Ian- Entah" kau pun...
Fina- Hahah aku pun blh baca minda lh... Aku nak ckp tdi tapi cm mls... Hahah lgipun dri tdi kau tengok jam tengah fikir bila aku habis ckp hahahahahaha so malas lh aku nak bagitau....
Ian- Herggg dh lh... Jom...
*Jalan menuju ke dewan*
Fina- Nah donat... Kau nak coklat ke atau cheese? Upah kau jawap soalan aku Dan tolong simpan rahsia aku....
Ian- Cheese.... Herhhhhmmm
....Buka bungkusan roti....
Fina- Hurmmm yummy".... Tak sangkah kat sini pun ada donat... Hahahahaha....
Ian- Hergghhhh jap... *keluar tisu* *lap comot kat bibir Fina*
Fina- Heh heh.... Thanx....
Ian- Makan elok"....
Fina- Heheheheh.....
Rina- Uihhh sweetnya lelaki pujaan kau tu dengan bdk baru tu sheren...
Sheren- Mn"?
Rina- Kat pintu tu lh....
Sheren- Ishhh..... Geramnya aku .... Tak tahan lh klu cm ni tiap hari.... Berjalan berdua pula tu....
Mira- So bila nak buat rancangan kau? Tak sabar aku ni.....
Sheren- Hari ni start.... Atau besok... Tengok keadaan... Aku dh tak tahan sangat yg dia balik" berkepit dengan Ian.... *senyum sinis*
-------------------------------------------
Fina- Ehhh.... Ian nak tanya lgi hahahah.... Sry kali saya tertelan mesin soalan ni....
Ian- Sedar juga rupanya.... Aku ni macam Google pula jawap pertanyaan kau...
Fina- Hahahahah.... Aku nak tanya kau.... Klu ni contoh ehhh.... Kau kat kantin and aku kat belakang sekolah kau blh baca ke apa yg ada kat minda aku?
Ian- Hmm... Itu tergantung keadaan... Aku pun tak pasti klu yg tu.... Knp kau tanya?
Fina- Tak de lh saje je.... Nak tambah pengetahuan... Hehehe...
Ian- Hmm ye lh tu.... Uishhh laju juga kau belajar kat halang aku dri tahu apa kau fikir....
Fina- Ofcoz ini Fina okey... *buat tangan bentuk okey👌*
Ian- Perasaan...
*Perhatian kepada semua pelajar kelas akan d mula sebentar lgi... Sila beratur mengikut kelas dahulu*
*Selepas beratur ikut kelas*C.rose- Hari ni semua berlatih macam biasa dan pertandingan kuasa akan diadakan selepas cuti .... Itu saja sila masuk ke kumpulan....
Arien- Jom tukar baju....
Fina- Jdi aku ikut kumpulan kuasa siapa?
Lien- Kite orng lh.... Lgipun group kami memang kekurangan kuasa Api.....
Fina- Mcm kebetulan pula kan...
Shah- Betul tu....
Qina- Jom tukar baju aku dh ada baju untuk kita.... Hahahah
Angel- Okey jom *sayu je ckp*
Shah- *Tarik Angel* Kau kena kuat... Jangan mcm ni ... Aku tak suka lh kawan ku mcm ni.... Senyum sikit untuk aku.... Wahai kawan ku yg satu ini...
Angel- *senyum* thanx.... Lega aku sikit....
Shah- Heheheh jom tukar baju tak maj sedih" okey...
Angel- Okey....
Selepas tukar baju......
Arien- Memang lh klu pasal baju" ni semua serah kat Qina Dan Lien je lh cantik gile.... Sesuai dengan style Kite orng.... Kan"
Fina, Shah and angel- Btul betul betul.... Ehhh asal macam up in ipin je ni HAHAHAHAH
Abaikan....😝😂.....
Lawan pun mesti ada style okey... Hahah kasut tinggi tu abaikan hahahah.....
1.Fina 2.Angel 3.Shah 4.Lien 5.Arien 6.Qina
Semua buat rambut mcm kat atas.... Tapi itu lgi tertuju kepada Fina punya rambut....
Semua- Nice... Hahahah jom gerak....
...Sesampainya d dewan...
*Semua mata tertumpu kepada mereka yg masuk*
Angel- So Kite mula dengan panaskan badan....
Fina- Asal cm semua tengok tempat Kite?
Qina- Biasa... Tiap latihan mesti drng nampak Kite orng sbb pakai Kite semua seragam rambut pun sama.... Dh macam adik beradik kembar kata nye...
Fina- Ooo...... Jom lh mula...
Drng mula panas kan badan....
Fina- Ehhh kejap....
Bersambungggggg.....
Vote please 😉😣......
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
PrzygodoweKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh