Fina: Frendy!!!!
Frendy: Kau okey tak ni twins?
Fina : Aku okey je bro.. cuma rindu kau sikit🤏🏻heheheheh...
Frendy: Hmm ye lh kau rindu aku sikit je okeyy... Takpe... Aku faham.. aku ni tak penting🙂...
Fina: I just kidding bro! I miss you so big bro... Hahahahaha...
Frendy: Srsly!? But I dont miss you😊
Fina: How could you😣... Fenny tak ye kwn Bro frendy!
Frendy: Heheheha ku gurau I miss you so big to sister!😂
Fina: I know that!😘.... Lop you bro!
Frendy: Knp kau tak ckp Lap you guna mop sekali? Dh dekat dh tu bunyi dia...
Fina: suka aku lh... Heheheh... And aku bawa kwn' aku aka kwn kau juga tapi kau tak berapa rpt...
Frendy: What!? Dh lh aku blm tutup muka aku lgi..
Fina: There no need lh bro!
Ian: Hai...
Frendy: Hai... Frendy aka twins Fina aka krng panggil cap boy...
Angel: Wow tak sangkah aku ade cousin hencem mcm ni uwu🙊...
Shah: Gile asal muka krng dua sama weihhh!? Aku tak salah nampak ke?
Rayen: Drng kan kembar tu lh sama🥴... Ape lh kau ni Shah...
Arien: Eihhh bestnye ade kembar.. boy pula tu...
Fina: Kau salah faham... Dpt twins ni susah tahu... Dgn aihh dh lh no need to talk about this... Krng dh nampak kan muka dia.. so okeyy..
Kai: Aku rasa mcm uwu mimpi ceihh okey tibe.. sambung Fina sambung..
Fina: 😒 Frendy aku dgr Elin kata kau pinjam buku yg dia dh letak balik...
Frendy: Jap'... Buku ape ehh...
Elin: Lh buku yg aku sllu pinjam tu... Kau pernah tegur juga... Tapi aku tak balas sbb agak seram aku tak nampak pun muka kau...
Elena: HAHAHAHAHA... Frendy aku rasa buku tu kut...
Frendy: Ouhh buku tu... Tah knp aku rasa mcm nak pinjam buku tu... Knp kau cari?
Fina: I have to solve something so i have to brought it...
Frendy: Okey...
Fina: And second kiteorng bermalam kat sini... So layan tamu baik' ehh aku naik atas nak rest hahahaha...
Frendy: 😒... Blh pula dia lari... Oo ye krmg bermalam kat sini... Jdi suka hati krng lh nak guna bilik mana... It up to you... An-d...
Fenny: Hai! We meet again!😊... Dinner nanti jam 7 and semua mesti turun jam 6:55 okeyyy... Tu sambungan bagi ayat Bro frendy heheheh...
Frendy: Ape lh nasib aku... Okey so klu nak tanya je... Okeyy... Aku kat taman belakang je... So feel free klu nak tanya apa' okey...
Fenny: Uwu bro and sis bermalam kat sini... Bestnye🙊。◕‿◕。... I'm so happy!!!(≧▽≦)
Elena: Krng buat je Istana ni mcm istana krng.. tak de orng pun kat sini... Ooo ye... Aku tunang Frendy hehehh hai!..
Kai: ouhhh... Angel cannot pikat frendy lah...
Angel: Dh ku kata aku kidding je tdi... Eihh saya lempar juga kau ni guna batu eihhh... Dia cousin aku kut~... Dh mcm abng aku.. biarpun aku baru je nampak muka dia...
Rayen: Hahahahaha...
Chester: Krng aku nak rest... Aku cop bilik tengah tu... Okey bye...
Ian: Acih ke main cop' ni!?
Chester: Takde ormg ckp tak blh so bye hehehehehe....
Angel: Aku cop bilik sebalh chester bye...
*Mereka pun naik pegi bilik drng masing'... Hagagaga entah lh drng ni.. mcm bdk' klu berebut... Tapi klu bende yg penting uwu no need to say lh... Focus dia minta ampun.. okey hagagagagag....*
Fina: Frendy~... Tlng aku~... Mcm mn aku nk cari ayat tu... Tebal kut buku ni sksksks.... Kau mesti dh baca enn... Mn tau lh kau dh pernah baca pasal ayat ni.... Huhu~...
Frendy: Hmmm... Ape ayat dia?
Fina:do not judge by there look...
Frendy: Hmmm... Jap mcm pernah dgr... Ehhh bukan dgr... Tapi mcm pernah baca heheheh...
Fina: Ouhh aku rasa kau perlu cpt... Aku nak tdr heheheh...
Frendy: Muka surat paling tengah.. okey...
Fina: Okeyyy tq~... I'm going to my bedroom now bye... Tqsm😘...
Frendy: Ye lh ye lh... Pegi lh... Aku pun nak naik buat kerja aku...
Fina: Main game ler tu... Setahu aku itu je kerja kau enn hagagagag...
Frendy: So what...
Fina: Nothing hehehehe...
Fenny: Sister Fina!!!!!
Fina: K aku rasa kenapa mcm hari ni english' semacam je...
Fenny: Hhehehe... Kak Fina tdr dgn Fenny ye malam ni?
Fina: Hmmm... Klu mcm tu... Tdr kat bilik Fenny lh... Mlm nanti bila kak Fina dh habis kerja kak Fina pegi bilik Fenny okey...
Fenny: Okey... Janji?
Fina: Ofcos... Janji!..
Frendy: Eihh klu lh masi kecul enn blh lh aku tdr sekali...
Fina: Hahahah... Kesian siapa suruh kau jdi lelaki... Hahahahah
Frendy: Kau merepek ape joh? Mn lh aku tau aku keluar nanti jdi perempuan ke lelaki fina uihhh...
Fina: Aku kidding heheheh... Tah sejak dua menjak ni aku suka kidding heheheh... Dh'...
Frendy: Ye lh ye lh...
Fenny: I'm going upstairs... Bye...
Fina: Me too... Bye...
Frendy: Knp klu adik beradik sama ehh perangai drng... Okey aku lgi merepek... Memang lh drng kan darah dging kut... Eihhh...
Elena: Ckp sendiri ke tu? Takde ormg teman😂😂😂...
Frendy: Heheheh tak lh fikir kan sesuatu...
Elena: Fikir kan ape tuww? Dh ade awek baru?
Frendy: Hmm saya fikirkan masa depan kita berdua cia cia cia... Hahahahahahah okey tak okey tak?
Elena: *blush* Blh lh heheheh...
Frendy: Blh lh? Tapi knp blush? Eleh...
Elena: Dh lh... Aku nak rest bye...
Frendy: Sskssks aku bagi ayat manis kut... Tapi aku tak dpt ape' pun.. tapi kena tinggal? What? Hah apa lh nasib aku sksksksk😣...
Elena: Frendy lepak makan ice cream nak tak?
Frendy: Nak'...
Elena: Blh tak tone tu jgn buat mcm budak'?...
Frendy: Lah kite nak manja sikit je... Tak banyak pun... Lgipun manja dgn future wife kut... Heheheh...
Kai: Hrmm hrmm.. sorry... Nak ambil air... Heheheh...
Arien: Kai I nak air sejuk okey.. U kat m-n... Ehh kau kat mn... Heheh hai elena hai Frendy...
Elena: Pfft... Lh tak perlu malu'... Kiteorng tak kesah buat je mcm kiteorng ni tak hujud hehehe...
Arien: *blush* heheheh...
_TBC_
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AdventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh