Part 40

87 11 1
                                    

Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday to Ian Ray Happy birthday to you!!!! Uwu~~~

Chester: *tepuk bahu Ian* congrats Ian.... nampaknya kau dh tua... k maksud aku kita dua.. ok aku sedar diri aku pun sama dh tua... nyekkk HAHAHHAHA....

Fina: Ouhhh Birthday kau ke hari ni? Congratsss.... Moga jumpa jodoh ulala HAHAHAH....

Ian: Hari jdi aku ke hari ni? Aku tak ingat pula... hehehe... btw thanx...

Irene: Hmmm... blh pula kamu lupa Ian... Takpe... Anak bonda dh tua tu yg dh nyanyok kan... okey bonda faham..m

Ian: Mnde... Ian banyak fikir je berapa hari ni...

Irene: Fikir ape tuww~...

Arien: Abang sepupu aku ini banyak  fikir ape tu? Fikir jodoh? Ke fikir khawin?

Ian: Kau diam"... eleh...

Elin: Jangan mcm tu arien... sian dia...

Ian: Betul...

Elin: Sian dia nanti malu kedapatan HAHAHAHAH...

Ian: Elin!!!! Danny tengok awek kau ni... pe pula dia sindir kawan kau ni

Danny: Tapi betul ape dia ckp...

Ian: Huarghhh... dh lh...

Fina: cik abng anda tu dh tua... jangan childish sangat ye...

Ian: Hmm... aku tak childish pun aku memain je... hehhehe...

Ray: Ian ikut ayahanda...

Ian: Okey...

............

Ian: Knp ni ayahanda?

Ray: Tada....

Ian: Wow! Cantiknye... dh lama Ian tak nampak bende ni... Bukan ke ni Rag sword? And ni Rag bracelet? And semua ni kan Ayahanda punya... knp kat sini?

Ray: Dengar sini... kamu dh besar dan inilh masanya yg paling sesuai untuk ayahanda serahkan benda ni kepada kamu...

Ian: Tapi Ayahanda... Ian tak ready lgi... Tapi inikan warisan jdi Ian buntuh....

Ray: Ayahanda cdng nak bagi kamu tahun depan... tapi sesuatu terjadi jdi ayahanda perlu bagi kamu tahun ni.... jdi Ian terima lh... Ian pun tahu bukan tak lama lgi perang akan tercetus? Ayahanda dh tak sekuat dlu unutk guna pedang ni ni mengawal Rag... Please Ian...

Ian: Hmmm... tapi Rag...

Ray: Ayahanda dh bincang dengan Rag... Rag pun bukan susah sangat untuk berkerjasama... yg kamu perku buat berlatih dgn dia...

Ian: Klu mcm tu lh Ayahanda kata... Ian ikut je lh...

Ray: Tq Ian... ayahanda tahu kamu pasti blh... Ian tahu tak yg Rag ade adik beradik?

Ian: Tau"... tak silap... Drag?

Ray: Yuppp...

Ian: Tapi siapa yg sekarang tuan dia? Ya lh klu kami berlatih sama" mn tahu lgi muda untuk Ian dengan Rag berkerjasama?

Ray: Tuan Drag hanya lh yg bergelar pewaris... jdi kamu rasa drag dgn siapa skrng?

Ian: Ouhhh... Fina?

Ray: Yupp... kamu tanya lh Fina...

Ian: Okeyyy... Tapi sword ni mcm mn pula Ayahanda? Mcm mn nak gunanya?

Ray: Yg ni kamu perlu tahu menteranya...

Ian: Nak hafal ke? Malas lh Ian..

Ray: Ian Ian... kamu takperlu hafal... selepas Ayahanda baca mentera untuk pindahkan pemilik Rag sword dgn Rag bracelet ni kepada kamu automatik senua tu dh kamu pandai...

The legend of the Dark and Light Power!♥Where stories live. Discover now