Part 15

166 18 0
                                    

???- Kau dh nampak dia?  Mcm mn keadaan dia sekarang?

Elena- Aku dh nampak... Dia blm sedar lgi....

???- Kau dh nampak rambut dia?

Elena- Aku pasti itu dia....  Muka dia sama dengan dia masa kecil...  Muka yg aku rindu selama ni... Aku yakin sangat itu dia Endy... She is back...

Endy- Aku tau kau rindu dia....  Aku lgi rindu dia...  Tapi aku blm jumpa dia depan".... Kau blh kan tlng aku Elena? Tlng bawa dia jumpa aku...  Please....  Aku tau kau blh punya.....

Elena- Aku akan Cuba tapi bukan sekarang....

Endy- Take your time tapi jangan Lama sangat pula....

Elena- Okey.....

-----------------------------------------------

Fina- Arghhh....

Ian- Kau dh bangun? Okey tak?

Fina- Tak lh aku blm bangun aku masi tidur ni tak nampak ke...  Aku okey je lh...  Tak ya risau...  Mn yg lain drng okey tak?

Ian- ermmm-_-#... Drng tak pe kau je tu yg teruk dengan Angel...

Fina- !? Mn dia!?

Ian- Kat katil sebelah kau je...

Fina- Dia okey tak tu? Aku risau lh....

Ian- Risau diri kah dlu...  Dia okey je cuma perlu rehat....

Fina- Hmm...

Ian- Jdi tdi apa yg jdi?

Fina- Hrmmm...  Monss dh habis tenaga and kami keluar dri tempat tu....  Itu je....

Ian- Krng klh kan Monss!?

Fina- Ye asal !?

Ian- Tapi tak pernah orng kalah kan monss....  Monss ialah monster yg paling kuat..... Cm mn aku tak terkejut!?

Fina- Ooo...  Hah!?  Srsly!?

Ian- Tak lh...  Hahahha senang kena tipu lh kau ni... HAHAHAHHA

Fina- Ishhh...  Suka lh tu orng percaya ckp dia..... Tak lucu pun...  *Pandang arah lain...😒😣*

Ian- Aku terkejut sbb hebat juga kau ehh dpt kalah kan monss....  Kau baru tahu cm mn keluar kuasa enn...

Fina- Kan aku kata....  Aku hebat....  Petik jari semua aku blh buat...  HAHAHAH....

Ian- Eihhh perasaan ....

Fina- selain tu?

Ian- Blh tahan lh susah nak kalah kan monss tapi group aku dh pernah kalah kan die....

Fina- Nak berlagak lh tu...

Ian- Ada ke aku kata yg aku nak berlagak...

Fina- Erhmmm😒😒😒....

Klek.....

Lien- Ehhh dh bangun Kau fina...

Fina- Hmmm asal semua orng mcm ni nihhh.....  Tak lh aku masi tidur tak nampak ke?

Lien- Ye tak ye juga enn HAHAHAH....

Fina- suuuuuuuhhhhh.....  Diam Angel blm sedar lgi tu....

Tadi Fina andIan ketawa kuat tak pula ingat Angel...  Bila orng lain yg buat dia tergur pula....

Angel- Hrmmm...  Arghhh...  *sentuh perut*

Ehhh mcm mengandung pula sentuh" perut ni HAHAHAHAHAH buduh amet....  HAHAHAHAH....

Chester- Jangan gerak kesan tikam kena tikam kat perut kau tu blm pulih lgi...... Pegang tangan Angel nak tlng kasi duduk....

Angel- *tetap dengan ego tepis tangan chester* Rayen tlng aku....

Rayen- Kan ada.... Auchhh *kena cubit oleh arien* Okey".... *tlng Angel*

Angel- Thanx Yen....

Rayen- You wlc Gel....

Qina- Kite orng ada bawa makanan hahahah tapi donat je.... heheh

Fina- Biar lh asal kan ade kan...
Bersyukur lh d bagi makan okey...

Lepas makan.....

Angel- Jom balik.... Aku nak tidur...  Sakit belakang aku ni....

Rayen- Dh tua rupanye cousin aku satu ni...  Sakit" blakang....

Angel- Ckp ikut suka mulut je ennn....  Aku sakit sebab terhampas lh tdi....

Rayen- Saje je...  Aku nak bagi kau happy dri tdi je kau murung .... Auchhh

Arien- *injak kaki rayen guna tumit kasut tinggi yg arien pakai* Sry".... *Bagi pandangan tajam* *bisik* jangan mention pasal Angel murung" faham....

Rayen- Hehheh....  Dh jom balik...

Bersambung.....
Uishhh hahahah dk best kan.... Hahah maap klu dk best.... 
Vote lh please ....

The legend of the Dark and Light Power!♥Where stories live. Discover now