Ya sepanjang perjalanan aku terifikir juga kenapa lh drng suruh c Ian yg teman kan aku... asal tak Danny ke... yg lain ke... drng ke ha... ni pelik... okey fikir positive yg semua drng nak dating so Ian single so dia je harapan...
Fina: Knp kau ikut je Shah suruh?
Ian: Knp kau tak nak ke... aku blh je balik skrng....
Fina: Tak'... well just tanya kau ni... jangan lh srs sangat....
Ian: Hmmm well aku risau gk kau ni... mn tau lh enn nervous sampai pingsan ha... sian pula... ye lh kau kan perempuan senang pingsan...
Fina: kau risau ke perli ke ape ni?
Ian: Tah aku pun tak tahu...
Fina: Hmmm...
Sebenarnya aku bukan tu je yg bermain di fikiran aku skrng ni... ha sape letak dairymilk kat meja aku... ha ha... ni lain mcm... tau lh kemarin valentine.... sweet' ni takpe lh... tapi jangan lh tapok'... nasib takde cctv... eihhh...
........................
Dlm bilik meeting~...
(Hanya ada raja) so klu raja" je drng mcm friendly so panggil pakai nama je...Kris:So ape tujuan meeting pagi ini?
Ray: Raja Leo? Anak dia? Pewaris tu masih ingat?
Win: Ooo... knp Ray buat meeting ni untuk itu?
Ray: Dia ada dgn Ray dan dia minta tolong buat meeting ni...
Kris: Wow tak sangkah princess Leo dh muncul... Tapi apa tujuan princess? Knp tak terus kepada kamu saja? Besar sangat kh masalah itu...
Ray: Hmm Fina yg nak buat meeting ni... so saya turutkan saja
Gley: Jdi mn princess?
Ray: Fina... masuk...
Terbuka lh pintu ceihh...
Fina: Slmt pagi... *tunduk hormat*
Qini: Betul' sama wajah Permaisuri Eliny Arika...
Semua terus terkejut... ya mereka sangkah yg Ray main'...
Fina: Fina minta tlng Uncle Ray buat meeting ni sbb Fina nak sampaikan berita penting ni... harap Uncle dan aunty semua percaya dan blh bagi kerjasama...
Berta: Aunty ikut kamu sahaja... tak mungkin keturunan Leo akan menipu pasal perkara penting bukan... jdi ajukan apa yg kamu perlu pertolongan dri uncle dan aunty...
Fina: Mcm ni... saya dapat berita yg perperangan akan tercetus tak lama lgi... dan semua ni darkland dh rancang baik'...
Kris: Mcm mn Fina tahu yg peperangan akam tercetus tak lama lgi?
Fina: Yg tu Uncle dgn Aunty saya nak rahsiakan dahulu... bukan tak percaya dgn Aunty atau uncle... cuma sesuatu yg menghalang Fina untuk memberitahu... jdi harap semua blh faham Fina...
Win: Takpe... Uncle faham... Jdi plan kamu mcm mn?
Fina: Mcm ni A-Z.... Mcm tu... jdi Fina betul' minta tlng Uncle dgn Aunty...
Gley: Untuk keamanan Semua land pasti aunty dgn uncle tlng... biar bertaruh nyawa sekalipun...
Fina: Terima kasih Uncle... Aunty...
Ray: Jdi sampai sini saja perbincangan kita...... jdi mula besok kita akan memulakan rancangan kita....
Fina: Terima kasih....
.............
Ian: Buat ape aku ikut kau tdi... aku kaku je kat blkng...
Fina: Eihhh mn tau lh kan aku pingsan ye lh aku kan perempuan... kan kan...
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventuraKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh