Part 35

95 9 0
                                    


Angel: Jap" kau pehal? Jom ke mn?
Chester: kata nak jalan....

Angel: Ye tapi bukan ade aku ajak kau pun...

Chester: Tak salahkan aku join... dh jangan banyak ckp... look this... your hp with me... blekkk jngn banyak soal... jalan"... aku nak ikut...

Angel: Hmmm nasib hp aku ade kat kau... aihhh... demi hubby aku... aku sanggup buat ape je...

Chester: Hp pun d panggil hubby... knp lh tak aku yg kau panggil hubby...

Angel: Eihhhh.... tak kuase aku nak panggil kau hubby...

Chester: Klu hubby tak nak syg pun blh lh...

Angel: *muak meronta merah* Bapak... anda sweet talker... please jangan ckp mcm tu... nanti mati orng kau buat...

Chester: Takpe... aku tahu kau takkan mati punya... kau jodoh aku so klu kau mati sape nak duduk sebelah aku kat bawa pelamin?

Angel: Aihhh... suhhh... aku nak muntah... klu lien dengar ape kau kata ni confrim dia muntah... dh lh kat rmh ni...

Shah: Oiii Angel chester... krng dua kat bawa tu stop sweet talker blh tak... kan dh c lien muntah ni...

Angel: Nahhh... kan aku dh kata... mulut aku ni memang masin sikit... jdi jangan mcm"... kang lain" aku ckp susah nak tarik balik tau...

Chester: Kau tu aku kata jom jalan kau masi banyak ckp soal ini sial itu... ehhh soal bdhnye ape yg aku ckp ni....

Angel: GAHAHAHAH sapa srh kau kata aku banyak ckp kan kau tak pasal" ckp kotor GAHAHAAH...

Chester: Suka lh tu... teruskan... comel juga kau bila ketawa...

Angel: Hmmm... dh... kau ckp ape" lh... aku nak jalan... heh...

Chester: Ehhh merajuk pula... eiihhh tunggu lh aku...

Angel: Jalan laju sikit... kau lelaki ke perempuan... slow"...

Chester: Deep... hebat gile kau bagi orng terasa enn...

Angel: Well... Aku klu mcm tu nama aku bukan angel tapi devil...

Chester: Powerrr....

.....................................

Shah: Uihhh dh tak dengar pun drng bising kat bawa...

Danny: Drng jalan tu... dating maybe? Dia tinggal kan aku huhu~ Teganya dia menduahin aku... huhu~... *buat" nangis*

Lien: Kau ni lgi satu... stop weihhh klu nak ckp mcm tu jangan dekat aku... tak pasal" aku muntah lgi...

Qina: Klu Alen yg ckp mcm tu confirm tak muntah... eleh...

Lien: *Diam*

Arien: Uhuk... diam tandanye suka... nak nyorok pun tak dapat okeyyy...

Lien: Diam lehhh... *pandang tempat lain*

Qina: Danny Elin kau nak campak mn? Eleh... mcm aku tak tahu...

Danny: Adeii dh terbongkar dh rahsia...

Elin: Pehal ni nama aku tiba" ade ni... kutuk aku ke tu? Ni mesti kau ni kan Danny...

Arien: Eleh... ber kau"... mn pergi ber awak" krng tu???

Elin: Alamak terbongkar dh rahsia kite... mampus lh...

Shah: Cannot hide ahh...

Fina: Aihhh so sweet... kawan" aku semua ni...

Shah: Elehhh... kau ni mcm je kiteorng tak tahu...

Fina: Eihhh tau ape? Kau tu dengan Rayen bukan main sweet berchat" mcm je tak blh bual nanti...

Shah: Kau lgi lh sweet... jatuh dri tangga terkiss... pastu lama baru tersedar... leh mcm orng tak nampak...

Ian yg tdinya dengar je ape yg drng sembang tiba" sebut je pasal tu terus terkejut...

Ian&Fina: What!!!!

Arien: Uwu serentak pula tu... so sweet...

Ian&Fina: Mn de!!!

Lien: Wow amazing double same...

Ian&Fina: Ni salah faham ni!!!!

Kai: Salah faham? Tak mungkin dh triple same ni...

Ian&Fina: Mn ade...

Shah: Got cha!!! Kan semua same... jodoh lerr tuuwww...

Ian&Fina: Knp ikut aku ckp?

Alen: So sweet...

Fina: Ishhh...

Ian: Erghhh...

Shah: Aihhh explain?

Fina: Takde yg nak d explain tu salah faham... and tu bukan d sengajakan...

Ian: So krng ni... jangan nak kata" benda ni dekat aunty gan uncle ehhh... saya pancung kepala krng satu" baru tahu...

Chester: Mcm berani....

Ian: Sjk bila pula kau balik ni? Bukan dating dgn Angel ke?

Chester: Tak jdi jalan... dh malam... tak bagus anak dara berjalan dengan anak lelaki malam" ni berdua duaan pula tu...

Ian: Hmmm... so krng dgr lh ni ape kiteorng ckp tdi?

Chester: Ha'ah...

Angel: So sweet...

Fina: Aihhh... semua dh tahu... omg erghhh...

Angel: Ape" pun... kite pergi taman tema besok nak? Aku baru dpt tahu tdi yg besok valentine day! Aku lupa pula... drng ade offer... ada permainan tambahan... mesti best tuwww... huarghhh dk sabar... krng semua kena ikut... and wajib... full stop... no excuse...

Semua: Okeyyy...

Fina: Lama juga enn aku tak pergi taman tema... makan gula" kapas~... uwu dapnye...

Angel: Takpe" Ian belanja nanti...

Fina: Eihhh... tak habis" kau enn Angel... eihhh...

Angel: Hehehe.. biasa lerr...

Qina: *Aku tak kena Hahahahah*

Zack: *Uwu ni yg best ni aku tak kena... gahahaha*

Fina: Ehem....

Ian: Ehhh fikir ape tu Qina,Alen oii...

Fina: So sweet dua" fikir serentak pula tu pasal drng tak kena... cewah sehati sejiwa seotak hah...

Qina: Menyesal amet aku fikir pasal tu... lupa pula drng blh baca fikiran...

Fina: Wkwkw kesian c Qina and Alen HAHAHAHAHA....

Alen: Suk lerr tuww...

Qina: Tu lh tu... tak nak lh kawan krng berdua sejoli ni... okeyy merepek tah aku ni asal kan tak nak kawan dua orng ni...

Ian: Alen kau tak nak kawan aku?

Alen: Tak nak...

Fina: Ololo... merajuk pula... mn adil klu krng tak kena kiteorng je kena ennn... mcm ni baru adil so jangan lah merajuk... *buat muka comel*

Qina: Tak comel pun... simpan je lh muka tu... tak nak aku nampak...

Fina: Eleh aku tahu comel... tu yg kau tak nak nampak... cair kan... biasa lh uwahhh... HAHAAH... sorry tiber puji diri...

Alen: Sedar pun puji diri sendiri...

Fina: Hmmm... ya lh aku tau aku hodoh... hrmmm...

Qina: Ololo dia pula yg merajuk...

Fina: HEHEHE... eihhh krng dengar tak ape aku dengar?

Ian: Uncle gan aunty panggil makan... dh pegi lh turun makan... jom~... krng tak lapar tak ye makan...

Semua: Jom~...

_TBC_

The legend of the Dark and Light Power!♥Where stories live. Discover now