~16 глава~

256 28 9
                                    

Събудих се от някакъв шум. Явно съм стреснала Юнги и той се събуди.
Йешим:Чу ли го това?-казах стресната.
Юнги:Не. Ти какво чу?-попита сънен. Пак се чу онзи звук.-От това ли се стресна?-попита смеейки се.
Йешим:Да!-казах плахо. Той ме дръпна към себе си и ме целуна.
Юнги:Някой вкъщи просто се забавлява.
Йешим:Забавлява ли се?-попитах учудено. Не разбрах за какво говори.
Юнги:Ти наистина ли не разбра?-аз кимнах-Някой в другите стаи просто прави някои по интимни неща.
Йешим:Оффф, това ли е било?! Аз се изплаших.-той ми се засмя, целуна ме и пак заспахме.

Г.Т. на Ивайла

Станах за да отида до тоалетната и докато ставах от леглото събудих Джин. Излязох и пак легнах до него. Той ме целуна и аз му отвърнах, задълбочи целувката като добави и език. От нежна целувка се превърна в груба. Отделихме се от недостиг на въздух. Той застана над мен и започна да оставя синьо-лилави отпечатъци по врата ми. Махна блузата ми и сутиена също. Аз, за да не остана по-назад махнах тениската му. Той започна да смуче гърдите ми, след малко му омръзна и слезна надолу. Махна панталоните ми заедно с бикините. Останах чисто гола.
Джин:Девствена си, нали?-аз му кимнах и той вкара един пръст. Започна да го движи леко и вкара втори. Аз стенех. Засили темпото и след малко изкара пръстите си. Махна пантолоните си и малкия Джин навлезе в мен. Аз започнах да се гърча от болка, а той бавно се тласкаше в мен. След малко започна да ми харесва и той засили темпото.
Ивайла:Джин... ще свърша.-не можах да издържа и свърших. Той извади приятеля си и ми го подаде в устата. Аз го поех и започнах да си движа главата. След малко той свърши в устата ми. Аз глътнах течноста и легнах на леглото. Той ме предърпа към себе си, зави ни и заспахме.

(Хвана ме срам какво съм писала🤦🏽‍♀️. Да се направим, че това не е било написано. Не, Не, Не, тези истории не ми се отразяват добре)

На сутринта
Г.Т. на Йешим

Събудих се пак от скимтенето на Сарп. Станах и го разходих. След като се прибрах легнах на леглото си, но не можах да заспя. Започнах да се въртя и събудих Юнги.
Юнги:Червеи ли имаш в дупето, че се въртиш така?- попита ме сънено.
Йешим:Не мога да заспя.
Юнги:Щом не можеш да заспиш, какво ще кажеш да ми направиш закуска?
Йешим:Нещо друго да иска принцът?
Юнги:Няма да откажа да донесеш закуската в леглото и да ме нахраниш.
Йешим:Знаеш ли какво, ще заспя.
Юнги:Ако направим заедно закуската ще се съгласиш ли?
Йешим:Даа!-казах щастливо.
Юнги:Обаче първо искам да си те погушкам.-каза той, дръпна ме към себе си сложи си ръцете на задника ми. Опитах се да ги преместя по-нагоре, но опитът беше неуспешен.
Юнги:Сега пък какво правиш? Не мога ли да пипна нещо мое?
Йешим:Моля?! Нещо твое ли?!
Юнги:Така е, греша. Ти цялата си моя.-тъкмо щях да му отговоря и той ме целуна.-Нито думичка повече.-И аз се сгуши в него.
Йешим:Няма ли да ставаме,гладна съм!
Юнги:Ставаме!- каза той и аз се затърчах към кухнята. След малко слезе и аз вече бях изкарала продуктите за гофрети.
Йешим:Искаш ли да си направим гофрети?-той кимна и започнахме. След около 30 минути бяхме готови. Седнах на плота, намазах една гофрета с шоколад и започнах да ям.
Йешим:Отвори си устата.-казах аз, насочвайки гофретата към устата му. Той я взе, остави я на чиния и ме целуна.
Юнги:Ммм, много хубави са станали!-рече той и аз се зачервих. Пак взех гофретата и започнах да го храня. Изведнъж някой отключи вратата. След малко Криси влезна в кухнята супер усмихната и си показа ръката.
Криси:ОМЪЖВАМ СЕ!!!- каза тя и аз изписках. Слезна от плота и я прегърнах.
Йешим:Как ма? Кога? Олеее, скоро ще ставам леля!!!-Джънгкук влезна в стаята и Юнги му честити.
Криси:Ама ти не знаеше ли?
Йешим:Откъде да знам, ма душа? Той нищо не ми каза.- рекох, посочвайки Кук. Започнах да гледам пръстена.
Юнги:Няма ли да ме нахраниш, любов?- каза с мили очи.
Йешим:Идвам, идвам!-станах, пак седнах на плота и започнах да го храня.-Кога ще кажеш на вашите?
Криси:Ооо, аз на нашите трябва да кажа. Чакай, ще звънна на татко.-тя звънна. Каза на баща си и той много се зарадва. Покани ги още тази вечер на вечеря, за да го опознае.
Йешим:Така, Джънгкук успех. Дано те харесат, че иначе...-недовърших
Криси:Недей го плаши. Ще се харесат. По-скоро на Юнги успех.
Юнги:Защо на мен?-каза с пълна уста.
Йешим:Защото нашите са малко особенни. Не харесват много момчета. Ама ще им се наложи да те харесат.-рекох като му ухапах носа.
Криси:Или по-скоро на майка ти са й антипатични азиатците.
Йешим:Шшт~-Юнги ме погледна стреснато, а аз му се усмихнах с под контекста, че всичко ще е добре.
Джънгкук:Любов, аз какво да облека?
Криси:Каквото решиш.- и този момент Диди и Тае слязоха. Криси показа пръстена си и Дияна откачи.
Йешим:Не дебелейте, има сватба.
Юнги:Вие ли бяхте играещите на играта снощи?- погледна перверзно към Тае и Д.
Техьонг:Ние снощи си спяхме. Да не сте вие?
Йешим:Ако бяхме ние, защо да ви питаме?
Дияна:Значи са били Ивайла и Джин.

След 2 часа

Анелия дойде в нас. Направихме много бързо проекта и си тръгна. Каза, че имала среща с някакво момче и че ще ми разкаже в училище. Аз я изпратих и тя си тръгна.

Skip time

Беше 18:45. Бях в стаята на Криси и й помагах да се оправи.
Криси:Дали ще се разбират?
Йешим:Разбира се, че ще се разбират. Пък и ако си щастлива с него, какъв е проблема?- и в този момент влезна Кук.
Джънгкук:Готова ли си?
Криси:Да!-взе си чантата и слезнахме долу. Ивайла и Джин чакаха.
Ивайла:Много се притеснявам.
Йешим:Абе не му мисли.
Дияна:Всичко ще е наред.-те са усмихнаха и тръгнаха към квартала.
Джимин:А ние какво ще правим?
Джун:Аз съм гладен, искате ли да си поръчаме пица?
Хосок:Аз съм съгласен.
Дияна:Колко пици да поръчвам?
Йешим:2 пици от големите, мисля че е окей.
Дияна:Добре тогава, поръчвам.-и звънна на пицария.
Техьонг:Искате ли да вечеряме навън. Тъкмо можем и на видео игри да играем.
Йешим:Аз отивам да взема прожектора.
Джун:Аз и Хосок да оправим навън.
Джимин:И аз идвам с вас.
Техьонг:Ние с Юнги хьонг ще оправим нещата в кухнята.-аз се качих и взех прожектора. Нагласихме всичко. Пицата дойде, седнахме навън и момчетата започнаха да играят видео игри. Аз хранех Джимин, Юнги и Намджун и себе си разбира се, а Дияна-Техьонг и Хосок. След като ги нахраних, Юнги се съсроточи в играта и не ми обръщаше внимание. Аз се шмугнах под ръцете му, седнах в скута му, така че да съм обърната към него и се заиграх с косата му. Докато си играех съм заспала.

Г.Т. на Криси

Всичко вървеше много добре. Джънгкук и Джин влезнаха в очите на баща ми. Сега само остана да му кажа, че ще се оженим.
Криси:Тате, Куки ми предложи и с твое разрешение ще се оженим.-казах плахо аз, но останах изненадана от отговора му.
Бащата:Знам, видях пръстена на ръката ти. Според мен е малко рано, но ако сте решили аз няма да ви се меся.-бях много щастлива. Оттук нататък вечерта мина много добре. Стана късно и се прибрахме.

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now