Вървяхме към супермаркета и си говорехме. По-скоро те говореха. Криси и Джънгкук се бяха хванали за ръце и вървяха малко по-напред. Аз и Юнги бяхме по-назад. Вървях и се оглеждах. Бях нацупена.
Юнги: Йешим, има ли нещо?
Йешим: Нищо няма.
Юнги:Сигурна ли си?
Йешим:Да!
Юнги:Тогава, защо се цупиш?
Криси:Ядосана е. Винаги става така.
Йешим:Тя отговори вместо мен.- изведнъж ме дръпна към себе си и ме прегърна. Вървяхме останалата част на пътя така. След около 15 минути бяхме пред супермаркета. Юнги взе една количка и аз седнах в нея.
Юнги:Ей, голямо бебе.-започна да се смее.
Йешим:Изморих се, малко ме повози и ще сляза.-казах като го погледнах с мили очички.
Криси: И аз искам! И аз искам!- Джънгкук взе една количка и Криси седна. Започнаха да ни возят из магазина. Дърпахме някакви рандъм неща от рафтовете. Беше ни забавно. Не знам как, обаче не ни изгониха от магазина. Обаче се наложи с Криси да слезем, защото нямаше места за нещата, които взимахме. Стигнахме до касите и се сетих, че не сме взели нищо за пиене.
Йешим: Ами гориво?
Криси:Ооо, връщаме се! Не може без гориво!-върнахме се в сектора за алкохола.
Йешим:Значи, задължително искам водка. А, ако има ментичка така, ще е тип топ.
Юнги: Да вземем и уиски.
Джънгкук:Ами вино?
Криси: А не. Йешим няма добри спомени с виното. Дайте да вземем соджу. Имаме мерак да пробваме с момичетата.
Йешим:Ама и сокове.-взехме всичко и тръгнахме към касите. Сложихме всичко на касата и отидох да чакам отсреща. Не харесвам да седя на касите. След мен дойде Юнги.
Юнги:Сега защо си намусена?
Йешим:Не съм.
Юнги:Сигурна ли си?
Йешим:Абсолютно. Просто съм изморена.
Криси:Йешим!!- погледнахме към касите и видяхме, че пълнят нещата вътре в количките. Сложихме нещата, платихме и тръгнахме към хотела. Качихме се горе в стаята на Джун.
Джимин:Какво правихте толкова време?
Йешим: Вместо да мърмориш, ела и помогни. Капнаха ми ръцете.-Джун и Хосок взеха нещата. Разпределихме всичко и пуснахме филма.
След 2:30ч.
Плачех. Този филм ми съсипа нервите. Как може той да я остави, простак.
Йешим:Значи, кой избра тоя филм!
Джимин: Аз!-погледна гордо.
Йешим: Искам да ти кажа, че си развалих психиката.-всички започнаха да се смеят.-Как може онзи да остави това момиче. Тя много го обичаше.-погледнах тъжно.
Юнги:Ой, ой, ой.-започна да ме щипе по бузките. Харесваше ми, обаче изглеждаше странно.
Йешим:Колко е часът?
Дияна:5:30ч.
Йешим:Гладна съм. Хайде да слезем да ядем, моляяяя!
Ивайла:Момиче, ти до сега яде сумати чипс и пуканки!
Йешим: Ясно ми стана. Аз отивам да ям. Ще се видим след като се наям. Излезнах от стаята и слезнах в ресторанта.
YOU ARE READING
On The Way to Love//M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЧетат Ви се бози?! Тогава сте на правилното място! Тъй като това беше първата ми книга е пълна боза. Четенето е на Ваша отговорност. Момиче и групата й отиват в Токио за награди. Там срещат 7 момчетата и животът им се преобръща. А как ще завърши та...