Keesokan harinya...
Fina: Well rasa takut tu ade weihhh... aku nak bercakap depan orng atasan... nak bagi drng percaya dengan apa yg aku kata... semua mesti tahu itu tdk mudah... nasib lh orng atasan ni ade uncle klu tak entah nak handle mcm mn... pusing dehhh...
Ian: Uikkk kau dh ready???
Fina: MAK KAU CANTIK!!!! Uihhh kus semangat... kau fikir aku takde nama ke uik uik bagai... dh lh muncul dri sudut mn tah... buat orng terkesut je... nasib takde sakit jantung klu tak dh masuk hospital dh aku ni...
Ian: Mak aku memang cantik pun... aku saja je nak buat kau terkejut... HAHAHAH... kau melatah ehhh bila terkejut... nasib lh kau tak maki aku... aihhh klu tak nangis aku kat penjuru... GAHAHAHAH...
Fina: Merepek... dei stop lh please lh stop merepek... dh lh hari tu mulut aku terkiss kau tak lama bila kau merepek ni aku bukan terkiss kau lgi tapi kiss kau...
Ian: Ape kau ckp? Cuba ulang balik... tak jelas...
Fina: Eihhh... ye lh klu kau merepek lgi aku bukan terki---... Apa yg aku ckp tdi??? What!?
Ian: Ha.. ha.. kan dh kau yg merepek... try lh kiss... mcm berani...
Fina: *hek eleh... nasib lh aku pompuan klu aku lelaki kau cabar mcm tu eihhh dh mendarat dh bibir aku ni kat bibir kau tu... pompuan mesti jaga imej sikit...* kata Fian dlm hati...
Ian: Knp diam? Dh tepi sikit aku nak buat milo aku...
Fina: *jeling Ian*
Qina: Krng gaduh ke ni? Bising je... sampai atas dengar suara korng bercakap....
Fina: Takde lh... belajar bm ni... berdebat pantun?
Lien: Eihhh bising tahu krng aku yg tdr d sofa belakang kamu berdiri ni nak berdarah telinga aku dengar.m. nasib je tak..
Fina: Sejak bila kau kat sana?
Arien: Dh 2 abad yg lalu HAHAHAH....
Lien: Kau gile ke arien 2 abad yg lalu.. jawap kena jujur jangan tipu"..
Arien: Lek kau bro...
Shah: Nak join.... mcm best pula krng kecoh" kat dapur ni... gaduh pasal ape... atau ape yg krng buat ni??? Blh ke aku join teman"..
Fina: Join banyak" lgi best...
Angel: So ape yg kita nak sembang?
Yg lain: Entah...
Semua: HAHAHAAHHA... *ni baru lh squad beleng beleng tapi pandai HAHWHWH...*
Ian: Aihhh aku terjebak sekali ke ni? Asal aku rasa aku je lelaki ni... mn yg lain... mesti blm bangun lgi ni...
Shah: Kesian... btul tu mesti drng blm bangun tu....
Rayen: Hmm hmmm... mengata siapa tu...
Shah: Entah...
Angel: Shah ajar aku?
Shah: Ajar ape?
Angel: Ajar aku mcm mn kau blh ckp selamba mcm tu je...
Shah: Pfft... senang je... jangan buat eyes contact and kau ckp je... mcm kau tengah ckp dengan diri sendiri kat cermin mcm kau selalu buat...
Angel: Ooo... tapi mcm mn kau tau aku selalu buat mcm tu? Tengok cermin ckp sendiri? Kau pasang cctv ke kat bilik aku?
Shah: Well aku selalu limpas bilik kau dengar kau ckp sendiri so aku intip sikit rupanya ckp dengan cermin HAHAHAHHA...
Angel: PFFT.... entah lh kenapa aku mcm tu... HAHAAHAHA...
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventuraKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh