~11 глава~

267 25 4
                                    

Г.Т. на Йешим

Йешим:Влез!-вратата се отвори. Беше Криси.
Криси: Взех ти превръзките. Междудругото решихме, че ще прекараме деня по двойки, защото е събота и утре ще заминаваме. Ако искаш забери Юнги и ела.
Йешим:С Юнги не ходим, няма какво да правим с вас.
Криси:Е тъкмо ще ти предложи, к'во?
Йешим:Вие излезте. Аз ще съм с момчетата. Ще измислим нещо.
Криси:Щом така искаш добре, обаче ако си промениш решението да знаеш, че 2ч. излизаме.
Йешим:Добре.-Криси тръгна. Реших, че ще си взема душ. Напълних ваната и се киснах там. Пак някой почука на вратата. Станах сложих си халата и отворих вратата.
Джун:Извинявай май дойдох в неподходящо време, обаче нали другите ще излизат по двойки. Та ако искаш ела в моята стая. Ще сме аз , Джимин, Юнги и Хосок.
Йешим:Имам по-добра идея. Елате след 15 минути в моята стая. Винаги се събираме в твоята. Нека да разнообразим.
Джун:Щом искаш, добре. Значи след 15 минути тук?
Йешим:Да.-Джун тръгна. Аз изпразниха ваната и се преоблякох. Сложих си това:

Оправих стаята и седнах да чакам

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Оправих стаята и седнах да чакам. След малко се почука на вратата.
Йешим:Влез!-с момчетата се поздравихме.
Джимин:Какво ще правим сега?
Хосок:Хайде да излезем навън. Времето е много хубаво.
Джун:Можем и снимки да си направим.
Йешим:Хайде тогава, тръгваме.-станахме и тръгнахме на някъде.

След 4 часа
Г.Т. на Юнги

Вървяхме вече 4 часа. Всички бяхме гладни и изморени. Седнахме в един ресторант. Поръчахме си за ядене. По едното време дойдоха 4 момичета. Поискаха да се снимат с Йешим. Обаче тя не ги разбра.
Джимин:Попитаха дали могат да се снимат с теб.-Йешим се усмихна и стана, за да се снимат. Едно от момичетата подаде телефона на Джимин. Той ги снима. Момичетата пак казаха нещо.
Джимин:Попитаха къде са останалите.
Йешим:Може ли да им кажеш, че са излезнали с приятели?-Джимин пак проговори на японски. Момичетата помахаха на Йешим и тя на тях и си тръгнаха.
Хосок:Готови ли сте?-всички кимнахме. Той поиска сметката. Платихме и тръгнахме към хотела. По пътя започна фотосесия. Признавам си, снимките станаха много добри. След около 3 часа се прибрахме. Изпратих Йешим до стаята й се прибрах.

Г.Т. на Дияна

Прибрахме се преди около час. Седнахме с Тае в моята стая и започнахме да играем на видео игри. Той победи няколко пъти и аз се разсърдих. Започна да ме прегръща и целува, а аз да му отвръщам. Той прекара ръката си по цялото ми тяло и аз настръхнах. Започна да ми прави смучки и да ме хапе по врата, той ме сложи в скута си и усетих издутината в панталона му, това ме възбуди още повече. Той започна да сваля тениската ми, аз не останах по-назад и свалих и неговата. Останах само по сутиен, той ме вдигна и ме хвърли на леглото надвеси, се над мен и махна сутиена ми. Започна да смуче гърдите ми, слизаше надолу, докато не стигна панталоните ми. Свали ги останах само по бикини, аз ни обърнах така че аз да съм отгоре свалих му панталоните и видях издутината в боксерките му и я облизах, той изстена и ни обърна, така че той да е отгоре, свали бикините ми и вкара два пръста в мен като започна да ги движи бързо като търкаше и клитора ми. Аз се гърчех от болка, докато болката не стана удоволствие. Той усети това изкара пръстите си от мен, даде ми да ги оближа и вкара члена си като започна да се тласка яростно. Аз стенех името му докато не свършихме и двамата.

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now