.....Selepas habis kelas mata pelajaran......
Angel- Fina!!! Kelas menari~~~
Fina- Haahah yeee ni yg aku tunggu" kan ni.... hihihi.... tapi aku kumpulan mn?
Arien- Kau masuk kumpulan kami... lgi pun memang 1 orng lgi kami blm ada...
Fina- Yesss..... tak paya aku pening" ...Hahahha... Jomm....
Qina- Exited gile nampak...
Fina- Hhahaha memang ahh... kat dunia aku dlu aku selalu menari tau... kat sekolah aku paling pandai menari tapi semua orng bangga" kan orng lain... drng buat aku mcm tak hujud je...
Angel- Don't be sad.... sekarang kau dh tak kat sana kan... so jangan fikir yg lalu tapi fikir masa depan kau... biar masa depan kau cerah macam matahari menyinari pagi... paham?
Fina- Okey... thank you jdi kawan aku...
Shah- Tak ye lh thankyou".... kau bukan orng jahat pun... klu kau orng jahat mesti kh kite tak kawan kan... jdi tak perlu thankyou" okey...
Fina- Hmm aku rasa tenang sangat dekat dengan korng ni... mcm aku d lindungi... aku cuma takut sesuatu bakal terjdi...
Arien- Ehhhh jangan fikir yg bukan" okey... jom tak lama lgi kita smapai lh ni... huuu....
....Sesampainya d bilik salinan baju......
Fina- Guysss.... Locker aku kat mn?
Arien- Ooo ya lupa pula... angel...
Angel- Nah sambut *lempar kunci ke arah Fina*
Fina- *Sambut* Thanx.... 23.... aha.... *buka loker*
Shah- Nah ni baju kau.... kau letak lh barang kau kat loker tu...
Fina- Okey....
Shah- Angel jom tukar baju...
Angel- Ayok... Hahahah...
Qina- Hmm Bestfriend gituwww.... Jom lh tukar baju....
Fina, arien, lien- Jom....
.....Selepas pakai baju.....
1.Fina 2.Qina 3.Angel 4.Shah 5.Lien 6.Arien
Fina- Sesuai gila kau pakai baju tu Angel....
Angel- Well... AHAHAHAH... Kau pun apa kurang nye.... Kau tengok c shah giler weihhh makin nampak swag die hahahhah...
Shah- Swag" ni jangan bawak main ahh...
Arien- Fina hmmm pandai juga enn kau pilih fesyen baju Qina... tak sangkah aku....
Qina- Ofcoz.... Lien pun tlng pilih okey... kami dua ni bercita rasa tinggi tau kan Lien.....
Lien- Yapp.... Betul tuhhh....
Fina- Hahahaha.... Jap"... tunggu situ ye *lari pergi loker* *ambil sesuatu dlm loker*
Lien- Knp?
Fina- Nampak sini semua...
Semua nampak hp Fina.... *berkemas" gituww kasi cantik" mau d upload IG mn blh buruk" HAHAHAH Gituwww hahah kik*Fina- Okey... 1..2..3.. Click... Perfect.... hahahah.... Comel lh... ehhh geram nye...
Yg lain- Jangan lupa Send kat kite orng gak....
Fina- Nanti lh kat rmh aku bukan tau pun nombor kamu...
Lien- Ye tak ye juga kan... hahaha okey lh jom....
Yg lain- Jommmmm....
.....Sesampai d bilik menari.....
C.Fasha- Jdi hari ni kita akan buat pertandingan.... Miss dh bagitahu kan minggu lepas.... Yg tak cukup orng tu blh ikut kan... ehh jap knp kumpulan kamu dh lengkap angel?
Angel- Ada murid baru cikgu...
C.fasha- Perkenalkan diri?
Fina- Nama saya Leofina Elly panggil Fina...
C.fasha- Ooo Fina... okey... Thank you Fina kamu blh duduk...
Klu mcm tu kita mula kan dengan kumpulan Sheren?Sheren- Okey... pandang tajam ke arah Angel...
Fina- Knp dia tu....
Angel- Jangan layan nanti menjadi perangai dia...
Fina- Ooo okey....
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AdventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh