~25 глава~

212 27 6
                                    

Г.Т. на Йешим
Прибрахме се. Беше тихо като по чудо. Оставих си роклята в стаята ми и слезнах в хола, пуснах телевизора и започнах да сменям каналите. Спрях се на един и започнах да гледам филма, който даваха. Момчетата дойдоха седнаха. Юнги се настани от единия ми край, от другия седна Джун.
Джимин:Еее Йешим, как е любовният ти живот?-попита палаво, а въпроса му не се хареса на Юнги.
Йешим:Имам си гадже, което не ме разпитва къде и с кого съм била. Винаги ме изслушва и не ме критикува; радва ми се когато и да се прибера...-след чутото Юнги се опули. Намджун:Как се казва?-попита учудено.
Йешим:Сега ще ви запозная.-станах и потърсих Сарп. След като го намерих му направих знак да ме последва и отидохме при момчетата.-Ето го.-казах и те започнаха да ме гледат странно.
Хосок:Йешим, въображаеми приятели ли си имаш?-попита плахо.
Йешим:Нееее, кучето!-казах посочвайки Сарп.
Юнги:Ааа, олекна ми!-въздиша тихо, аз го погледнах въпросително. В този момент се отвори вратата. След минута влезна усмихнатата до уши Ивайла, държейки в ръката си една чанта. Зад нея бяха Дияна и Криси, а момчетата бяха видимо недоволни. Дияна и Ивайла започнаха да показват роклите си, а на мен ми беше безинтересно и просто кимнах и се усмихвах. След като показа каквото ще показват седнаха и започнахме да си говорим. След около 30 минути очите ми започнаха да парят. Реших, че просто ми спи.
Йешим:Аз си лягам.
Криси:Не ли е малко раничко?
Йешим:Да ама ми се спи. Лека нощ!-казах махайки с ръка. Качих се в стаята си, преоблякох се и легнах. Затворих си очите в опит да заспя. След около 10 минути започна да ми става студено. Станах от леглото си и се преоблякох отново, но този път по-дебело. Пак легнах и се опитах да заспя, но цялото ми тяло трепереше. Покрих се през глава, но все още ми беше студено. Свих се на топка, затворих очи и се опитах да заспя.

След 1 час
Г.Т. на Юнги
Станаха 1 час от както Йешим се качи в стаята си. На мен не ми се седеше при останалите и им казах, че си лягам. Минавах покрай стаята на Йешим и от любопитство влезнах. Намерих я покрита през главата. Махнах завивката и видях как трепереше.
Йешим:Ммм, студено ми. Покрий ме!-каза с тракащи зъби, пипнах я по челото, имаше температура.-Не ме пипай, студен си.-измънка.
Юнги:Имаш температура.
Йешим:Знам.-каза безсилно.
Юнги:Знаеш и не ми казваш!-казах ядосано. Отидох в кухнята и взех лекарства. Качих се в стаята й и дадох хапче. Тя го изпи и пак легна. Седнах на леглото й я покрих.
Йешим:Няма нужда да седиш тук. Ще се оправя.
Юнги:Аз искам да остана!
Йешим:Юнги, моля те! Не искам да те разболея.
Юнги:Йешим-
Йешим:Моля!-каза безпомощно. Не исках да я тормозя и отидох в стаята си. Сложих си пижамата и легнах, но не можах да заспя. Мислех си дали е добре, но пък и не исках да я притеснявам. Тревожех се за нея. Въртях се известно време и изведнъж някой почука на вратата и влезна.
Йешим:Казах, че няма нужда да стоиш при мен, но... може ли за тази вечер да спиш при мен? Много ми е студено.-каза едвам седяща на краката си. Аз станах и отидох до нея. Пипнах я по челото и все още гореше. Взех я като булка и тръгнахме към стаята й. Видяхме в коридора Джимин, Дияна и Техьонг, които хвърляха перверзни погледи, но на мен не ми беше до това. Влезнахме в стаята й и я оставих на леглото. Легнах до нея и тя се сгуши в мен. Цялата трепереше.
Юнги:Още студено ли ти е?
Йешим:Да.-каза тихо и се сгуши повече в мен.
Юнги:Опитай се да заспиш.
Йешим:Не мога.
Юнги:Тогава просто затвори очи. Може и да заспиш.-тя затвори очи. След малко усетих как се отпусна. Заспа. Аз я наблюдавах и галех косата й.

След 3 часа
Йешим беше легнала на гърдите ми и спеше. Бях затворил очи и просто се опитвах да заспя, но не можех. Вече от 3 часа тя гори. Мислейки си тя започна да говори.
Йешим:Ммм, пусни ме!...Пусни ме!-рече и се събуди.
Юнги:Йешим.
Йешим:Ммм.-измънка.
Юнги:Температурата ти не спада. Влезни и си вземи душ. Ще ти стане по-добре.
Йешим:Не, студено ми е.-каза тихо.
Юнги:Не се инати.
Йешим:Не искам.
Юнги:Йешим!
Йешим:Не искам.-отсече ме. Аз станах от леглото, взех я и я заведох в банята. Оставих я да седне и си махнах тениската.-Какво правиш?!-попита учудено.
Юнги:Събличам се, ти няма ли да се съблечеш?
Йешим:Няма! А и нямам намерение да се къпя с теб!
Юнги:Добре. Нагласям водата и излизам.
Йешим:Добре.-пуснах душа и излезнах. След 2 минути излезна и Йешим.
Юнги:Изкъпа ли се?
Йешим:Не!-след чутото станах от леглото, взех я като булка и я вкараха отново в банята. Цялата трепереше. Пуснах студената вода и застанах под душа, като все още я държах.-Много е студено!-каза трепереща.
Юнги:Като се инатиш така става.-след около 5 минути излезнах от помещението. Часът беше 5:57. Оставих я на леглото и започнах да я преобличам.
Йешим:Какво си мислиш, че правиш?-попита ме ядосано.
Юнги:Преобличам те.
Йешим:Мога и сама. А и ми е неудобно да се преобличам пред теб!
Юнги:Ще кажеш, че не съм те виждала гола.
Йешим:Може и да си, може и да не си. Това не играя роля.-каза със студения си поглед.
Юнги:С мокри дрехи ли ще спиш?
Йешим:Не! Ти ще излезеш и аз ще се преоблека.
Юнги:Ти едва седнала седиш, как мислиш, че ще се преоблечеш?!
Йешим:Просто излез.-нямах намерение да споря с нея. Излезнах от стаята и отидохме в моята. Преоблякох се набързо и се върнах при Йешим. Беше легнала и аз се настаних до нея. Придърпах я към себе си и я прегърнах. След това заспахме.

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora