Fina: Guys ready?
All: Yes...
Fina: Krng kite dh belajarkan tahan nafas?
Semua: Yepp..
Angel: Ape kaitan ehh?
Fina: Kita perlu tahan nafas..
Arien: What!?
Zack: Ha betul lh tu...
Fina: Sbb serigala jadian kat sini semua buta jdi dia cuma tahu orng ade kalau orng bernafas...
Shah: Ade lh aku ternampak kat buku srigala jadian ni dia tak kacau orng kalau siang.. jdi knp kita tak tunggu je siang?
Chester: Klu nak tunggu siang.. dia ambil masa yg agak lama sbb dlm 1 bulan tu hanya ada 1 hari je siang..
Qina: Yupp.. pandai...
Angel: Aku yg ajar →_→...
Chester: Hehehe...
Alen: So kita takde masa nak tunggu lgi siang... So kita terpaksa buat mcm ni... So fighting~...
Angel: Tapi takkan lh tahan nafas sepanjang jalan? Sbb tadi tu nak sampai lorong punya lh jauh mcm eihhh...
Ian: Kali ni banyak lrng..
Rayen: Ade 4 lrng enn 3 lrng tempat kita berehat and Lrng terakhir... Lrng kita sampai kat tempat tu enn..
Fina: Ye semua pandai' belaka👏🏻... Dh so start dgn Kau pastu kau pastu kau pastu kau and so on...
Lepas je lorong 1 and 2 and 3... Huu...
Rayen:Okey jdi last lh ni kita nak tahan nafas pergi ke lrng 4 kan...
Fina: Lrng ni panjang sikit and challenging sikit sbbnya bergerak ke sana sini... Jdi jangan sampai krng tersentuh..
Qina: Asal baru skrng aku dgr kau cko ni Rayen?
Rayen: Sbb aku malas nak banyak mulut heheheh... Jdi kau nak ckp lh ni aku banyak mulut?
Alen: Kau tak takut?
Rayen: Klu kau takut and banyak cakap tu buat kau nervous(๑•﹏•) and bila kau nervous kau akan cepat penat.. so that why..
Shah: Uwu pandai..
Fina: Dh dh... Kita tak cukup masa.. nanti Uncle dgn Aunty perasaan yg kita hilang jdi kita perlu cepat! Klu kat Leoland skrng dh pukul 7 pagi..
Kai: Bonda bngun jam 7 pagi and cri Kai mungkin 8 pagi mcm tu..
Fina: So kita perlu cepat.. Jdi mcm tadi juga krng perlu tenangkan fikiran dan jalan...
Lepas je semua tingal Fina dgn Ian..
Ian: Kau okey tak?
Fina: Hmm aku blh.. *air mata keluar*
Ian: Kau tak perku tipu diri kau sendiri.. Biar aku teman kau.. pegang tangan aku...
Fina: Okeyy.. *entah kenapa aku rasa mcm makin selesa dekat dgn Ian.. and setiap kali dia buat baik dgn aku.. dia buat hati aku berdenyut kuat and aku confuss dgn perasaan ni..*
Ian: Kau blh buat..
Lepas je sampai d lorong 4..
Ian: Hu~.. kan dh kata kau blh.. jgn risau.. jangan nervous..
Fina: Tq...
Arien: Auchh sweet...
Fina: Dh dh cepat jalan..
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventuraKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh