~32 глава~

312 21 17
                                    

Г.Т на Криси

Настанихме гостите, чакахме само Йешим да дойде. Като цяло горе-долу знаех какво ще се случи. Имаше приятели и роднини на булката. Майката на Юнги и приятелката на брат му също бяха с нас. Сега просто чакахме тя да слезе.
Започнаха хората да пляскат. Обърнах се назад и видях да слиза по стълбите. Не ми харесваше това, което носеше, но се налагаше. Било е традиция.

Изглеждаше ми малко странна. Беше по-ниска, но може би така ми се струваше. Тя слезна и седна на мястото си без да маха булото, затова лицето й не се виждаше.

След 30 минути
Г.Т. на Йешим

Бях пред старата къща на момчетата. Силна музика се чуваше отвън и това ме плашеше. Отворих вратата и видях много народ. Всички бяха облечени с костюми. И най-интересното беше, че имаше и момичета, които бяха облечени провокативно. Навлязох в тълпата и видях Джимин. Говореше си с Техьонг на една маса. Приближих се до тях и потупах Джимин. Той се обърна и се стресна.
Джимин:Какво правиш тук?!-попита уплашено.-Ти нямаш ли моминско парти?!
Йешим:Да, имам и избягах, защото чух, че щяло да има ЩУРО парти.
Джимин:Така е, защото АЗ го огранизирах.
Йешим:Къде е Юнги?-попитах директно.
Техьонг:Горе на терасата е с Куки и Джин хьонг. Не желаели да присъединят към нас. Било по-приятно да пият уиски на спокойствие.-отговори ми, а на мен ми грейна усмивка на лицето. Вече бях спокойна, че няма да се случи нищо нередно.
Йешим:Аз тръгвам, чао!
Джимин:Остани с нас! Виж колко е забавно.-каза настоятелно.
Йешим:Не мога, вкъщи има моминско парти, което ме чака, така че съжалявам.
Техьонг:Щом така искаш, добре. Чао и да се забавляваш.-каза с квадратната си усмивка. Аз помахах за чао и излезнах.

Г.Т. на Юнги

С момчетата бяхме седнали на терасата, пиейки уиски, и си говорехме. Хосок и Джун постоянно ни звъняха и пишеха да влезнем долу при тях, но аз и Кук не желаехме. Отдавна бяхме се сбогували с ергенството.
Джин:Не издържам вече!-каза ядосано.-Да слизаме при тях.
Джънгкук:И аз не мога да издържа. Теб не те притесняват, защото знаят, че ще им се скараш, но нас...
Юнги:Добре, добре, но имам едно правило:НЯМА ДА СЕ НАПИВАМЕ! Защото после не знаем какво правим.-те кимнаха и слезнахме при останалите.

Г.Т. на Неутрал

Настаниха булката по средата на стаята на един стол. Свекървата-майката на Юнги и майката на Йешим бяха точно до нея. Искаха вече да сложат къната по ръцете на булката.
(Майката на Йешим- М/Й. Майката на Юнги-М/Ю.)
М/Ю-Хайде мила, нека видим хубавото ти лице.-рече, опитвайки се да махне булото, но М/Й я спря.
М/Й-Първо да сложим къната после ще я видим.-изведнъж момичето започна да клипа.
Криси:Не плачи много, да не ти се разтече грима.-рече на смешка.-Ивайла, донеси таблата.-заповяда.-А, къде е тя?-изведнъж булката махна булото от лицето си. Вместо Йешим беше Ивайла.
Ивайла:Ааа, не мога повече!-каза пищисана.

On The Way to Love//M.YG     [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now