~ 13 глава~

259 26 11
                                    

Г.Т. на Йешим

След 30мин тръгнахме и ние. За разлика от миналия път всички бяхме едно до друго. Аз бях до прозореца. Сложих си слушалките и гледах надолу. Толкова много светлинки. Зачудих се дали пак щяхме да се видим. Или по-скоро кога. Много липсваше. Търкулнаха се няколко сълзи по бузата. Избърсах ги и се обърнах към момичета. Ивайла беше прегърнала ръката на Дияна и спеше. Криси слушаше музика, изведнъж Д каза:
Дияна:С Техьонг го направихме.-учудих се. Падна ми като гръм от ясно небе. Махнах слушалките на Криси и Дидето повтори, това което каза.
Криси:Кога бе момиче?
Дияна:Нали събота като се прибрахме, аз и той играхме на игри и той спечели няколко пъти и аз се разсърдих и Техьонг започна да си играе с мен и така.
Йешим:Честита загуба на девствеността.-усмихнах се. Пак се обърнах към прозореца и съм заспала.

Skip time

Минахме през проверките и сега пътуваме. Искам вече да се прибера, да легна на леглото си и повече да не се събудя. Може би тогава няма да ми липсва.

След 3 часа

Бяхме пред вкъщи. Криси отключи вратата и Сарп побяга към нас. Баща ми явно го беше оставил сутринта. Взех да го прегръщам и целувам.
Йешим:Знаеш ли колко ми липсваше, а? Аз липсвах ли ти?-взех куфара си и се качих в стаята си заедно с кучето. Започнах да разопаковам и видях чужда тениска. Сетих се, че бях спала с нея като бях в стаята на Юнги. Пак се търкулнаха сълзи. Сарп дойде и започна да ги облизва. Качих се на леглото си и му направих знак да се качи. Легнах и го прегърнах така съм и заспала.

След 1 месец

Вече един месец стана от както се върнахме. Криси, Ивайла и Дияна всеки ден си говореха на видео чат с Кук, Тае и Джин. Наистина много си липсваха. Няколко вечери заварвах Криси докато плаче. Ние с Юнги повечето време си писахме. Понякога говорехме, обаче тъй като започна учебната година не можех да му пиша често.

Един ден...

Сутринта станах. Поразходих Сарп половин час и се прибрахме. Качих се в стаята си и се оправих. Облякох това:

И слязох долу да закуся

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И слязох долу да закуся. Момичетата бяха направили палачинки. Закусих набързо. Криси ме остави в двора на училището и аз влязох. Часовете минаваха толкова бавно. Писах на Юнги, обаче не ми отговори. Часът по География свърши. Толкова мразя география, а колко повече мразя преподавателката. Каза, че иска да направим проект по отбори. Разбира се, аз бях с Анелия. Много се разбираме с нея. Както и да е. Седях си на чина и разглеждах Instagram. По едно време ми излезна нотификация, че някой от момчетата е пуснал Vlive. Тъкмо щях да го пусна, но би звънеца. И през часа не можех да го гледам, защото имах математика. После щях да го изгледам. Часовете минаха. Аз и Ана(Анелия) излязохме на двора. Очакваше се, че Криси ме чака на двора. Но вместо Криси ме чакаше...

-----------------------------------------------------------
Знам, че тази глава е доста кратка, но обещавам, че ще компенсирам в 14 глава. Моля да изкажете мнението си в коментарите, защото във всяка глава има вложен труд, а пък съм нова в това. Благодаря, че продължавате да четете тази простотия, това значи много за мен. Това е като цяло, до вторник!

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now