Part 27

136 16 4
                                    

Ian- Eihhh tak sangkah kite lawan lgi....

Frendy- Yepp.....

Ian- Aku nak sangat tahu kau siapa.... dri dlu lgi aku nak tahu.... cap guy..... 

Frendy- Hmm aku sembunyikan ada sebab so tak ye banyak bunyi okey lawan je....

Ian- Kau ni blh tahan hebat asal tak kalah kan aku???

Frendy- Tak lh kau lgi hebat.....

Fina- Omg..... Mn satu aku nak sokong ni HAHAHA.... kembar aku Frendy ke atau Ian c pujaan hati HAHAH.... tiber pujaan hati aishhh.....

Ian and Frendy mula menyerang satu sama lain..... Aishhh Api jumpa api.... meletup guysss HAHAH.... 

Dan pemenangnye Ian Ray.......

Frendy- Hebat.... Congrats....

Ian- Thanx....kau apa kurangnye hebat juga....

Fina- Eihhh Frendy bagi chance je tuww.... blh je sekelip mata dia kalahkan Ian kuasa die tahap tinggi kut....Ian tahap sederhana....

Arien- Kau knp Fina??? Ckp sendiri? Aku nak juga dengar apa kau ckp.....

Fina- Tak de lh aku berfikir je.... Hehehe....

Arien- Owuhhh..... 

Angel- Uwah!!!! Hebat gilerr kau tdi! Tapi hebat lgi cap boy HAHAHAH.....

Ian- Hmm -_-..... Tapi hebat juga dia.... aku rase dia blh je kalah kan aku....

Fina- takpe".... asalkan kau dh menang so jom celebrate kemenangan kiterrr!!!!!

Lien- Aihhh idea kau bagus lh weihh..... kite orng tak pernah pun terfikir HAHAHAH.....

Qina- Mcm mn nak celebrate?????

Shah- Ketinggalan zaman ke kau ape ni Qina??? Tu lh buku je kau tau baca kan.... mcm 24 jam kau pegang buku.... Tengok sekarang pun kau tengahtengah pegang buku.... memang buku dgn kau tak leh pisah ehhh....

Qina- *letak buku d sebelah* Hehehe.... aku dh biasa kan kau ni cm kenal aku baru je.... 

Angel- HAHAHAH.... dh" jom kite beli barang yg kita nak guna buat party!!!!

Elin- Aih... Nanti bonda dan ayahanda krng marah klu krng buat kerja mcm ni.....

Danny- Ehhh aku pun menang so aku ikut lh ni kan.... Elin sekali kan".....

Angel- Ye.... 

Rayen- Elin.... kau ni... nanti kiteorng pujuk lh parent kiteorng.... drng bagi tuww... nak juga rasa cm mn nak buat itu ini... dri nampak orng nampak....

Elin- Okey.... Tapi janji yg tanya parent krng dlu....

Kai- Yepp.... Nanti kiteorng bagitau lh... klu kau ada lgi lh drng bagikan....

Alen- So kau ikut kiteorng ....

Chester- So.... Jom..... Tapi sape belanja???

Angel- Kan duit baru je masuk so bagi" lh HAHAHA.... sape beli ini.... sape beli itu....

Fina- Aku termasuk ke? Aku tak de duit.... _-_....

Arien- Kau termasuk.... nah.... card credit kau....

Fina- Aihhh.... Sape yg bagi?

Shah- Uncle and aunty yg bagi....

Fina- Ouhhh.... Thanx krng.... Nanti aku nak ckp tq lh.....

Rayen- Ehhh ye lh.... ayahanda dan bonda balik kat istana hari ni kan...

Zack- Heh!? Srslh!?

Qina- Ye.... Tu lh buku je kau tau kan....

The legend of the Dark and Light Power!♥Where stories live. Discover now