.
Директорката:Защо беше цялата сцена отвън?-жената скръсти ръцете пред гърдите си. Аз й обясних и казах, че това не е първият път, в който ни тормози.-Може ли да викнеш майка си? Искам да си поприказваме с нея.
Йешим:Не живея с родителите си, но мога да се обадя на настойника ми.-жената ми посочи вратата, в знак да се обадя. Аз излязох и звъннах на Криси.

Разговора
Йешим:Криси, трябва да дойдеш в училище. Стана малък скандал и директорката те вика.
Криси:Сериозно ли е?
Йешим:Не съм сигурна.
Криси: До 10 минути идвам!

Край на разговора

Аз затворих и влезнах в кабинета.
Йешим:След малко идва настойникът ми.-жената кимна.

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang