Fina- Depan tu.... *tunjuk meja Ian duduk tengah baca buku ape tah*
Danny- Okey.... Blh tak saya tumpang duduk kat sana juga... Hehehe...
Fina- Hmmm blh... Dh tak De tempat duduk juga kan...
Danny- Okey... Jom...
...............................................................................
Fina- Ian....
Ian- Banyak gile buku kau ambil....
Fina- Hmm.. Dh ku kata aku ulat buku ←_←.....
Ian- Ehhh siapa ni?
Danny- Hai.... Danny Jay.... Panggil Danny...
Ian- Ooo.... Ian Ray.... Panggil Ian....
Ian- Okey....
*berjambak tangan*
Fina- Hello....
Ian- Hmm.... Kau nak aku ceritakan skrng atau lepas ni...
Fina- Skrng?
Ian- Okey... Kau nak tanya apa?
Uihhh Nampaknya Ian dh bertukar jdi mesin menjawap atau mcm Google hahahahaha.... Fina apa lgi dri tu hari dia tanya soalan rasanya betul" dia tertelan mesin soalan Hahahahah.... Danny kat situ blurr....
Fina- Apa jdi dengan Raja dan permaisuri kerajaan Leoland? Kat mn anak drng?Anak dia ada berapa? Perempuan berapa? Lelaki berapa? And aku nak tau apa yg kau tau tentang sejarah dlu....
Ian- Okey".... Tiada satu orng pun tahu skrng di mana keberadaan raja dan permaisuri....Anak raja ada tiga.... Twins and satu lgi perempuan Yg twins tu satu lelaki dan satu perempuan.... Raja dan permaisuri hilang selepes peperangan yg sangat dahsyat jadi.... Yg berlaku 15 tahun yg lalu... Anak dia yg twins tu aku dengar yg lelaki tu ada kat dunia ni dan perempuan pula d dunia manusia.... Dan identiti Anak twinsnya yg lelaki dan yg adik dia yg perempuan tu d rahsia kan....
Fina- Ooo.... Cm tu... memang tak de srng pun tahu raja dan permaisuri hilang ke mn?
Danny- Ade.... tapi aku dgr dri orng lh kan... hanya pewaris sebenar dark and light power je yg dpt menjumpai raja dan permaisuri...
Fina- Ooo... tau juga kau en pasal sejarah...
Danny- Hrmmm semua orng mesti tahu sejarah supaya tahu apa yg terjadi d masa yg lalu....
Ian- Hmm.... aku nak tanya kau sikit blh Danny?
Danny- Ape? Tanya lh...
Ian- Kau murid baru ehh kat sini? Tak pernah nampak pun kau sebelum ni...
Danny- Ooo... Aku murid baru kat sini....
Ian- Patut lh...
Danny- Hmm.... Hari ni hari first aku kat sklh ni so aku awal lh hahahah.....
Fina- Eihhh..... Okey sila sambung cerita kamu berdua tapi senyap sikit ni perpustakaan aku nak membaca okey....
IanDan- Okey....
....... Jam 9:30......
Fina- Dh jam 9:30.... Jom kita pergi kelas?
Ian- Okey...
Danny- Jom... ehhh aku tak tau lgi mn satu kelas aku.... so aku pergi bilik pengetua dlu babai...
Fina- Okey.... bai....
Sesampainya kat kelas......
Lien- Ehhh... Fina...Baru je kite orng nak pergi perpustakaan panggil korng...
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh