~4 глава~

382 33 6
                                    

След 30 минути някой почука на вратата. Криси стана и я отвори.
Дияна: Вие млади госпожици, няма ли да идвате?
Ивайла: Кристинооо, аре ма. Искам вече да излезем с тях.
Криси: Добре бе, идваме. Йешим, довлечи си задника тука! - станах и тръгнахме към стаята. Почукахме на врата и Джун отвори.
Джун: Заповядайте!- влезнахме вътре и видяхме, че всички се бяха настанили върху леглото.
No name: Здравейте!
Момчетата: Здравейте!
Юнги: Та какво искате да правим?
Техьонг: Не можем да излезем навън, защото вали. Тоест ще сме в стаята.
Дияна: Вали ли?
Техьонг:Да!
Криси: Добре, тогава искате ли да се опознаем?
Всички:Може.
Седнахме на дивана и започнахме да си приказваме. През цялото време Джънгкук се заяждаше с Криси.
Криси: Е добре де, не ти ли омръзна да се заяждаш? Какъв ти е проблема?
Джънгкук: Проблема си ми ти!
Йешим: Ей, тука скандалите ги правя аз и то ако пожелая. Така че всякакви скандали са забранени!
Джимин: Искате ли да играем на шише?- всички седнахме на земята и Джимин завъртя шишето. Паднаха се Джънгкук и Техьонг.
Джънгкук: Истина или предизвикателство?
Техьонг: Предизвикателство.
Джънгкук: Искам да направиш на Дияна смучки по врата иначе събличай панталоните.
Дияна: Ама аз ако не искам?!
Джънгкук: Няма такива. Искаш, не искаш правят ти.
Техьонг стана, седна на леглото и повика с пръст Диди. Тя стана и момчето я постави на скута му. Започна да оставя лилаво-сини смучки.
Джимин: Гледай да не почнеш да я събличаш тук, нямам намерение да гледам порно.
Джун: Ей, не на моето легло порното. Отидете си във вашите стаи.
Всички се пукахме от смях. След 5 минути Техьонг беше готов с шедьовъра си.
Ивайла: Еее, казахме да и направиш смучки не да и изядеш врата.- стана им неудобно и Дияна стана от скута му, Тае и намигна. Продължихме да въртим и се паднахме аз и Хосок.
Хосок: Истина или предизвикателство?
Йешим: Истина.
Хосок: Защо си направи бели кичури?
Йешим: Не съм ги правила. Имам си ги от 3 годишна. Наследствено е.
Завъртях шишето и се паднахме аз и Джънгкук.
Йешим: Истина или предизвикателство?
Джънгкук:Предизвикателство.
Йешим: Седем минути в рая в моета стая, скъпи.
Джънгкук: С теб ли?
Йешим: Ти добре ли си? Разбира се, че не с мен. С Криси.
Джънгкук: Какво да свалям.
Йешим: Панталоните.
Джънгкук: Знаеш ли какво? Криси ставай.
Йешим: ОООО, значи си съгласен?
Джънгкук: Да! - Криси се зачерви.
Йешим: Аз ще ви заведа в стаята.- Всички станахме. Запътихме се към стаята ми, а Криси все се дърпаше. Ивайла и Дияна я дърпаха. Вкарахме ги в стаята и Джънгкук каза:
Джънгкук: Нали само 7 минути?
Йешим: Ооо не. До когато аз пожелая.
Криси: Ще ти го върна!
Йешим: И аз те обичам! - затворих врата, заключих я и отидохме в стаята на Джун.

Г.Т. на Криси
Криси: Та какво ще правим сега?
Джънгкук: Това което иска тя.
Криси: И какво иска тя?
Джънгкук: Искаш ли да ти покажа?
Криси: Да!-въобще не се замислих какво ми каза.
Джънгкук се доближи до мен и сля устните си с моите. Не очаквах това обаче му отвърнах. Той без да разваля целувката ме вдигна и аз си оплетох краката около кръста му. Остави ме на леглото и развали целувката.
Джънгкук: Сега ще станеш моя!
Криси: Нали ти бях проблем?
Джънгкук:Да, беше. И все още си.
Криси: Е тогава защо ме целуна?
Джънгкук: Защото проблема е прекалено сладък.
С Джънгкук пак се целунахме, обаче този път целувката беше груба. Махна блузата ми. Започна да оставя лилаво-сини отпечатъци. Слезна до гърдите ми, откопча сутиена ми и слезе надолу. Тогава аз го обърнах и му махнах тениската. Започнах да оставям смучки по врата му. Той пак ни обърна и пак беше отгоре. Продължи надолу по корема и стигна до панталоните ми. И тях ги махна. Останах само по бикини. Махна и своите панталони. Свали и последното нещо, което имах по себе си.
Джънгкук: Девствена ли си?- каза той. Аз само кимнах.- Тогава малко ще боли.- След малко вкара в мен малкия си приятел. Наистина ме болеше. Сълза потече по бузата ми.
Джънгкук: Да спра ли?
Криси: Не, само малко ме боли.
Джънгкук започна леко да се тласка. След минути тази болка се превърна в удоволствие. Джънгкук усети това и започна по-бързо. След малко и двамата свършихме. Той легна до мен и ме прегърна.
Джънгкук: Обичам те!- аз само се усмихнах, а той ни покри.

Междувременно при другите
Г.Т. на Юнги
Техьонг:Йешим, предизвиквам те седиш до края на играта в скута на Юнги или събличай блузата.- Йешим погледна под блузата си и каза:
Йешим: Юнги идвам!- Седна на скута ми. Продължихме да играем. След 10 минути Ивайла и Дияна си тръгнаха. Тае и Джин ги изпратиха и се прибраха по стаите си. Продължихме да играем, обаче стана късно.
Юнги: Предлагам се прибираме по стаите, защото става късно.
Джун: Йешим, ти къде ще спиш? В твоята стая са Криси и Джънгкук.
Йешим: Не знам.
Джун: Ако ис-
Юнги: Ела в моета стая за тази вечер. Спокойно няма нищо да се случи.
Йешим: Нямам друг избор, така че идвам.
Излезнахме от стаята на Джун и отидохме в моята. Влезнахме, дадох и една от моите тениски да облече.
Йешим: Поне няма ли да се обърнеш да се преоблека?
Юнги: Налага ли се?
Йешим:ЮНГИ!
Юнги:Добре де, обръщам се.- обърнах се, обаче ми беше любопитно и само обърнах главата си да я видя. Но нищо не видях. Беше си сложила тениската.
Юнги: Вече мога ли да се обърна?
Йешим: Да!
Юнги: Искам само да вметна, че ти отива моята тениска. Оттук нататък носи мои дрехи.-тя се зачерви и погледна към земята.
Йешим: Ще лягаме ли?
Юнги: Хайде.
Легнахме...

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now