Angel- Monster tahap kedua dh tiba... Semua siap sedia...
Fina- Drng lebih besar dri tdi....
Angel- Bila tahap monster semakin meningkat kuasa dan saiz drng semakin kuat dan besar....
Fina- Ooo skrng aku faham....
....Selepas melawan Tahap kedua dan ketiga....
Fina- Yey dh habis pun....
Shah- Blm lgi....
Fina- Maksud kau?
Arien- Kita baru sampai ke final....
Angel- This is the last one.... Tapi sangat susah... Kami hampir bejata tapi malang nya tak dapat lepas juga... Aku harap kali ni lepas....
Fina- OMG... Mesti susah sangatkan....
???- Herggg krng kembali lgi bdk mentah...
Angel- Heh!? Kali ni aku pasti kami akan kalah kan kau....
Fina- Betul tu....
???- Ehhh ada member baru? Hai nama aku Monss....
Fina- Hai aku Fina.... Jom lawan...
Monss- Semangat kau bdk....
Fina- Mesti lh... Takkan lh aku nak takut dengan raksasa hodoh macam kau ni...
Monss- Apa kau kata!? Hodoh!? Bdk mentah.... *satu pukulan d hantarkan ke Fina*
Fina- Arghhh.... *terlempar*
Qina- Tak guna kau....
Qina mula keluarkan bebola angin.... Begitu juga yg lain mula keluar kan bebola masing" sedia untuk serang.... Begitu juga Fina bangun Dan mengeluarkan bebola api... Tak tau lh cm mn dia blh buat tak d ajar.... Marah barang kali jdi keluarlh...
Arien mengeluarkan akar dri tanah dan mengikat monss manakala shah menghasilkan tangan menggunakan tanah untuk menahan kaki dan tangan monss dri bergerak.... Yg lain mula serang tetapi monss berjaya lepas krng drng mula kekurangan tenaga.... Lien menggunakan kuasa kilat dan lari laju mengelilinggi monss... Monss yg mula pening terus menghempas tanah sehingga Lien hilang kestabilan sehingga terlempar dan terhempas pada pokok dan menghilang....
Fina- Mn Lien pergi!?
Arien- Dia dh pulang ke dewan sbb teda tenaga... Jdi tinggal kita berlima...
Monss mengeluarkan pedang nya yg besar dan Shah mula menghasilkan raksasa tanah begitu juga Angel menghasilkan raksasa ais.... Raksasa angel dan shah mula menyerang mereka sehingga mereka raksasa mereka hancur.... Tenaga Monss tinggal separuh dan angel dan shah mula lemah.... Qina dan Arien pula menyerang Monss sehingga Qina kena sipi" pedang moss sehingga kaki Qina terluka dan Qina kehabisan tenaga dan pengsan... Qina kembali ke dewan....
Tinggal Fina... Arien... Shah dan Angel saja yg tinggal mereka sedaya upaya menyerang Moss... Tetapi Arien dan shah tersalah langkah dan membuatkan mereka d serang oleh monss dan kehilangan kuasa dan kembali ke dewan...
Sekarang tinggal Fina dan Angel...
Monss- Menyerah kalah je lh.... Kamu bdk mentah tak kan pernah dapat kalah kan aku....
Angel- Kami tak kan putus asa selagi kami tak dapat apa yg kami mau iaitu kemenangan....
Fina- Biar tinggal kami berdua kami tetap akan kalah kan kau...
Moss- heh!? In your dream...
Fina- However it dream or not we still will defeat you...
Hahahh betul kh apa yg author tulis tu author tak pandai English sangat tapi gatal juga tangan ni mau taip hahah... Okey back to story...
Fina dan Angel menggabungkan kuasa api dan ais drng dan mengerang monss... Akhirnya monss kehilangan kuasa.... Angel dan Fina mengambil nafas...
Monss- Blm lgi....
Bersambung.....
Vote please😣....
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventuraKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh