~27 глава~

232 24 13
                                    

След 2 седмици
Г.Т.на на Йешим

Събудих се от досадната ми аларма. Бях заспала на пода и до мен имаше шише-празно. Криси спеше на дивана, Миа и Ивайла бяха на пода с мен и Саша и Дияна бяха се излегнали на другия диван. Юна-приятелката на Джун също беше с нас. Бяхме доста пийнали снощи.

-----------------------------------------------------------
Ретроспекция

Бяхме решили, че ще направим моминско парти на Криси и ергенско парти на Джънгкук, следователно трябваше да ги размотая някъде. Забрах с мен Джун и повикахме двойката, с лъжата, че ще избираме цветя за украса и тук таме още нещо, после щяхме да влезем в мола уж да си харесвам някоя тениска, гривна и т.н. Та избрахме цветята и започнах да се тръшкам, че искам в мола. И за да не ме слушат се съгласиха. Влезнахме в магазините и наистина си купих нещо. По-скоро много неща. В това време момчетата оправяха нещата за партито на Джънгкук, а момичетата на Криси. Обикаляхме магазините и Криси не се оплакваше, за разлика от Куки. Той вървеше назад с Джун и беше видимо недоволен. По едно време Ивайла ми писа, че са готови. Казах на Криси, че вече можем да се приберем и Джънгкук много се зарадва. Качихме се в колата и след 15 минути бяхме пред къщата. Излезнахме от колата и в този момент, маскираните Юнги, Джимин и Джин хванаха Джънгкук и го вкараха в един черен бус и изчезнаха. С тях се качи и Джун. Криси започна да плаче, а аз влезнах в роля и започнах уж да звъня на полицията, докато вървяхме към вкъщи. Почуках на вратата и ни отвориха на вратата. Момичетата бяха се облякли в розово и се нахвърлиха на Криси. Тя не можа да разбере какво се случва, но след това видя надписа.
Криси:Затова ли ,,отвлякоха" Куки?-попита с насълзени очи. Ние само кимнах и тя се усмихна. Влезнахме вкъщи и започнахме да пием и ядем. След 3 чаши водка не помня какво се случи.

Край на ретроспекция
-----------------------------------------------------------

Изведнъж ми просветна, че днес е сватбата.
Йешим:СТАВАЙТЕ! СВАТБА! КРИСИ И ДЖЪНГКУК СЕ ЖЕНЯТ!-никой не ми обърна внимание. Почнах да се ядосвам-ДА ВИ ГО ТУРЯ ОТЗАДЕ! СТАВАЙТЕ! ИМАМЕ ДА СЕ ОПРАВЯМЕ ЗА СВАТБА! ДА НЯМА ДА ХОДИМ КАТО КЛОШАРКИ!-и в този момент всички станаха. Качихме се в стаите си. Влезнах в банята и взех един студен душ. След 15 минути под душа бях готова. Увих около мокрото си тяло една бяла кърпа и излезнах. Изведнъж телефона ми звънна. Беше агенцията, която щеше да се оправи с грима и прическите ни. Слезнах долу и отворих вратата. За мое нещастие фризьорът беше мъж. Огледа ме от главата до петите, а аз му хвърлих заплашителен поглед. Поканих ги да влязат и им казах да почакат малко. Качих се в стаята си и веднага сложих роклята, която си бях купила.

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now