Moss- Blm lgi...
Fina- What the!?
Muncul kuasa nyawa" ikan monss... Ehhh cm free fire pula yg zombie" tu.... Hahahah... Okey sekali lgi back to the story....
Fina- Dia ada nyawa" ikan!?
Angel- Ya dia ada extra nyawa aku lupa pula pasal ni...
Monss- Jdi... Jom sambung... HAHAHAH.... *gelak cm monster ehh memang monster pun kan*
Angel dan Fina mula menghasilakn pedang mereka pedang api dan pedang ais.... And mula serang.... Nyawa ikan monss tinggal setengah dan Angel kekurangan tenaga sehingga berhenti membuatkan Moss ambil kesempatan dan menikan Angel...
Angel jatuh tapi masih blh bertahan....
Fina- Kau!?
Mata Fina menjadi merah seperti ada api d dlm.... Tiba" badan dia bercahaya hitam dan mula serang monss.... Sehingga monss meletup dan mereka kembali ke dewan.... Fina memapah Angel yg luka teruk....
Semua berkunpul d sekeliling mereka....
Fina- Tlng bagi dia rawatan cepat.... Cepat!!!
Lepas je ckp tu Fina terus pengsan and Ian angkat Fina pegi bilik rawatan.... And apa lgi c sheren tambah lh berang....
Chester- *dtng dekat Angel mau angkat Angel*
Angel- *Tepis tangan Chester* Yen Angkat aku..... Bawa aku kat bilik rawatan....
Rayen- Okey *rayen terus angkat Angel ke bilik rawatan untuk d rawat segera*
Sry lupa pula author nak bagitahu yg rayen and Angel ni bercousin....
Arien- Hmmm.... Fina dan Angel mcm mn?
Kai- Drng kat sebelah tu... Dh kena rawat kejap lgi sedar lh tu....
Qina- Hmmm kesiannye drng kena lawan monss berdua je...
Zack- Knp tak bagitahu kite orng!? Yg korang nak pergi serang monss!? Klu teruk cm mn?
Qina- Hmmm.... Sory.....
Lien- Kau perasaan tak sesuatu?
Shah- Yap aku pun perasaan...
Alen- Apa yg krng perasaan?
Lisha- Drng keluar dri tempat tu masi okey... Maksud kami masi ada tenaga biar pun sikit....
Qina- Ye lh.... Jangan".... Tapi mustahil !!!
Arien- Apa" nanti kite tau juga ... Kite tunggu dlu drng sedar....
Qina- Aku nak pergi sebelah nak jenguk drng jrnh nak ikut?
Semua- nak"
.....Semua pergi bilik sebelah....
Bilik rawatan ada dua.... Klu yg dh stabil d pindah kan ke bilik yg qina dan yg lain tu....Shah- Drng masi blm sedar....
Arien- Rayen keadaan drng mcm mn?
Rayen- Hmm... Angel kekurangan banyak sangat tenaga sbb kena tikam.... And Fina dia pun ambil masa yg lama untuk sedar sbb banyak luka kat tangan dan kaki diaterutama nya kat badan dia... Kat kepala pun ada....
Lien- Hmmm...... Menyesalnye aku....
Rayen- Krng pergi monsterland ke!?
Klu pergi kenapa tak bagi tahu? Knp tak ajak kami?Arien- Bukan tak nak ajak.... Tapi... Hmm Angel... Hmm...
Ian- Tak paya nak bisinh"
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventuraKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh